Материалдар / Нәтижелі сабақ. Не үйрендім?

Нәтижелі сабақ. Не үйрендім?

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Сауат ашуТақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?76-сабақ Мектеп: №34ОМ


Мұғалімнің аты-жөні: Жасаганбергенова А.Н
Сынып:1 «ә»Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар білуге тиісті Сөйлем сызбасын оқи алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя біледі.


Кейбір оқушылар білуге тиіс: Алған білімді өмірде қолдана алады
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Тілдік мақсаттарТатулық, ынтымақ
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу және түсіну
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарКөркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Бастапқы білімІі дыбысы мен әрпі
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы2 минутБіздің мақсатымыз:Мақсатымыз – білім алу,Міндетіміз – еңбек ету,Еңбек ету арқылы «5»- ке қол жеткізуШаттық шеңбері

Сабақтың ортасы10 минут

















10 минут























1 минут









10 минут
«Менің отбасым және достарым» тақырыбы бойынша жұмыстар жүргізіледі.1.Суреттегілер кімдер?Жеке ұғымдардың жалпы атауын табу.2.Сызбамен жұмыс.Сызба суреттегі қай сөздерге сійкес келеді?3.Сұрақтарға жазбаша жауап жазу.-Досыңның аты кім?-Ол нешеде?-Ол қандай?4.Әріптер мен сандардың көмегімен сөз құра.Отан,достық, ынтымақ, татулықҚызықты тапсырмалар

Сергіту сәтіОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Дәптермен жұмысБас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру. Көркем жазу.Жеңілден ауырға қарай бастырып жазу.


Түрлі тапсырмалар



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс





































Сергіту сәтіне арналған жинақ





дәптерлер.
Сабақтың соңы2 минут

Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасау. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру денгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?денсаулық және қауіп сіздік техникасының сақталуы
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көп шілігін дұрыс қайталай алады.Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуі -не тәрбиелеу.






Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі 1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ