Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ақтау қаласы «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ

    Көркем еңбек пәні мұғалімі Аманбекова Жумакул Халиловна

    Натюрморт өнері 5 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары










    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: Көркем еңбек

    Бөлім:1-бөлім. Визуалды өнер

    Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері

    Білім беру ұйымының атауы

    «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ

    Пәні:

    Көркем еңбек

    Бөлім:

    1-бөлім. Визуалды өнер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    5


    Сабақтың тақырыбы:

    Натюрморт өнері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау


    Сабақтың мақсаты

    Шығармашылығын ұштау үшін нобайлар мен эзкіздер салуды үйрету

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру










    Өзін-өзі тексеру

    Өткен білімді еске түсіру











    Жаңа білім








    Жеке жұмыс



























    Бекіту





    Кері байланыс





    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Жақсы сөз - жан азығы» оқушыларға бүгінгі тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт тілеу.

    Топқа бөлу

    Тақырыпқа байланысты қима қағаздары арқылы екі топқа бөлу

    1-топ: «Қылқаламдар»

    2-топ: «Бояулар»

    II. Қызығушылықты ояту:

    «Пазл» әдісі. Өтілген тақырыпқа шолу жасау, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстыра отырып қызығушылықты ояту.

    Иллюстрациялардан нені көруге болады?

    Визуалды өнер түрлерін атаңдар

    Пейзаждың негізгі түрлерін атаңдар

    Жаңа тақырыппен оқу мақсатын таныстыру.

    «Ой қозғау» сұрақтары арқылы жаңа тақырыптың кіріспесіне түрткі жасау, суреттер көрсету

    1. Композиция дегеніміз не?

    2. Натюрморт дегеніміз не?


    І тапсырма. Тыңдалым:Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойыңды білдір. Натюрморт салуды суретші оны құрастырудан бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып, солардың ішінде түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес заттарды іріктеп алады. Содан кейін суретші натюрморттың

    композициясын құруға кіріседі. Заттардың орнын қайта - қайта ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып, суретші аса тартымды композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы заттардың орнын неше түрлі құбылтуға болады.
    - Біз бүгінгі сабақта натюрморттың 4 түрімен таныса отырып, композиция құрастыруды орындаймыз.

    Натюрморттың түрлері:
    1. Жеміс - жидек топтамасы.
    2. Ойыншықтар топтамасы.
    3. Оқу құралдарының жиынтығы.
    4. Музыкалық аспаптар жиынтығы.


    Қалай ойлайсыңдар тыңдалым мәтінінде қандай мәселе көтерілді?

    1. Көкжиек сызығын біз қалай көреміз?

    2. Қандай суреттерде натюрморт салынғанын байқаймыз?

    3. Натюрморт дегенді қалай түсінесің?

    4. Композиция деп нені айтамыз?

    Ойыңды білдір.

    https://youtube.com/watch?v=pzmnmcZrKrI&feature=share

    ІІ тапсырма.

    Топтық жұмыс

    «МИКС» әдісі

    Топтарға тапсырма ұсынылады.


    1-топ.Мәнерлі композиция құрастыру үшін пішімі, көлемі және фоны әр түрлі 2-3 затты таңдаңдар.

    2-топ.Заттардың композициялық топтарын парақ жазықтығына орналастырыңдар.


    Сұрақ – жауап» әдісі

    1. Нобайлар мен эскиздер салуды үйрендік пе ?


    1. Натюрморттың түрлерін ажырата аламыз ба?


    3*3*1 әдісі


    3-жаңалық(нені білдің?)

    3-сұрақ(нені білгің келеді?)

    1-ұсыныс (немен бөліскің келеді)

    Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару.



    Оқушылар топқа бөлінеді.





    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    .


    Жаңа тақырыппен оқу мақсатымен танысады.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы пікірін білдіреді.




    Тыңдалым мәтінін тыңдайды





    Тапсырмаларға сәйкес топтық жұмыс жасайды.







    Тақырып бойынша жұмыстанады.



    Натюрморт өнерінің ерекшелігін ажыратады.











    1-топ.Мәнерлі композиция құрастырады

    2-топ.Заттардың композициялық топтарын парақ жазықтығына орналастырады


    Мақсаты: Білім алушы алған білімін саралай білуге дағдыланады

    Тиімділігі: Жаңа сабақ бойынша білім алушылар өз пікірін айтып, бүгінгі білімнің құндылығын ұғынады.



    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз




    Бағалау



    Мақтау - мадақтау сөздері






    Дескриптор

    Визуалды өнер түрлерін ажырата алады.

    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»





    Дескриптор

    Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтай алады;

    Сұрақтарға жауап бере алады.






    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»







    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»

    Дескриптор

    Натюрморт өнері жайлы құрастырып жаза алады;

    Натюрморт түрлерінұсқаулық, құрастыруда құрлымын сақтай алады.

    Қалыптастырушы бағалау қошмет білдіру арқылы жүзеге асырылады.


    5-сыныпқа арналған «Көркем еңбек» оқулығы, 2017ж.
































    https

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумакул Аманбекова
    17 Наурыз 2024
    225
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Натюрморт өнері 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Натюрморт өнері 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақтау қаласы «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі Аманбекова Жумакул Халиловна Натюрморт өнері 5 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары Қысқа мерзімді сабақ жоспары Пәні: Көркем еңбек Бөлім:1-бөлім. Визуалды өнер Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ақтау қаласы «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ

    Көркем еңбек пәні мұғалімі Аманбекова Жумакул Халиловна

    Натюрморт өнері 5 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары










    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: Көркем еңбек

    Бөлім:1-бөлім. Визуалды өнер

    Сабақтың тақырыбы: Натюрморт өнері

    Білім беру ұйымының атауы

    «№30 жалпы білім беретін мектеп»КММ

    Пәні:

    Көркем еңбек

    Бөлім:

    1-бөлім. Визуалды өнер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    5


    Сабақтың тақырыбы:

    Натюрморт өнері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау


    Сабақтың мақсаты

    Шығармашылығын ұштау үшін нобайлар мен эзкіздер салуды үйрету

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру










    Өзін-өзі тексеру

    Өткен білімді еске түсіру











    Жаңа білім








    Жеке жұмыс



























    Бекіту





    Кері байланыс





    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Жақсы сөз - жан азығы» оқушыларға бүгінгі тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт тілеу.

    Топқа бөлу

    Тақырыпқа байланысты қима қағаздары арқылы екі топқа бөлу

    1-топ: «Қылқаламдар»

    2-топ: «Бояулар»

    II. Қызығушылықты ояту:

    «Пазл» әдісі. Өтілген тақырыпқа шолу жасау, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстыра отырып қызығушылықты ояту.

    Иллюстрациялардан нені көруге болады?

    Визуалды өнер түрлерін атаңдар

    Пейзаждың негізгі түрлерін атаңдар

    Жаңа тақырыппен оқу мақсатын таныстыру.

    «Ой қозғау» сұрақтары арқылы жаңа тақырыптың кіріспесіне түрткі жасау, суреттер көрсету

    1. Композиция дегеніміз не?

    2. Натюрморт дегеніміз не?


    І тапсырма. Тыңдалым:Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойыңды білдір. Натюрморт салуды суретші оны құрастырудан бастайды. Ол әр түрлі заттарды таңдап салыстырып, солардың ішінде түр және мазмұны жағынан бір - біріне сәйкес заттарды іріктеп алады. Содан кейін суретші натюрморттың

    композициясын құруға кіріседі. Заттардың орнын қайта - қайта ауыстырып, ең ұтымды нұсқасын іздей отырып, суретші аса тартымды композицияға қол жеткізеді. Натюрморттағы заттардың орнын неше түрлі құбылтуға болады.
    - Біз бүгінгі сабақта натюрморттың 4 түрімен таныса отырып, композиция құрастыруды орындаймыз.

    Натюрморттың түрлері:
    1. Жеміс - жидек топтамасы.
    2. Ойыншықтар топтамасы.
    3. Оқу құралдарының жиынтығы.
    4. Музыкалық аспаптар жиынтығы.


    Қалай ойлайсыңдар тыңдалым мәтінінде қандай мәселе көтерілді?

    1. Көкжиек сызығын біз қалай көреміз?

    2. Қандай суреттерде натюрморт салынғанын байқаймыз?

    3. Натюрморт дегенді қалай түсінесің?

    4. Композиция деп нені айтамыз?

    Ойыңды білдір.

    https://youtube.com/watch?v=pzmnmcZrKrI&feature=share

    ІІ тапсырма.

    Топтық жұмыс

    «МИКС» әдісі

    Топтарға тапсырма ұсынылады.


    1-топ.Мәнерлі композиция құрастыру үшін пішімі, көлемі және фоны әр түрлі 2-3 затты таңдаңдар.

    2-топ.Заттардың композициялық топтарын парақ жазықтығына орналастырыңдар.


    Сұрақ – жауап» әдісі

    1. Нобайлар мен эскиздер салуды үйрендік пе ?


    1. Натюрморттың түрлерін ажырата аламыз ба?


    3*3*1 әдісі


    3-жаңалық(нені білдің?)

    3-сұрақ(нені білгің келеді?)

    1-ұсыныс (немен бөліскің келеді)

    Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару.



    Оқушылар топқа бөлінеді.





    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    .


    Жаңа тақырыппен оқу мақсатымен танысады.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы пікірін білдіреді.




    Тыңдалым мәтінін тыңдайды





    Тапсырмаларға сәйкес топтық жұмыс жасайды.







    Тақырып бойынша жұмыстанады.



    Натюрморт өнерінің ерекшелігін ажыратады.











    1-топ.Мәнерлі композиция құрастырады

    2-топ.Заттардың композициялық топтарын парақ жазықтығына орналастырады


    Мақсаты: Білім алушы алған білімін саралай білуге дағдыланады

    Тиімділігі: Жаңа сабақ бойынша білім алушылар өз пікірін айтып, бүгінгі білімнің құндылығын ұғынады.



    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз




    Бағалау



    Мақтау - мадақтау сөздері






    Дескриптор

    Визуалды өнер түрлерін ажырата алады.

    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»





    Дескриптор

    Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтай алады;

    Сұрақтарға жауап бере алады.






    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»







    Қ.Б

    «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    «Тамаша»

    Дескриптор

    Натюрморт өнері жайлы құрастырып жаза алады;

    Натюрморт түрлерінұсқаулық, құрастыруда құрлымын сақтай алады.

    Қалыптастырушы бағалау қошмет білдіру арқылы жүзеге асырылады.


    5-сыныпқа арналған «Көркем еңбек» оқулығы, 2017ж.
































    https

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 5 сынып
    17.03.2024
    225
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумакул Аманбекова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации