Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: қатыспағандар саны |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;
5.5.2.6сандарды салыстырудың
нәтижесін 5.5.2.7 натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады; 2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады; 3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді; 4. Қос теңсіздік ұғымымен танысады |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
«Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру) 1. Математикадағы “” және “_________деп аталады. 2. Мұндағы, “” және “ 3. Координаталық сәуледе кіші сан_______жақтағы нүктемен, ал одан үлкен сан ____жақтағы нүктемен кескінделеді. 4.Салыстырылатын екі натурал санның разрядтар саны __________. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Үй тапсырмасын тексертеді. Миға шабуыл сұрақтарына жауап береді. |
Белсенділік танытқан оқушыларды мұғалім ауызша бағалау мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ |
I тәсіл. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санды санағанда өсуретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін айтылғаны үлкен болады. Мысал келтіріңдер: II тәсіл. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санның жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші болады. Мысалы, 101 > 99, өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар санынан көп. Анықтама: Разрядтары бірдей екі натурал санның қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса, сол сан үлкен болады.
Мысалы,
Салыстырыңдар: 5814 □ 5814, 6230□6240 Анықтама: Екі натурал санның разрядтар саны мен бірдей разрядтағы цифрлары бірдей болса, онда олар тең болады. Мысалы,
III тәсіл. Натурал сандардың координаталық сәуледе орналасуы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санның координаталық сәуледе сол жақта орналасқаны кіші, ал оң жақта орналасқаны үлкен болады. Мысалы, О
0 1 14 19 19 саны 14 санының оң жағында орналасқан, сондықтан 19 >14. Егер қандай да бір сан біреуі сол жағында, ал екіншісі оң жағында орналасқан екі санмен салыстырылса, онда қос теңсіздік қолданылады. Мысалы, О
0 1 12 15 19 15 саны координаталық сәуледе 12 санының оң жағында, ал 19 санының сол жағында орналасқан. Онда 12<15 <19 деп жазамыз. Мұндай жазуды қос теңсіздік дейміз. 12<15 <19 қос теңсіздігінің оқылуы: -15 саны 12-ден үлкен, бірақ 19-дан кіші немесе 15 саны 19-дан кіші, 12-ден үлкен. |
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. Сұрақтар туындаса мұғалімге жолдайды. |
Мақтау мадақтау сөздер арқылы бағалау. «Бағдаршам» арқылы бір-бірін бағалайды. |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Бекіту тапсырмасы |
Белгісіз цифрлары жұлдызшалармен ауыстырылатын сандарды салыстырыңдар: 1)3** және 7*; 2) 42* және 81*; 3) **1 және ***4; 4)45**9 және 36**2; 5) 56**3 және 54***3; 6)***7 және **7. Оқулықтан. №27,28,29,30,31 есептер. |
Мұғалім берген тапсыраларды шығарады. Тапсырмаларды орындатады. |
Дескриптор: 1. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. |
Слайд Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Сабақтың соңы |
Бүгінгі сабақта:
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Еркін микрофон әдісімен оқушылар кері байланысқа шығады |
|
Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Презентация |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік / 5-сынып, ҚМЖ
Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік / 5-сынып, ҚМЖ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: қатыспағандар саны |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;
5.5.2.6сандарды салыстырудың
нәтижесін 5.5.2.7 натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1. Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады; 2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады; 3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді; 4. Қос теңсіздік ұғымымен танысады |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
«Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру) 1. Математикадағы “” және “_________деп аталады. 2. Мұндағы, “” және “ 3. Координаталық сәуледе кіші сан_______жақтағы нүктемен, ал одан үлкен сан ____жақтағы нүктемен кескінделеді. 4.Салыстырылатын екі натурал санның разрядтар саны __________. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Үй тапсырмасын тексертеді. Миға шабуыл сұрақтарына жауап береді. |
Белсенділік танытқан оқушыларды мұғалім ауызша бағалау мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ |
I тәсіл. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санды санағанда өсуретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін айтылғаны үлкен болады. Мысал келтіріңдер: II тәсіл. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санның жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші болады. Мысалы, 101 > 99, өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар санынан көп. Анықтама: Разрядтары бірдей екі натурал санның қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса, сол сан үлкен болады.
Мысалы,
Салыстырыңдар: 5814 □ 5814, 6230□6240 Анықтама: Екі натурал санның разрядтар саны мен бірдей разрядтағы цифрлары бірдей болса, онда олар тең болады. Мысалы,
III тәсіл. Натурал сандардың координаталық сәуледе орналасуы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санның координаталық сәуледе сол жақта орналасқаны кіші, ал оң жақта орналасқаны үлкен болады. Мысалы, О
0 1 14 19 19 саны 14 санының оң жағында орналасқан, сондықтан 19 >14. Егер қандай да бір сан біреуі сол жағында, ал екіншісі оң жағында орналасқан екі санмен салыстырылса, онда қос теңсіздік қолданылады. Мысалы, О
0 1 12 15 19 15 саны координаталық сәуледе 12 санының оң жағында, ал 19 санының сол жағында орналасқан. Онда 12<15 <19 деп жазамыз. Мұндай жазуды қос теңсіздік дейміз. 12<15 <19 қос теңсіздігінің оқылуы: -15 саны 12-ден үлкен, бірақ 19-дан кіші немесе 15 саны 19-дан кіші, 12-ден үлкен. |
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. Сұрақтар туындаса мұғалімге жолдайды. |
Мақтау мадақтау сөздер арқылы бағалау. «Бағдаршам» арқылы бір-бірін бағалайды. |
Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Слайд Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Бекіту тапсырмасы |
Белгісіз цифрлары жұлдызшалармен ауыстырылатын сандарды салыстырыңдар: 1)3** және 7*; 2) 42* және 81*; 3) **1 және ***4; 4)45**9 және 36**2; 5) 56**3 және 54***3; 6)***7 және **7. Оқулықтан. №27,28,29,30,31 есептер. |
Мұғалім берген тапсыраларды шығарады. Тапсырмаларды орындатады. |
Дескриптор: 1. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. |
Слайд Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
Сабақтың соңы |
Бүгінгі сабақта:
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Еркін микрофон әдісімен оқушылар кері байланысқа шығады |
|
Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Презентация |
|
шағым қалдыра аласыз















