|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Өзім туралы. Менің мектебім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
1 сынып |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№28 сабақ. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде біртаңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету; 1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайды,қосып-азайтады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап: Ізденімпаз, жасампаз тұлға |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту Ауызша санау.«Кім жылдам?» ойыны. Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады Өткенді пысықтау Тақтамен жұмыс 4+5=9 3+3=6 7-5=2 6+4=10 2+3=5 10-5=5 1+4=5 2+4=6 4+4=8 3+2=5 3+3=6 1+7=8 Тақырыпты ашу ФС тапсырмасы «Мен есепшімін» ойыны №1 тапсырма .Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере аласың ба? ЕБҚ Есепшотпен амалдарды орындауды үйрен. 1-ден 10-ға дейінгі сандарды қос. Жаңа тақырып Өзіндік жұмыс. 2-тапсырма Мұғалім кестедегі мысалдарды құруға бағыт береді.
ЕҚБ
3-тапсырма Әрбір қабаттағы сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға тиісті сандарды анықтауды ұсынады. Cоңғы қабаттағы сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қосылғышты анықтаса жеткілікті. 4 + 1 + 3 = 8 2 + 1 + 5 = 8 2 + 6 + 0 = 8 5 + 2 + 3 = 10 5 + 1 + 4 = 10 0 + 7 + 3 = 10
4-тапсырма Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанынанықта Пирамиданың қалай құрылғанын анықтап, есептеуді орындайды. 2+1=3 1+4=5 3+2=5 3+1=4 5+5=10
ҚЖ: «Үздік қатар» ойыны Әр қатарға бір бағаннан беру
Қосу кестесін жаттап алыңдар
|
Ауызша санайды
Тақтада амалдар орындайды
Есепшотпен жұмыс жасайды
Сандар құрамын есіне түсіреді
Жеке жұмыс жасайды
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кадирбаева Шолпан КызылкыстаковнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Натюрморт
Тақырып бойынша 11 материал табылды
НатюрмортМатериал туралы қысқаша түсінік
материял ұнады
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















