Сабақ
тың
басы

Сабақ
тың
ортасы
Сабақты
қорыту
Кері
байланыс
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту

«Мен саған гүл беремін,өйткені
сен ... !»
Әдемі әуенге би
билеу.
«Қыдырып
қайтайық...»
Қоржын ішінен түрлі-түсті
асықтар алу арқылы топқа
бөлінеді.

«Ойлан, тап»
ойыны
Берілген кестеден сөздерді
тауып боя

Сүрі ет, бидай, тары, су, сүт,
тұз, бұршақ.
Бұл нелердің
атауы?
Бір сөзбен қалай атауымызға
болады?
Неше түрлі тағам
берілген?
7 түрлі тағам дегенде, біздің
есімізге қандай ұлттық тағам
түседі?
Наурыз көже қандай мерекеде
дайындалады?
1-тапсырма
«Суреттер сөйлейді»
әдісі

Ортақ белгілеріне қарай
жинақтау, топтастыру және
жабыстыру.
1.Төрт түлік
мал;
2.Ұлттық
тағамдар;
3.Ұлттық
ойындар;
4.Мерекеден
көрініс
Жақсы, топтастырып болдық. Ал,
осы төрт түліктің, ұлттық тағамдардың, ұлттық ойындардың Наурыс
мейрамымен қандай байлынысы бар? Қалай
ойлайсыңдар?
2-
тапсырма.
Суреттерден Наурызкөженің
сурет бөліп алу.
Оқулықтағы 123- беттегі
суретке назар аудару.
«Сурет бойынша ой
бөліс»
Оқушылардың пікірлерін, Наурыз
мейрамы, Наурызкөже туралы білетіндерін
тыңдау.
3-тапсырма
Наурыз мерекесін біздің қазақ
халқымыз ерекше тойлайтынын білеміз. Толығырақ білу үшін Темірхан
Медетбектің «Наурыз келді!» өлеңімен
танысамыз.
Өлеңді түсініп, мәнерлеп
оқу.
4-тапсырма
«Орамал тастамақ»
ойыны
Бұл
арқылы өлең мазмұнына
байланысты сұрақтар қою.
Оқушылар шеңберге тұрады.
Мұғалім айнала жүріп, бір оқушының жанына орамал тастап кетеді.
Және сұрақ қояды. Сұраққа оқушы орамалда түйіліп берілген көркем
сөздерді қолдана отырып, жауап беруі
қажет.
Көркем сөздерді алдын ала
жазып, орамалға түйіп қоюы
қажет.
Көркем сөздер: ұлыстың ұлы
күні, жыл басы, төлдерін төгіп жатыр, өрісім у- шу, қара жер
семіреді, сыбызғыдай, иір мойын, күміс
қоңырау.
Көркем сөздерді қолдана
отырып, сұрақтарға жауап
бер.
Наурыз айы басқа айлардан
несімен ерекшеленеді?
Наурыз айында табиғатта қандай
өзгерістер болады?
Наурызда төрт түлік малдың
көбеюін қалай сипаттаған?
Қандай төлдер туралы
айтылған?
Төлдер қалай
дыбыстайды?
Саралау: тапсырманы орындау
кезінде қабілеті оқушы өз ойын көркем- бейнелі сөздерді қолдану
арқылы жеткізеді. Оларға мадақтау, ынталандыру мақсатында қолдау
көрсетілсе, барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып,
олардың түсінгендеріне көз жеткізу
керек.
5-тапсырма
«Наурыз туралы аңыз»
мульфильмін көрсету.
6-тапсырма
Мультфильмнен «Наурыз көже»
туралы ақпаратты жина,дәптерге
жаз.
7-тапсырма (дәптермен
жұмыс)
Наурыз мерекесінде ойналатын
ұлттық ойын түрлерін жаз.
Сергіту
сәті
Сергіту сәтінде
«Наурыз-көктем» әнінің караокесі бойынша айтқызу.Қимылдарын
қайталау.

8-тапсырма
Ақын сөздерін пайдаланып,
сөйлем құрап жаз.
1шумақ бойынша 1
сөйлем.
2шумақ бойынша 3
сөйлем.
3шумақ бойынша 2
сөйлем.
Үлгі: Әжем саба толы қымызды
пісіп жатыр.
Үй тапсырмасы (шығармашылық
тапсырма)
Сұрақтардың көмегімен сурет
бойынша «Наурыз келді» тақырыпта мәтін құрастыр. Жазған
сөйлемдеріңді пайдалан.
Наурыз мейрамы қандай
мереке?
Ол күнді қалай
тойлады?
Неліктен «Тіршіліктің бастауы»
делінген?
Саралау: тапсырма бойынша
саралау жүргізіледі. Тапсырма оқушылардың барлығына ұсынылады,
бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Кейбір оқушыларға қолдау
көрсетіледі.
Кері
байланыс

|
Орындарында отырып
көңіл-күйлерін білдіреді.
Шеңбер болып тұрады.Сағат
тілімен бір- біріне жақсы тілектер
айтады.
Топқа
бөлінеді.
Берілген кестеден сөздерді
тауып бояйды
Сұрақтарға жауап
береді.
Берілген материалдарды
жапсырады.
Оқулықтағы суреттерге назар
аударады.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Барлығы шеңберге
тұрады.Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Мультфильмді
көреді
Жинаған ақпаратын дәптерге
жазады
Тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
істейді
Сөйлем
құрайды
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Кері байланыс
жасайды.
|
Мақтап, мадақтап
отыру.
Белсенді
қ атысқан оқушыларға жүректің
суретін беріп
отырады.
Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Кестеден сөздерді тауып
бояйды;
Сұрақтарға жауап
береді;

Тамаша!

Дескриптор:
Оқулықпен жұмыс
істейді;
Сурет бойынша өз ойымен
бөліседі;
Керемет!
Дескриптор:
Шеңберлене
тұрады;
Орамал тастамақ ойынын
ойнайды;

Бәрекелді!

Дескриптор:
Көркем сөздерді орынды
пайдалана отырып, сұрақтарға жауап
береді;
Өлең мазмұнына қатысты ой
қорытып айтады.

Тамаша!

Жарайсың!

|
Қоржын
Орамал
Тапсырмалар
https://video-preview.s3.yandex.net/jdkPtAAAAAA.mp4
|