Бөлім:
|
5.1А Натурал сандар және нөл
саны
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Арифметикалық амалдардың
қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
сабақтың мақсаты:
|
5.1.2.2 амалдар саны төрттен
артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу;
5.1.2.3 санды өрнектердің
мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану;
|
Сабақ
мақсаты:
|
Оқушылар осы тақырып бойынша
білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын
қалыптастыруы тиіс.
|
Сабақ
барысы:
|
Сабақты
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін Арифметикалық амалдардың
қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану, тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және
жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін
анықтау және мәндерін табу;
Ұйымдастыру сәті. Үй жұмысын
тексеру.
Математикалық логикалық
есептер беру арқылы «Миға шабуыл»
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі
Үй тапсырмасын
тексертеі
|
Ауызша
бағалау
|
Презентация
Оқу құрал
жабдықтары
|
Сабақтың
басы
Жаңа
сабақ
|
Тақырыпты мысалдар арқылы
түсіндіремін.


|
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Мысалдар бойынша түсінген
түсінбегеніне кері юайланыс береді.
|
Ауызша
бағалау
Мақтау
мадақтау
Оқушылар осы мысал-дарға
қарап түсінеді.
|
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
Слайд
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік
тапсырмаларды қолдану.
А деңгейінің есептері
№41,42,63
В деңгейінің есептері №
51




|
А В деңгейлі есептерді
шығарады
№41
1) 279 + (21 + 35) = 300 + 35
= 335
3) 577 + 23 + 21 = 600 + 21 =
62
5) 181 + 19 + 400 + 19 = 400 +
400 + 19 = 819
7) 1203 + 796 = 796 + 4 + 1000
+ 199 = 800 + 1000 + 199 = 1999
№45
-
=216*305-42993=65880-42993=22887
-
=809+11711=12520
-
=345-299=46
-
=7410+51642:906=
7410+57=7467
|
Дескриптор:
-Қосудың тиімді тәсілін
қолданып қосынды түрінде жазады;
Дескриптор:
Натурал сандарға амалдар
қолдануда ережені дұрыс қолданады;
Есептің шартына сай жауабын
дұрыс табады
|
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
5-сыныбына арн. / Т.
Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра,
2017)№
|
Жеке
жұмыс
|
Қосымша тапсырма
орындау.

|
Оқушылар тапсырманы кезектесіп
тақтада орындайды
№47
1)=9*10=90
2)
=8*100=800
3)
9*25*4=9*100=900
4)
3*125*8=3*1000=3000
5)7*4*25=7*100=700
6)6*8*125=6*1000=6000
7)11*2*5=11*10=110
ҚБ:
Оқушылардың белсенділігіне
қарай бағаланады.
|
Дескриптор:
Натурал сандарға амал
қолдануды үлгі бойынша орындайды.
-терімділік қасиетін дұрыс
қолданады
-есептің жауабын дұрыс
анықтайды
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
|
|

|
Тапсырманы
орындайды
№51
-
=(6604+1547):429+971=
8151:429+971=19+971=1000
-
=(600-304)+16192=296+16192=16488
-
=33374-(101+32273)=33374-32374=0
Әрбір дұрыс есеп үшін 1
балл
|
Дескриптор:
Натурал сандарға амалдар
қолдануда ережені дұрыс қолданады;
Есептің шартына сай жауабын
дұрыс табады
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
соңы
|
Бүгінгі
сабақта:
-
Амалдар саны төрттен артық
болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу;
-
Санды өрнектердің мәндерін
табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану;
Сабақты
бекіту
Рефлексия. Оқушылар келесі
сөйлемдерді толықтырады:
• Мен білдім
…
• Қызықты
болды…
• Қиындық
тудырды…
• Мен тапсырманы
орындадым…
• Мен
енді…
• Сабақтан мен не
алдым…
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Оқушылар келесі сөйлемдерді
толықтырады:
• Мен білдім
…
• Қызықты
болды…
• Қиындық
тудырды…
•
Мен тапсырманы
орындадым…
• Мен
енді…
• Сабақтан мен не
алдым…
|
Оқушылардың белсенділігіне
қарай бағаланады
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Презентация
|