Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Натюрморт композициясын зерттеу, 6 сынып, Бейнелеу өнері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Натюрморт композициясын зерттеу, 6 сынып, Бейнелеу өнері
Материал туралы қысқаша түсінік
Натюрморттың шығу тарихымен оқушыларды таныстыру; композицияның құрастыру әдістерін түсіндіру және оны практикада қолдану.
Оқушыларға
юниттің зертеу идеясымен, концепцияларымен және ғаламдық
мән-мәтінімен таныстырылады. Олармен зерттеу идеясын
талқыланады.
Слайд
1
Негізгі
бөлім
45
№1. Сабақтың
тақырыбымен және мақсаттарымен
таныстыру.
№2. . Әр елде
ежелгі кезде суретшілер қандай техникамен сурет салған, өнердің
қандай элементтеріне аса мән бергені жайлы талқылау,
салыстыру.
№3 Jigsaw
тәсілі . Оқушылар 6 топқа бөлінеді. Әр топ берілген мәтіннің
мазмұнын оқып, топта
талқылайды.
Ежелгі Мысыр
(Египет)
Ежелгі
Греция және
Рим
Алғашқы
натюрморттар
XVII
ғасыр
XIX
ғасыр
XX
ғасыр
Содан кейін, оқушылар
басқа топта шығармашылық жұмыстың мазмұнын басқа топ
мүшелеріне таныстырып
береді.
№3
Натюрморттың композициясын құрастыру әдістерін
түсіндіру:
Форматты
анықтау
көлденең/тік
Нысандардың
орналасуы:
симметриялық/ассиметриялық
Композициялық схема: ушбұрыш, шеңбер,
диаганоль
Нысандардың
тығыз/еркін
орналасуы
2-3нысандардан тұратын натюрморттың
композициясын құрастыру. Ол үшін берілген құрастыру схемаларын
қолдану. №6. АТЛ дағдыларын қалай дамыту жолдары туралы
сұралынады.
Слайд
2,3
Слайд
4-15
Слайд
17-23
Слайд
24
Ой
толғаныс
5
Менің ойымша
сабақ .....
болды.
Мен
үйрендім.
Мен
басқаларды ... тыңдадым деп
ойлаймын.
Сабақтағы
жұмысымның
нәтижелері.
Я считаю что
занятие
было...
Я
научился....
Я думаю, что
слушал
других...
Я принимал
участие в
дискуссии...
Результатами
своей работы на уроке
я...
Слайд
5-26
Қосымша
ақпарат
Дифференциация
Бағалау
Оқушылар
бір-бірін
бағалайды
Денсаулық және
қауыпсіздік
Пайдаланылған үзілістер және физикалық
белсенділік
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз