Нәтижелі сабақ. Не үйрендім?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Нәтижелі сабақ. Не үйрендім?

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Сауат ашу

Тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

76-сабақ

Мектеп: №34ОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Жасаганбергенова А.Н

Сынып:1 «ә»

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білуге тиісті Сөйлем сызбасын оқи алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя біледі.


Кейбір оқушылар білуге тиіс: Алған білімді өмірде қолдана алады

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Тілдік мақсаттар

Татулық, ынтымақ

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Бастапқы білім

Іі дыбысы мен әрпі

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Біздің мақсатымыз:
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы «5»- ке қол жеткізу

Шаттық шеңбері


Сабақтың ортасы

10 минут










10 минут













1 минут






10 минут

«Менің отбасым және достарым» тақырыбы бойынша жұмыстар жүргізіледі.

1.Суреттегілер кімдер?

Жеке ұғымдардың жалпы атауын табу.

2.Сызбамен жұмыс.

Сызба суреттегі қай сөздерге сійкес келеді?

3.Сұрақтарға жазбаша жауап жазу.

-Досыңның аты кім?

-Ол нешеде?

-Ол қандай?

4.Әріптер мен сандардың көмегімен сөз құра.

Отан,достық, ынтымақ, татулық

Қызықты тапсырмалар


Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Дәптермен жұмыс

Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру. Көркем жазу.Жеңілден ауырға қарай бастырып жазу.


Түрлі тапсырмалар



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс




















Сергіту сәтіне арналған жинақ




дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасау. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.


Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру денгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

денсаулық және қауіп сіздік техникасының сақталуы

Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көп шілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуі -не тәрбиелеу.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
725
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі