Материалдар / Нәтиже сабақ. Мен не үирендім? (1-сабақ)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нәтиже сабақ. Мен не үирендім? (1-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
4.Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі. Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» бөлімі. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 11.3.3.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру; 11.4.1.1 Ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, үндеу жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» КММ

  «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні


Бөлім:

4.Қоғамдағы жұмыссыздық  мәселесі. Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт»

Педагогтің аты-жөні

Тураходжаева З.А

Күні:

22.11.2021ж.

Сынып: 11б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

54. Нәтиже сабақ. Мен не үирендім? (1-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.3.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру;

11.4.1.1 Ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, үндеу жазу.

Сабақтың мақсаты

  • әдеби шығармадағы көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге сыни пікір білдіру;

  • әлем әдебиетінің бір үлгісімен салыстыру;

  • публицистикалық стильдік жанрлық және стильдік ерекшелігіне сай тілдік құралдарды қолданып, үндеу жазу.

           Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


8 минут

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу.

  • Психолгиялық ахуал қалыптастыру.

  • Қызығушылықты ояту


Жетекші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын анықтап, сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Ой қозғау» әдісі

Айтылым. Берілген пікірге қатысты оқушы өз ойын логикалық тұрғыда дұрыс жеткізеді.


Дескриптор

Білім алушы

  • берілген пікірге қатысты өз ойын айта алады-1 балл.

  • өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізе алады-1 балл.






Сақтың ортасы

28 минут

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары


«Атымтай жомарт» мәтінінде қандай мәселе көтерілгенін анықтаңыз. Осы мәселеге ұқсайтын қандай әлем әдебиетінен оқыған шығармаларды білесіз? Салыстырып, сыни пікір білдіріңіз.



Т апсырма

Білім алушы

  • «Атымтай жомарт» шығармасында көтерілген мәселені анықтайды-1б;

  • өзі оқыған әлем әдебиетімен салыстырады-1б;

  • көтерілген мәселеге өзіндік көзқарасын білдіреді-1 балл.


карточка

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма

«Жұмыссыздыққа жол жоқ!» тақырыбында Қазақстан жастарына үндеу жазыңыз.

Қажетті сөз тіркестері: Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі, жәрмеңке, рухын көтеру, еңсені түсірмеу, екі қолға бір күрек, тепсе темір үзетін жігіттер, әлеуметтік ахуал, жалқаулықты жеңу, жұмыс талғамау.

Білім алушы

  • тақырыпты ашады-;

  • үндеу хат құрылымын сақтайды-;

  • ұсынылған сөз тіркестерінің кемінде бесеуін қолданады-2 балл;





Сақтың соңы

9 минут

Сабақты бекіту


ОЙТАРАЗЫ Сұрақтарға жауап бер.

Осы бөлімде:

Маған .... қиын болды.

Мен ... тапсырмаларын орындадым.

Мен ... екенін түсіндім.

Мен ... үйрендім.

Мен ... таңғалдым.

Білім алушы

  • тақырыпқа қатысты өз пікірін дәлелдеп жеткізеді -1 балл.


Үй жұмысы:

1-тапсырма, 111 бет.


Оқулық


1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!