Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Натюрморт өнері 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ақтау қаласы «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ
Көркем еңбек пәні мұғалімі Аманбекова Жумакул Халиловна
Натюрморт өнері 5 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Көркем еңбек
Бөлім:1-бөлім. Визуалды өнер
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ақтау
қаласы«№30 жалпы білім беретін
мектеп»КММ
Көркем еңбек пәні мұғалімі
Аманбекова Жумакул Халиловна
Натюрморт өнері 5
сыныпқысқа мерзімді сабақ
жоспары
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Пәні:Көркем
еңбек
Бөлім:1-бөлім.Визуалды
өнер
Сабақтың
тақырыбы:Натюрморт
өнері
Білім беру ұйымының
атауы
«№30 жалпы білім беретін
мектеп»КММ
Пәні:
Көркем
еңбек
Бөлім:
1-бөлім.Визуалды
өнер
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
5
Сабақтың
тақырыбы:
Натюрморт
өнері
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды
іске асыру үшін нобайлар
орындау
Сабақтың
мақсаты
Шығармашылығын ұштау үшін
нобайлар мен эзкіздер салуды үйрету
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Жеке
жұмыс
Бекіту
Кері
байланыс
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
«Жақсы сөз - жан
азығы»оқушыларға бүгінгі
тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт
тілеу.
Топқа
бөлу
Тақырыпқа байланысты қима
қағаздары арқылы екі топқа
бөлу
1-топ:«Қылқаламдар»
2-топ:«Бояулар»
II. Қызығушылықты
ояту:
«Пазл»
әдісі.Өтілген тақырыпқа шолу жасау,
жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстыра отырып қызығушылықты
ояту.
Иллюстрациялардан нені көруге
болады?
Визуалды өнер түрлерін
атаңдар
Пейзаждың негізгі түрлерін
атаңдар
Жаңа тақырыппен оқу
мақсатын таныстыру.
«Ой
қозғау»сұрақтары арқылы жаңа
тақырыптың кіріспесіне түрткі жасау, суреттер
көрсету
Композиция дегеніміз
не?
Натюрморт дегеніміз
не?
І
тапсырма.Тыңдалым:Тақырып бойынша сұрақтарға
жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойыңды
білдір.Натюрморт салуды суретші оны құрастырудан
бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып, солардың ішінде
түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес заттарды іріктеп
алады. Содан кейін суретші
натюрморттың
композициясын құруға кіріседі. Заттардың
орнын қайта - қайта ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып,
суретші аса тартымды композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы
заттардың орнын неше түрлі құбылтуға
болады. - Біз бүгінгі сабақта натюрморттың 4 түрімен
таныса отырып, композиция құрастыруды
орындаймыз.
Натюрморттың
түрлері: 1. Жеміс - жидек
топтамасы. 2. Ойыншықтар
топтамасы. 3. Оқу құралдарының
жиынтығы. 4. Музыкалық аспаптар
жиынтығы.
Қалай ойлайсыңдар
тыңдалым мәтінінде қандай мәселе
көтерілді?
1. Көкжиек сызығын біз қалай
көреміз?
2. Қандай суреттерде натюрморт
салынғанын байқаймыз?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз