2
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Формула. Формула арқылы
есептеу. Мәтін есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын
сандар тізбегі тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
Мәтінді есептерді шығару үшін
формулаларды қолдану; Натурал сандардан тұратын
сандар тізбегіне есеп шығару
Ұйымдастыру
сәті
Үй жұмысын
тексеру
Оқушылардың сабаққа
дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақта біз өзімізді әр түрлі маман
иесіміз деп армандап көрейік, олар: дүкенші, құтқарушы және
жолсерік. Қандай да болсын маман иесі болу үшін не керек? Әрине,
білім керек. Сондықтан маман иесі ретінде жұмысқа кіріспес үшін
алдымен біліміміз сол маманға сай ма, жоқ па, соны тексеріп
алайық.
Ауызша сұрақ-жауап
кезінде қойылатын сұрақтар:
1. Теңдеу дегеніміз
не?
2. Теңдеудің түбірі деп
нені айтамыз?
3. Теңдеуді шешу
дегеніміз не?
Үй тапсырмасын тексеру
(ауызша)
|
|
|
.
|
8
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Оқушылар
біз натурал сандардан тұратын
сандар тізбегі тақырыбын
қарастырамыз
Сандар тізбегі кейде сандар
қатары деп те аталады.
Сандар тізбегі
дегеніміз – белгілі бір заңдылықтар
бойынша жазылған сандардың тобы деп
атаймыз.
Мысалы:1,2,3,4,5 санауда қолданылатын
ең қарапайым натурал сандар бұндағы әрбір сан сандар тізбегінің
элементі немесе мүшесі деп аталады.
Мысалы: Заңдылықты анықтап келесі
мүшесін табыңыздар?
1,4,7,10,13,16…….
№141
Сандар тізбегінің заңдылықтарын
анықтап,келесі үш мүшесін жазыңыздар?
-
7,9,11,13,15…….
-
3,6,12,24,48…….
-
542,532,522,512………
№142
Сандар тізбегінің алдынғы төрт
мүшесін жазыңыздар?
1)…….,26,31,36,41
2)……..,32,64,128,256
|
Сұрақтарға жауап
береді
№141
-
7,9,11,13,15,
17,19
-
3,6,12,24,48,
96,192
-
542,532,522,512,502,492
№142
1)6,11,16,21,26,31,36,41
2)2,4,8,16,32,64,128,256
|
Оқушылар осы мысалдарға
қарап түсінеді.
№141есеп
(3
балл)
№142
(3
балл)
|
Оқулықпен,
тақтамен
жұмыс
|
15
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Оқушыларды топтық жұмысқа бөлу
үшін карточкаларды таңдай отырып әрбір оқушы таңдаған лайктары
бойынша өз топтарына топтасып
отырады.
1 топ. «Вконтакте»
тобы
2 топ. «Instagram»
тобы
3 топ.
«TikTok» тобы
1 топ. «Вконтакте»
тобы
№143
Сандар
тізбегінің заңдылығын анықтап, оның
n-ші мүшесінің формуласын
жазыңдар?
1)1,4,9,16,25,…..;
а=?
2)0,3,8,15,24,…..;х=?
2 топ. «Instagram»
тобы
№144
1,3,9,27,81……. сандар
тізбегінің құрастыру ережесін ойлап тауып, оның келесі үш мүшесін
табыңдар?
3 топ.
«TikTok» тобы
№145
а =
4п-3 формуласы берілген сандар тізбегінің алғашқы бес мүшесін
жазып,кестені толтырыңыздар.
Мүшенің
нөмірі
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Белгіленуі
|
|
|
|
|
|
Тізбектің
мүшелері
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
-сандардың тізбек заңдылығын
анықтайды
- n-ші мүшесінің формуласын
жазады
Дескриптор
-сандар тізбегінің құрастыру
ережесін ойлап
-сандар тізбегінің келесі үш
мүшесін табады
Дескриптор
-сандар тізбегінің бегісін
жазады
-сандар тізбегінің алғашқы бес
мүшесін табады
|
Топтық
жұмысқа
(2
балл)
|
Слайд
|
10мин
|
Жеке
жұмыс
|
Қосымша
карта
1)Қайықтың жылдамдығы өзен
ағысының жылдамдығынан 2 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен
жүргендегі жылдамдығы 9 км/сағ болса, онда қайықтың меншікті
жылдамдығын табыңдар.
Шешуі: ағыс жылдамдығы
– х, пойызбен –
2х.
2х
+
х
= 180, х
= 60
км
Жауабы : автобуспен 60 км
жүрген
2)Көгалда қаздар мен қойлар
жайылып жүр. Олардың басы 30, аяғы 92 болса неше қаз, неше қой
болады?
Шешуі: қаздар
– х, қойлар – 30
– х
.
2х
+ 4(30 –
х
)
= 92, х
= 14 қаз, 16
қой
Жауабы :
х
= 14 қаз, 16
қой
|
Тапсырманы
орындайды
|
2
балл
|
|