Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пән мұғалімдері үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1В Бүтін көрсеткішті дәреже

Мектеп: Қызылүй негізгі мектебі

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Мұғалім:

Сабақ тақырыбы

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

7.1.2.15натурал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

Сабақмақсаттары

1.Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін біледі;

2.Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданады.

Сабақтың түрі

Жаңа білімді қолдану және бекіту.

Бағалау критерийі

1. Дәрежелерді көбейту қасиетін біледі және қолданады;

2. Дәрежелерді бөлу қасиетін біледі және қолданады;

3. Бөлшекті дәрежеге шығару қасиетін біледі және қолданады;

4. Көбейтіндіні дәрежеге шығару қасиетін біледі және қолданады;

5. Дәрежені дәрежеге шығару қасиетін біледі және қолданады.

Тілдікмақсаттар

Тілдік мақсат

- дәреженің қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді;

- санның стандарт түрінің мағынасын түсінеді;

- пәндік лексиканы, терминологияны, символиканы сауатты қолданады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

- дәреженің негізі;

- дәреже көрсеткіші;

- натурал көрсеткішті дәреже;

- дәрежеге шығару;

- квадраттау, кубтау;

- санның квадраты, санның кубы;

- көбейтіндінің дәрежесі;

- бөліндінің дәрежесі;

- дәрежелердің көбейтіндісі;

- дәрежелердің бөліндісі;

- дәрежені дәрежеге шығару;

- санның стандарт түрі;

- стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігі мен реті;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

бірнеше бірдей сандардың көбейтіндісі;

- ... дәреже түрінде жазыңыз;

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

  • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

  • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

негізі ... болатын дәреже түрін келтіріңіз;

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік. Құрмет.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім

Натурал көрсеткішті дәреже



Сабақбарысы


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

(5-минут)

  • Оқушылармен сәлемдесу;

  • Оқушылар қағаз қиындыларына жазылған дәреженің қасиеттерінің формулаларын дұрыс сәйкестендіру арқылы жұптарға бөлініп отырады;

  • Жұптағы оқушылар дәптерлерін ауыстырып, ауызша оқу арқылы үй жұмысын тексеріп, бірін-бірі бағалайды (бір-бірінің дәптерлеріне комментарий жазу арқылы да бағалауға болады)



Сабақтың басы

Сабақтың мақсатын анықтау

5-минут


  • Алдыңғы өткен сабақ мақсатын еске түсіріп,сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың мақсатын ашамыз:

1.Өткен сабақтың мақсаты қандай болды?

(Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу).

2. Натурал көрсеткішті дәреженің анықтамасын тұжырымдаңыз.

3.Натурал көрсеткішті дәреженің қандай қасиеттерін білесіз?

4.Қасиеттерін жазып, түсіндіріп беріңіз.

(оқушылар дәреженің қасиеттерін айтып, тақтаға формулаларын жазады). Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері дұрыс жазылғанын презентациядағы 2-слайд арқылы тексереді.

4. есепті шығарғанда дәреженің қандай қасиеттері қолданылады? Есепті ауызша орындаңыз.

5. Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болады деп ойлайсыздар? (Оқушылар өз ойларын айтады).

Сабақтың мақсаты: натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін біледі және қолданады.






1-слайд






2-слайд











3,4-слайд


Сабақтың ортасы

25 минут












































1.Олай болса бүгінгі сабақтың мақсатына жету үшін нені білуіміз керек?-деген сұрақ қойылады. (оқушылар өз ойларын айтады)

2.Жұптық жұмы:

а)оқушылар есептің шығарылу жолын анықтайды;

ә) бірлесіп бағалау критерийін құрамыз;

в) бағалау үшін жұптар кезекпен есепті тақтаға жазып, түсіндіреді.Қалған жұптар олардың жұмыстарын бағалау критерийі бойынша бағалайды.(қажет болған жағдайда мұғалім оқушыларға бағыт береді)

Бағалау критерийі

Дескриптор

Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданады.

Дәрежелерді көбейту қасиетін біледі және қолданады.

Дәрежелерді бөлу қасиетін біледі және қолданады.

Бөлшекті дәрежеге шығару қасиетінбіледі және қолданады.

Көбейтіндіні дәрежеге шығару қасиетін біледіжәне қолданады.

Дәрежені дәрежеге шығару қасиетін біледі және қолданады.

Есептер:

1

Есептер

Шығарылу жолы

Қолданылған формулалар

? ?











2. Нгізі 3 болатын дәреже түрінде жазыңыз:

а) б) в) .

3.Есептеңіз:

а) б) .

4. Дәрежеге шығарыңыз:

а) ; б) ; в)

5. Өрнекті ықшамдаңыз:

6. Салыстырыңыз:

7. Өрнекті ықшамдаңыз:

г)

д) е) .


8. Өсу ретімен жазыңыз:
; .


9. Өрнектің мәнін табыңыз:

.


Қосымша тапсырмалар:

1. Ықшамдаңыз:

а) ; б) .

2. Өрнекті ықшамдаңыз: .


3. Есептеңіз: .















Қосымша 1






















































Қосымша 2










Сабақтың соңы

5-минут

Сабақты қорытындылау:

Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын.

1.Сабақтың мақсаты қандай болды?

2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек?

3.Нені түсінбедің?

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- дәреже жөнінде не білемін?

- тағыне білгімкеледі?

- не істей аламын?

- неменжұмыстыжалғастырукерек?

Үйге тапсырма:

1. Негізі 2 болатын дәреже түрінде жазыңдар:

а) 8 ; ә) б) 64

2 Өрнектің мәнін табыңдар:

; б) ; ; г) ;
















Қосымша 3



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Топтық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында тапсырманы орындау жолдарын бақылап үйренеді.

Оқушыларды сұрақтар қою арқылы бағалаймын. Бағалау критерийі бойынша жұптар бін-бірі бағалайды.

Сабақты бекіту кезеңінің алдында слайдқа қарағандықтан «көз жаттығуын» жасатамын.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?



Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі