Сабақ: Сауат ашуТақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?76-сабақ | Мектеп: №34ОМ |
| Мұғалімнің аты-жөні: Жасаганбергенова А.Н |
Сынып:1 «ә» | Қатысқандар саны: 24 | Қатыспағандар саны: |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар білуге тиісті Сөйлем сызбасын оқи алады. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя біледі. |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс: Алған білімді өмірде қолдана алады |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Тілдік мақсаттар | Татулық, ынтымақ |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу және түсіну |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыстар | Көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Бастапқы білім | Іі дыбысы мен әрпі |
Сабақтың барысы |
|
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут | Біздің мақсатымыз:Мақсатымыз – білім алу,Міндетіміз – еңбек ету,Еңбек ету арқылы «5»- ке қол жеткізу | Шаттық шеңбері
|
Сабақтың ортасы10 минут
10 минут
1 минут
10 минут | «Менің отбасым және достарым» тақырыбы бойынша жұмыстар жүргізіледі.1.Суреттегілер кімдер?Жеке ұғымдардың жалпы атауын табу.2.Сызбамен жұмыс.Сызба суреттегі қай сөздерге сійкес келеді?3.Сұрақтарға жазбаша жауап жазу.-Досыңның аты кім?-Ол нешеде?-Ол қандай?4.Әріптер мен сандардың көмегімен сөз құра.Отан,достық, ынтымақ, татулықҚызықты тапсырмалар
Сергіту сәтіОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Дәптермен жұмысБас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру. Көркем жазу.Жеңілден ауырға қарай бастырып жазу. |
Түрлі тапсырмалар
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәтіне арналған жинақ
дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасау. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. |
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру денгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | денсаулық және қауіп сіздік техникасының сақталуы |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көп шілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуі -не тәрбиелеу. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі 1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|