Материалдар / Наурыз-жыл басы

Наурыз-жыл басы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып жетекші:



Күні:

17.03.2025

Сынып: 7



Сабақтың тақырыбы:

«Наурыз – жыл басы»

«ЖҚЕ негізгі түсініктері мен терминдері» ЖЖЕ №7

«Желідегі қауіпті хобби (треш -стрим)»


Мақсаты

Оқушыларға Наурыз мерекесінің мәні мен маңызын түсіндіру.

Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту.

Оқушыларды бірлікке, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.


Оқушыларға интернеттегі қауіпті трендтер, әсіресе треш-стримдердің (өшпенділік, зорлық-зомбылық, қорлау көрсетілетін тікелей эфирлер) зияны туралы түсінік беру.

Мұндай контенттің заңдық және психологиялық салдарын түсіндіру.

Оқушыларды қауіпсіз интернет мәдениетін қалыптастыруға шақыру.





Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.





Көңілді әуен

Сабақтың ортасы

1. Мұғалімнің әңгімесі

Наурыз – табиғаттың жаңару мейрамы, жаңа жылдың бастауы екенін түсіндіру.


Қазақ халқы бұл күнді қалай атап өткенін, қандай салт-дәстүрлер орындалатынын айту.

2. Оқушылардың қатысуы

"Наурыз көже неден жасалады?"

"Төрт түлікке қатысты ырымдар" (Қазақ халқының төрт түлікке қатысты сенімдері мен дәстүрлері)


Ұлттық ойындар (арқан тарту, асық ату туралы айту).


3. Дәстүрлерді сахналау

"Бата беру" көрінісі

"Тұсау кесу" дәстүрін көрсету

"Қыз қуу" ойынының мәнін түсіндіру

Қорытынды бөлім

1. Сұрақ-жауап

Наурыз мейрамы несімен ерекше?


Наурыз көженің мәні қандай?


Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?













Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





Жауаптар талқыланады.





Әр жағдаят бойынша оқушылар өз пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін ұсынады.




Оқушылар бірін -бірі бағалайды















Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды





Ақ қағаз, фломастерлер



Сабақтың соңы


Қорытындылау, тілек айту


Наурыз – татулық пен бірліктің мейрамы екенін тағы бір рет еске салу.


Оқушылар бір-біріне Наурызға арналған жақсы тілектерін айтады.

Үй тапсырмасы:

Отбасыларынан Наурыз мерекесіне қатысты бір дәстүрді сұрап, сыныпта бөлісу.




Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. "Сендер қандай интернет-трендтерді білесіңдер? Барлығы пайдалы ма?" деген сұрақ арқылы оқушылардың бастапқы білімдерін анықтау.

"Бүгін біз интернеттегі қауіпті хоббилердің бірі – треш-стримдер туралы сөйлесеміз. Олар неге қауіпті және олардан қалай сақтану керек екенін үйренеміз."

Негізгі бөлім

1. Треш-стрим дегеніміз не? (10 минут)

1. Треш-стримнің негізгі белгілері:

Қатысушыларды кемсіту, мазақ ету.

Өзін немесе басқаларды қауіпке тігу (экстремалды әрекеттер, заңсыз әрекеттер).

Қоғамға қарсы немесе заңға қайшы әрекеттер жасау (бұзақылық, алдау, агрессия).

Көрермен жинау үшін әдейі арандатушылық жасау.


2. Неге адамдар треш-стримге қатысады?


Танымал болу және көп қаралым жинау.


Ақша табу (донаттар, демеушілер).

Эмоция үшін (экстремалды сезімдерге әуестік).


3. Треш-стримдердің негізгі қауіптілігі:

Психологиялық зиян: қатысушыларға және көрермендерге психологиялық қысым түсіреді.

Құқықтық жауапкершілік: зорлық-зомбылық, қорлау, арандатушылық заңға қайшы.

Шынайы өмірге әсері: агрессивті мінез-құлықты қалыптастыру, қорқыту, физикалық қауіп төндіру.

Интернеттегі қауіпсіздік және заңдық жауапкершілік

1. Мұндай әрекеттер үшін қандай жаза бар?

Кибербуллинг және қорлау – Әкімшілік немесе қылмыстық жауапкершілікке әкелуі мүмкін

Қоғамдық тәртіпті бұзу – Айыппұл немесе қамауға алу қаупі бар.

Басқа адамның жеке өміріне қол сұғу – Жеке мәліметтерді тарату заңға қайшы.

2. Қауіпті интернет-контенттен қалай қорғануға болады?

Мұндай стримдерге қатыспау және оларды қарамау.

Өзіңе немесе таныстарыңа қысым жасалса, сенімді адамға немесе құқық қорғау органдарына хабарлау.

Интернеттегі өз әрекеттерің үшін жауапкершілікті түсіну.

3. Практикалық тапсырма: "Жағдайды талдау"

Оқушыларға екі түрлі жағдай ұсынылады:

1. Досың треш-стримге қатысқысы келеді, оған қандай кеңес бересің?

2. Бейтаныс адам саған қызықты, бірақ қауіпті челленджге қатысуды ұсынды. Не істейсің?

Оқушылар өз ойларын ортаға салып, талқылайды.

Қорытынды бөлім

1. Сұрақ-жауап

Треш-стрим деген не?

Неліктен мұндай стримдер қауіпті?

Оларға қатысудың қандай заңдық салдары болуы мүмкін?


Мұндай әрекеттерден қалай қорғануға болады. Қорытындылау, кеңес беру

"Интернетте танымал болу үшін өзіңді немесе басқаларды қауіпке тігу дұрыс емес."

"Желідегі әрбір әрекетіміз үшін жауаптымыз, сондықтан қауіпсіз интернет мәдениетін сақтау маңызды."

"Егер интернетте сен үшін қауіпті немесе ыңғайсыз жағдай туындаса, дереу сенімді адамға хабарла."

Үй тапсырмасы:

"Қауіпсіз интернет" тақырыбында шағын эссе жазу.

Отбасы мүшелерімен немесе достарыңмен интернеттегі қауіпсіздік туралы талқылау.



Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді.









Оқушылар мұқият тыңдайды.










Сұрақтарға жауап береді




Мұғалім оқушылардың жауаптарын толықтырып, түзетулер енгізеді.










Презентация



Әңгімелесу, тәжірибелік жаттығулар, суреттер мен бейнероликтер арқылы түсіндіру.

Презентбейнематериалдар (жанжал кезінде қарым-қатынас туралы).



Тапсырма парақтары.





Бейнероликтер мен слайдтар.







Гаджеттерді дұрыс қолдану бойынша ақпараттық парақшалар


Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

















11 Маусым 2025
103
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі