Пән:МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен цифларКүні: Сынып: 1 сынып | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы Өзім туралы (ортақ тақырып). Натурал сандар және 0 саны. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. |
Бағалаукритерийлері | -10 көлеміндегі сандардың құрылу жолынтүсіндіреді.-10 көлемінде тура және кері бағытта санайды.-Сандардың натурал сандар қатарындағы орнынанықтайды. |
Тілдікмақсаттар
| Қанша? Сан, санау, саны.Тірек сөздердің дұрыс айтылуын пысықтау үшін оқушыларға «қанша?» ойынын ойнауды ұсыну. Бір оқушы заттың суретін көрсетеді де «қанша?» деген сұрақ қояды. Сұраққа бірінші болып дұрыс жауап берген оқушы жүргізуші болады. Ойын барлық оқушылар тірек сөздерді айтып болғанша жалғасады. |
Құндылықтарды дарыту
| Натурал сандар және 0 санына байланысты жаттығуларды орындата отырып, ұжымшылдыққа, бір-бірінің пікірін сыйлай білуге дағдыландыру. |
Пәнаралықбайланыстар | Қима қағаздарды саната отырып, көркем еңбек пәнімен байланыстыру. |
АКТ қолданудағдылары | Интерактивті тақта, электронды оқулық. |
Бастапқы білім
| Заттарды санауға жетелейтін сұрақтар:Терезенің жанында қанша бала отыр?Сенің алдыңда қанша бала отыр?Сенің артыңда қанша бала отыр? Сыныпта сенімен бірге қанша бала бар? Ал, мұғаліммен бірге ше? |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтыңбасы10 мин | Сабақ басында:Ширату жаттығулары арқылы бір-бірімен танысу, отбасы мүшелерінің санын айтқызу.Әр оқушы санағанда еркін қолданатын сан шегараларын анықтау. 10 көлеміндегі заттарды санауға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату.Заттарды санауға жетелейтін сұрақтар:Терезенің жанында қанша бала отыр?Сенің алдыңда қанша бала отыр?Сенің артыңда қанша бала отыр? Сыныпта сенімен бірге қанша бала бар? Ал, мұғаліммен бірге ше?ҚБ: | 10 көлеміндегі сандарды санауға арналған санау материалдары, ЗАТТАР салынған парақшалар: әрқайсысында 1-10 дейінгі заттардың суреттері салынған 10 парақша.
|
Сабақтыңортасы15 мин | Суретке қара, сана: (жалпы сынып)Сандарды санағанда ретімен ата.Жауабы: 2 ит, 4 мысық, 9 шар, 7 гүл.Заттарды санаған кезде біз оның санының қанша екенін білеміз. Сан заттардың санын көрсетеді.ҚБ:Шығарып көр(жұппен)Қанша дәптер бар?3Қанша альбом бар?1Қанша кітап бар?5Ал түрлі түсті қарындаштар ше?10ҚБ:Орындап көр: (жұппен)Оқушылар әрқайсысындағы түрлі түсті қарындаштардың санын табу үшін санату. (тапсырма оқушылардың санау дағдыларын бекітеді). Егер қарындаш саны 10-нан артық болған жағдайда (оқушылар 10 көлемінде ғана санай алатын болса), онда ол өзінің жұбын көмекке шақырады немесе оның қарындашының саны 10-нан артық екенін айтады.ҚБ: | 10 көлеміндегі сандарды санауға арналған санау материалдары, ЗАТТАР салынған парақшалар: әрқайсысында 1-10 дейінгі заттардың суреттері салынған 10 парақша.
Сергіту сәті |
Сабақтың соңы10 мин | Қосымша тапсырмаларСуреттер мен парақшаларды сызықпен қос.Суретте қанша ойыншық болса, сонша дөңгелекті боя.Өнім. Себетте қанша көкөніс көріп тұрсың?әрбір көкөністі санап шық. Шыққан санды тауып, тиісті көкөніспен сызық арқылы қос. Суретті боя. Жауабы:5қияр,9қызынық, 10шалқан, 4қызылша, 7пияз, 4 сәбіз, 1 кәді.
| 10 көлеміндегі сандарды санауға арналған санау материалдары, ЗАТТАР салынған парақшалар: әрқайсысында 1-10 дейінгі заттардың суреттері салынған 10 парақша. |