Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

    Өскемен қаласы әкімдігінің «Шәкәрім атындағы № 1 орта мектебі» КММ















    Нәтиже сабақ.

    Мен не үйрендім?

















    Бастауыш сынып мұғалімі:

    Ерболат Г.

















    Өскемен қаласы,

    2020-2021 оқу жылы

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәні: қазақ тілі Мектеп: «Шәкәрім атындағы № 1 орта мектебі» КММ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Су-тіршілік көзі Мұғалімнің аты-жөні: Ерболат Гүлдәуреш


    Күні: 20.04.2021 ж. Қатысқандар саны:

    Сынып: 3 «Б» Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау.

    Сөз таптарын анықтап, ажырату.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы сан есімнің реттік, есептік түрін таба алады.


    Көптеген оқушылар: Зат есім, сын есім, етістік, сан есімдерді сұрақ қою арқылы ажыратып топтастыра алады.


    Кейбір оқушылар: Сан есімнің есептік түрін реттік түрге түрлендіріп, сөйлем құрай алады.


    Сабақтың түрі

    Қайталау сабағы

    Сабақтың әдіс-тәсілдері

    Түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, топтастыру, талдау

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығын басшылыққа ала отырып, жұптық және топтық әрекеттер арқылы оқушыларды бірлесе еңбек етуге, қазақы ұлттық құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеймін.

    Пәнаралық байланыстар

    әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Үнтаспа

    Бастапқы білім

    Есептік және реттк сан есім

    Сабақ барысы

    Сабақтың
    жоспарланған
    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал











    ҚБ түрімен таныстыру






    Өткенді қайталау


    (Ұ)










    Оқушыларды шеңберге тұрғызу.

    «40 секунд» стартегиясы.

    40 секунд ішінде осы әрекеттерді бірге жасау:

    1. Көршіңізге сәлем беріңіз.

    2. Сол аяқпен 3 рет секіріңіз.

    3. Екі қолыңызды 2 рет жоғары көтеріңіз

    4. Айқайлап өз есімңізді айтыңыз.

    5. 2 рет қатты мияулаңыз.

    6. Жаныңыздағы 2 адамды құшақтаңыз.

    7. 3 рет айналыңыз.

    8. Мұғалімге қарап жымиыңыз.

    9. Орныңызға жайғасыңыз.

    -Оқушылар біз «Су- тіршілік көзі» бөлімін оқып жатырмыз. Ендеше бүгінгі сабақта

    әр тапсырманы орындау арқылы, біз «Субұрқақ» бөліктерін үш деңгейдегі түстерге сәйкес бояп, жан бітіру арқылы өтілген тақырыптарға қаншалықты толық шолу жасағанына кері байланыс беру мақсатында.


    «Таза сынып» әдісі.

    Сынып бөлмесінің әр жеріне қима қағаздар ілінеді. Сыныпты тазарту үшін осы қима қағаздардағы сұрақтарға жауап беріп, сыныпты артық қоқыстан тазартамыз.

    1. Зат есім деген не?

    2. Сын есім деген не?

    3. Етістік деген не?

    4. Есептік сан есім

    5. Реттік сан есім



    -Ендеше, бүгінгі сабақта осы сөз таптары бойынша алған блмімізді қоырту, бекту мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

    -Иә, бүгінгі тақырыбымыз- «Нәтиже сабақ. Мен не үйрендм?»



    Тапсырма жазылған қима қағаз










    «Субұрқақ» ҚБ парағы








    Қима қағаздар












    Сабақтың ортасы


    Ой қозғау





    Оқулықпен жұмыс


    Т























    ҚБ






    (ТЖ)
















    ҚБ






    Сергіту сәті



    Саралау тапсырмасы


    (Ж)


















    ҚБ






    (ТЖ)



















    ҚБ






    Қосымша тапсырма













    Кері байланыс




    Қорытынды ҚБ

    Сұрақ-жауап.

    Суреттермен жұмыс жасау арқылы оқу диалогы жүргізіледі.

    -Балалар суретте не көрсетілген? (су)

    -Оның бізге қандай пайдасы бар?

    -Оны қалай қолданамыз?


    Мәтінмен жұмыс.

    Су-қазына

    Су — тіршілік көзі, табиғатта ең көп таралған зат. Су Жер шарының 3 / 4 бөлігін алады. Табиғаттағы барлық тіршілік атаулының құрамына су кіреді. Адам денесінің 86 %-ы , ал өсімдіктердің 90 % -ы судан тұрады. Ішуге жарамды тұщы су жер бетінде аз. Ол- ас-тағамның маңызды құрамдас бөлігі. Сусыз тіршілік жоқ...


    1-топ: Мәтін бөліктерін дұрыс орналастыру, тақарып құрастыру.

    2-топ: Мәтінге жоспар құру

    3-топ: Мәтін бойынша 3-4 сұрақ құрастыру.

    4-топ: Суға қатысты 3 ереже құрастыру.


    Дескриптор:

    -Мәтінді түсініп оқиды.

    -1-топ мәтін бөліктерін дұрыс орналастырады, тақырып жазады.

    -2-топ рет бойынша жоспар жазады.

    -3-топ суға қатысты сұрақтарды дұрыс құрастырады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ерболат Гүлдәуреш
    22 Қазан 2023
    431
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? ашық сабақ 3 сынып қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? ашық сабақ 3 сынып қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Есептік және реттік сан есімдерді, сөз таптарын бекіту сабағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

    Өскемен қаласы әкімдігінің «Шәкәрім атындағы № 1 орта мектебі» КММ















    Нәтиже сабақ.

    Мен не үйрендім?

















    Бастауыш сынып мұғалімі:

    Ерболат Г.

















    Өскемен қаласы,

    2020-2021 оқу жылы

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәні: қазақ тілі Мектеп: «Шәкәрім атындағы № 1 орта мектебі» КММ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Су-тіршілік көзі Мұғалімнің аты-жөні: Ерболат Гүлдәуреш


    Күні: 20.04.2021 ж. Қатысқандар саны:

    Сынып: 3 «Б» Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау.

    Сөз таптарын анықтап, ажырату.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы сан есімнің реттік, есептік түрін таба алады.


    Көптеген оқушылар: Зат есім, сын есім, етістік, сан есімдерді сұрақ қою арқылы ажыратып топтастыра алады.


    Кейбір оқушылар: Сан есімнің есептік түрін реттік түрге түрлендіріп, сөйлем құрай алады.


    Сабақтың түрі

    Қайталау сабағы

    Сабақтың әдіс-тәсілдері

    Түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, топтастыру, талдау

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығын басшылыққа ала отырып, жұптық және топтық әрекеттер арқылы оқушыларды бірлесе еңбек етуге, қазақы ұлттық құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеймін.

    Пәнаралық байланыстар

    әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Үнтаспа

    Бастапқы білім

    Есептік және реттк сан есім

    Сабақ барысы

    Сабақтың
    жоспарланған
    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал











    ҚБ түрімен таныстыру






    Өткенді қайталау


    (Ұ)










    Оқушыларды шеңберге тұрғызу.

    «40 секунд» стартегиясы.

    40 секунд ішінде осы әрекеттерді бірге жасау:

    1. Көршіңізге сәлем беріңіз.

    2. Сол аяқпен 3 рет секіріңіз.

    3. Екі қолыңызды 2 рет жоғары көтеріңіз

    4. Айқайлап өз есімңізді айтыңыз.

    5. 2 рет қатты мияулаңыз.

    6. Жаныңыздағы 2 адамды құшақтаңыз.

    7. 3 рет айналыңыз.

    8. Мұғалімге қарап жымиыңыз.

    9. Орныңызға жайғасыңыз.

    -Оқушылар біз «Су- тіршілік көзі» бөлімін оқып жатырмыз. Ендеше бүгінгі сабақта

    әр тапсырманы орындау арқылы, біз «Субұрқақ» бөліктерін үш деңгейдегі түстерге сәйкес бояп, жан бітіру арқылы өтілген тақырыптарға қаншалықты толық шолу жасағанына кері байланыс беру мақсатында.


    «Таза сынып» әдісі.

    Сынып бөлмесінің әр жеріне қима қағаздар ілінеді. Сыныпты тазарту үшін осы қима қағаздардағы сұрақтарға жауап беріп, сыныпты артық қоқыстан тазартамыз.

    1. Зат есім деген не?

    2. Сын есім деген не?

    3. Етістік деген не?

    4. Есептік сан есім

    5. Реттік сан есім



    -Ендеше, бүгінгі сабақта осы сөз таптары бойынша алған блмімізді қоырту, бекту мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

    -Иә, бүгінгі тақырыбымыз- «Нәтиже сабақ. Мен не үйрендм?»



    Тапсырма жазылған қима қағаз










    «Субұрқақ» ҚБ парағы








    Қима қағаздар












    Сабақтың ортасы


    Ой қозғау





    Оқулықпен жұмыс


    Т























    ҚБ






    (ТЖ)
















    ҚБ






    Сергіту сәті



    Саралау тапсырмасы


    (Ж)


















    ҚБ






    (ТЖ)



















    ҚБ






    Қосымша тапсырма













    Кері байланыс




    Қорытынды ҚБ

    Сұрақ-жауап.

    Суреттермен жұмыс жасау арқылы оқу диалогы жүргізіледі.

    -Балалар суретте не көрсетілген? (су)

    -Оның бізге қандай пайдасы бар?

    -Оны қалай қолданамыз?


    Мәтінмен жұмыс.

    Су-қазына

    Су — тіршілік көзі, табиғатта ең көп таралған зат. Су Жер шарының 3 / 4 бөлігін алады. Табиғаттағы барлық тіршілік атаулының құрамына су кіреді. Адам денесінің 86 %-ы , ал өсімдіктердің 90 % -ы судан тұрады. Ішуге жарамды тұщы су жер бетінде аз. Ол- ас-тағамның маңызды құрамдас бөлігі. Сусыз тіршілік жоқ...


    1-топ: Мәтін бөліктерін дұрыс орналастыру, тақарып құрастыру.

    2-топ: Мәтінге жоспар құру

    3-топ: Мәтін бойынша 3-4 сұрақ құрастыру.

    4-топ: Суға қатысты 3 ереже құрастыру.


    Дескриптор:

    -Мәтінді түсініп оқиды.

    -1-топ мәтін бөліктерін дұрыс орналастырады, тақырып жазады.

    -2-топ рет бойынша жоспар жазады.

    -3-топ суға қатысты сұрақтарды дұрыс құрастырады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    22.10.2023
    431
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ерболат Гүлдәуреш
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации