Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаты: |
5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; 5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақты кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлеметсіздерме! Бүгін Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану, тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; Ұйымдастыру сәті. Үй жұмысын тексеру. Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» |
Мұғаліммен сәлемдеседі Үй тапсырмасын тексертеі |
Ауызша бағалау |
Презентация Оқу құрал жабдықтары |
|
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Тақырыпты мысалдар арқылы түсіндіремін.
|
Сұрақтарға жауап береді. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. Мысалдар бойынша түсінген түсінбегеніне кері юайланыс береді. |
Ауызша бағалау Мақтау мадақтау Оқушылар осы мысал-дарға қарап түсінеді. |
Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Слайд |
|
|
Бекіту тапсырмасы |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану. А деңгейінің есептері №41,42,63 В деңгейінің есептері № 51
|
А В деңгейлі есептерді шығарады №41 1) 279 + (21 + 35) = 300 + 35 = 335 3) 577 + 23 + 21 = 600 + 21 = 62 5) 181 + 19 + 400 + 19 = 400 + 400 + 19 = 819 7) 1203 + 796 = 796 + 4 + 1000 + 199 = 800 + 1000 + 199 = 1999 №45
7410+57=7467 |
Дескриптор: -Қосудың тиімді тәсілін қолданып қосынды түрінде жазады; Дескриптор: Натурал сандарға амалдар қолдануда ережені дұрыс қолданады; Есептің шартына сай жауабын дұрыс табады |
Кітап Дәптер Интерактивті тақта 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2017)№ |
|
|
Жеке жұмыс |
Қосымша тапсырма орындау.
|
Оқушылар тапсырманы кезектесіп тақтада орындайды №47 1)=9*10=90 2) =8*100=800 3) 9*25*4=9*100=900 4) 3*125*8=3*1000=3000 5)7*4*25=7*100=700 6)6*8*125=6*1000=6000 7)11*2*5=11*10=110 ҚБ: Оқушылардың белсенділігіне қарай бағаланады. |
Дескриптор: Натурал сандарға амал қолдануды үлгі бойынша орындайды. -терімділік қасиетін дұрыс қолданады -есептің жауабын дұрыс анықтайды |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта |
|
|
|
|
Тапсырманы орындайды №51
8151:429+971=19+971=1000
Әрбір дұрыс есеп үшін 1 балл |
Дескриптор: Натурал сандарға амалдар қолдануда ережені дұрыс қолданады; Есептің шартына сай жауабын дұрыс табады |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта |
|
|
Сабақтың соңы |
Бүгінгі сабақта:
Сабақты бекіту Рефлексия. Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен білдім … • Қызықты болды… • Қиындық тудырды… • Мен тапсырманы орындадым… • Мен енді… • Сабақтан мен не алдым… |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен білдім … • Қызықты болды… • Қиындық тудырды… • Мен тапсырманы орындадым… • Мен енді… |
Оқушылардың белсенділігіне қарай бағаланады |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Презентация |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану / 5-сынып. математика, ҚМЖ
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану / 5-сынып. математика, ҚМЖ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаты: |
5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; 5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақты кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлеметсіздерме! Бүгін Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану, тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; Ұйымдастыру сәті. Үй жұмысын тексеру. Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» |
Мұғаліммен сәлемдеседі Үй тапсырмасын тексертеі |
Ауызша бағалау |
Презентация Оқу құрал жабдықтары |
|
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Тақырыпты мысалдар арқылы түсіндіремін.
|
Сұрақтарға жауап береді. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. Мысалдар бойынша түсінген түсінбегеніне кері юайланыс береді. |
Ауызша бағалау Мақтау мадақтау Оқушылар осы мысал-дарға қарап түсінеді. |
Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Слайд |
|
|
Бекіту тапсырмасы |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану. А деңгейінің есептері №41,42,63 В деңгейінің есептері № 51
|
А В деңгейлі есептерді шығарады №41 1) 279 + (21 + 35) = 300 + 35 = 335 3) 577 + 23 + 21 = 600 + 21 = 62 5) 181 + 19 + 400 + 19 = 400 + 400 + 19 = 819 7) 1203 + 796 = 796 + 4 + 1000 + 199 = 800 + 1000 + 199 = 1999 №45
7410+57=7467 |
Дескриптор: -Қосудың тиімді тәсілін қолданып қосынды түрінде жазады; Дескриптор: Натурал сандарға амалдар қолдануда ережені дұрыс қолданады; Есептің шартына сай жауабын дұрыс табады |
Кітап Дәптер Интерактивті тақта 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2017)№ |
|
|
Жеке жұмыс |
Қосымша тапсырма орындау.
|
Оқушылар тапсырманы кезектесіп тақтада орындайды №47 1)=9*10=90 2) =8*100=800 3) 9*25*4=9*100=900 4) 3*125*8=3*1000=3000 5)7*4*25=7*100=700 6)6*8*125=6*1000=6000 7)11*2*5=11*10=110 ҚБ: Оқушылардың белсенділігіне қарай бағаланады. |
Дескриптор: Натурал сандарға амал қолдануды үлгі бойынша орындайды. -терімділік қасиетін дұрыс қолданады -есептің жауабын дұрыс анықтайды |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта |
|
|
|
|
Тапсырманы орындайды №51
8151:429+971=19+971=1000
Әрбір дұрыс есеп үшін 1 балл |
Дескриптор: Натурал сандарға амалдар қолдануда ережені дұрыс қолданады; Есептің шартына сай жауабын дұрыс табады |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта |
|
|
Сабақтың соңы |
Бүгінгі сабақта:
Сабақты бекіту Рефлексия. Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен білдім … • Қызықты болды… • Қиындық тудырды… • Мен тапсырманы орындадым… • Мен енді… • Сабақтан мен не алдым… |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен білдім … • Қызықты болды… • Қиындық тудырды… • Мен тапсырманы орындадым… • Мен енді… |
Оқушылардың белсенділігіне қарай бағаланады |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Презентация |
|
шағым қалдыра аласыз



















