Материалдар / Натюрморт

Натюрморт

Материал туралы қысқаша түсінік
материял ұнады
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Өзім туралы. Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

1 сынып


Сабақтың тақырыбы:

28 сабақ. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде біртаңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету;

1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты

10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайды,қосып-азайтады

Құндылықтар

Талап: Ізденімпаз, жасампаз тұлға



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут





















Сабақ

тың ортасы

20 минут






























Сергіту сәті

2 минут


























Сабақты қорыту

6минут













Қосымша тапсырма

2минут













Кері байланыс

5 минут




Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

Ауызша санау.«Кім жылдам?» ойыны.

Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады



Өткенді пысықтау

Тақтамен жұмыс

4+5=9 3+3=6 7-5=2

6+4=10 2+3=5 10-5=5

1+4=5 2+4=6 4+4=8

3+2=5 3+3=6 1+7=8


Тақырыпты ашу

ФС тапсырмасы

«Мен есепшімін» ойыны

1 тапсырма

.Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере аласың ба?




ЕБҚ

Есепшотпен амалдарды орындауды үйрен.

1-ден 10-ға дейінгі сандарды қос.



Жаңа тақырып

Өзіндік жұмыс.

2-тапсырма


Мұғалім кестедегі мысалдарды құруға бағыт береді.


7

-

4

=

3

-


-


+

3

+

1

=

4

=


=


=

4

+

3

=

7



9

+

1

=

10

-


-


-

5

-

3

=

2

=


=


=

4

+

4

=

8



ЕҚБ







3-тапсырма

Әрбір қабаттағы сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға тиісті сандарды анықтауды ұсынады.

Cоңғы қабаттағы сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қосылғышты анықтаса жеткілікті.

4 + 1 + 3 = 8

2 + 1 + 5 = 8

2 + 6 + 0 = 8

5 + 2 + 3 = 10

5 + 1 + 4 = 10

0 + 7 + 3 = 10






4-тапсырма

Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанынанықта

Пирамиданың қалай құрылғанын анықтап, есептеуді орындайды.

2+1=3

1+4=5

3+2=5

3+1=4

5+5=10



ҚЖ:

«Үздік қатар» ойыны

Әр қатарға бір бағаннан беру

Қосу кестесін жаттап алыңдар








Ауызша санайды






Тақтада амалдар орындайды





Есепшотпен жұмыс жасайды



Сандар құрамын есіне түсіреді




Жеке жұмыс жасайды









ЖИ арқылы жасау
09 Сәуір 2024
288
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі