|
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері. |
Мұғалімнің аты-жөні:Ирсимбетов И Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.
Натюрморт салу кезінде суретшілер қозғалыссыз
заттарды бақылап, зерттей алады. Нәтижесінде көркем туындылар
өмірге келеді. Натюрморттарды тамашалау - аса бір әсерлі сәт.
Олардың бірінде суретші заттың пішінін, түсін, материалдың
сұлулығын тамашалауға шақырады. Ал екіншісінде заттардың өзі кімге
тиесілі екенін айтып тұрғандай. Натюрморттың екі түрі бар. Әдемі,
сәнді заттарды бейнелейтін натюрморттар. Мұнда заттар өз сапасын,
ерекшелігін көрсетеді. Екіншісі заттарды қолданған адамдар жайында
сыр шертетін натюрморттар. Натюрморт салуды суретші оны
құрастырудан бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып,
солардың ішінде түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес
заттарды іріктеп алады. Содан кейін суретші натюрморттың
композициясын құруға кіріседі. Заттардың орнын қайта - қайта
ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып, суретші аса тартымды
композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы заттардың орнын неше
түрлі құбылтуға
болады. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау Жаңа
тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Қара жорға
|
видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»
«Натюрморт» дегеніміз не? Жансыз заттар топтамасының
ерекшеліктерін ата? Натюрморт түстері қандай
болады? |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Натюрморт өнері
Натюрморт өнері
|
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері. |
Мұғалімнің аты-жөні:Ирсимбетов И Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.
Натюрморт салу кезінде суретшілер қозғалыссыз
заттарды бақылап, зерттей алады. Нәтижесінде көркем туындылар
өмірге келеді. Натюрморттарды тамашалау - аса бір әсерлі сәт.
Олардың бірінде суретші заттың пішінін, түсін, материалдың
сұлулығын тамашалауға шақырады. Ал екіншісінде заттардың өзі кімге
тиесілі екенін айтып тұрғандай. Натюрморттың екі түрі бар. Әдемі,
сәнді заттарды бейнелейтін натюрморттар. Мұнда заттар өз сапасын,
ерекшелігін көрсетеді. Екіншісі заттарды қолданған адамдар жайында
сыр шертетін натюрморттар. Натюрморт салуды суретші оны
құрастырудан бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып,
солардың ішінде түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес
заттарды іріктеп алады. Содан кейін суретші натюрморттың
композициясын құруға кіріседі. Заттардың орнын қайта - қайта
ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып, суретші аса тартымды
композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы заттардың орнын неше
түрлі құбылтуға
болады. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау Жаңа
тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Қара жорға
|
видеожазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»
«Натюрморт» дегеніміз не? Жансыз заттар топтамасының
ерекшеліктерін ата? Натюрморт түстері қандай
болады? |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















