Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар №13

Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні:

Бөлекбаева Назгүл

Пән/Сынып:

5 А

Күні:

18/09/2024

Тарау немесе бөлім атауы:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Сабақтың тақырыбы:

Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтін есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі

Оқу мақсаты:

5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;

5.2.3.1 натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау;

Құндылық

Әділдік пен жауапкершілік

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтін есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; Натурал сандардан тұратын сандар тізбегіне есеп шығару

Ұйымдастыру сәті

Үй жұмысын тексеру

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Бүгінгі сабақта біз өзімізді әр түрлі маман иесіміз деп армандап көрейік, олар: дүкенші, құтқарушы және жолсерік. Қандай да болсын маман иесі болу үшін не керек? Әрине, білім керек. Сондықтан маман иесі ретінде жұмысқа кіріспес үшін алдымен біліміміз сол маманға сай ма, жоқ па, соны тексеріп алайық.

Ауызша сұрақ-жауап кезінде қойылатын сұрақтар:

1. Теңдеу дегеніміз не?

2. Теңдеудің түбірі деп нені айтамыз?

3. Теңдеуді шешу дегеніміз не?

Үй тапсырмасын тексеру (ауызша)




.




8 мин

Жаңа сабақ

Оқушылар біз натурал сандардан тұратын сандар тізбегі тақырыбын қарастырамыз

Сандар тізбегі кейде сандар қатары деп те аталады.

Сандар тізбегі дегеніміз – белгілі бір заңдылықтар бойынша жазылған сандардың тобы деп атаймыз.

Мысалы:1,2,3,4,5 санауда қолданылатын ең қарапайым натурал сандар бұндағы әрбір сан сандар тізбегінің элементі немесе мүшесі деп аталады.

Мысалы: Заңдылықты анықтап келесі мүшесін табыңыздар?

1,4,7,10,13,16…….


141

Сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтап,келесі үш мүшесін жазыңыздар?

  1. 7,9,11,13,15…….

  2. 3,6,12,24,48…….

  3. 542,532,522,512………


142

Сандар тізбегінің алдынғы төрт мүшесін жазыңыздар?

1)…….,26,31,36,41


2)……..,32,64,128,256




Сұрақтарға жауап береді


141

  1. 7,9,11,13,15,

17,19

  1. 3,6,12,24,48,

96,192

  1. 542,532,522,512,502,492


142

1)6,11,16,21,26,31,36,41

2)2,4,8,16,32,64,128,256




Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.





141есеп

(3 балл)








142

(3 балл)












Оқулықпен,

тақтамен жұмыс

15 минут









Бекіту тапсырмасы

Оқушыларды топтық жұмысқа бөлу үшін карточкаларды таңдай отырып әрбір оқушы таңдаған лайктары бойынша өз топтарына топтасып отырады.

1 топ. «Вконтакте» тобы

2 топ. «Instagram» тобы

3 топ. «TikTok» тобы



1 топ. «Вконтакте» тобы

143

Сандар тізбегінің заңдылығын анықтап, оның n-ші мүшесінің формуласын жазыңдар?

1)1,4,9,16,25,…..; а=?

2)0,3,8,15,24,…..;х=?


2 топ. «Instagram» тобы

144

1,3,9,27,81……. сандар тізбегінің құрастыру ережесін ойлап тауып, оның келесі үш мүшесін табыңдар?




3 топ. «TikTok» тобы


145

а = 4п-3 формуласы берілген сандар тізбегінің алғашқы бес мүшесін жазып,кестені толтырыңыздар.


Мүшенің нөмірі

1

2

3

4

5

Белгіленуі






Тізбектің мүшелері















Дескриптор

-сандардың тізбек заңдылығын анықтайды

- n-ші мүшесінің формуласын жазады


Дескриптор

-сандар тізбегінің құрастыру ережесін ойлап

-сандар тізбегінің келесі үш мүшесін табады


Дескриптор

-сандар тізбегінің бегісін жазады

-сандар тізбегінің алғашқы бес мүшесін табады










Топтық жұмысқа

(2 балл)



Слайд


10мин

Жеке жұмыс

Қосымша карта

1)Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 2 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жүргендегі жылдамдығы 9 км/сағ болса, онда қайықтың меншікті жылдамдығын табыңдар.


Шешуі: ағыс жылдамдығы – х, пойызбен – 2х.

2х + х = 180, х = 60 км


Жауабы : автобуспен 60 км жүрген

2)Көгалда қаздар мен қойлар жайылып жүр. Олардың басы 30, аяғы 92 болса неше қаз, неше қой болады?

Шешуі: қаздар – х, қойлар – 30 – х .

2х + 4(30 – х ) = 92, х = 14 қаз, 16 қой


Жауабы : х = 14 қаз, 16 қой








Тапсырманы орындайды





2 балл


5 минут








Бүгінгі сабақта:


Үйге тапсырма. Оқулықтан № 146,№147

Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды

Picture 130


Тақырыпты меңгергенін анықтау

10 балл











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2024
284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі