Мотивац-ққозғаушы
Ұ.і. | Шаттық шеңберін ұйымдастыру. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз. Қайырлы таң апайлар, Қайырлы күн қонақтар.-Балалар, жұмбақ өлең оқимын,мұқият тыңдап отырыңдар. Ақ қар еріп, су көбейіп,Сай – салаға толады.Ағаш басы бүршік шашып,Гүл,бәйшешек толады,Бөбектерім айтыңдаршы,Бұл қай кезде болады?
-Неге көктем деп ойлайсыңдар?-Көктемде неше ай бар?
-Көктем қай айдан басталады?-Наурыз айында қандай мейрам бар?-Олай болса бүгін біз көктем, наурыз мейрамы туралы ертегікөреміз.-Көктемнің хабаршысы қай құс ? ПолингвилизмНаурыз – наурыз – march
Мейрам – праздник - фестивальКөктем – весна - спринг
-Көктемде қар еріп, күн жылына бастады. Жылы жаққа ұшып кеткен құстар қайта оралды. Балалар құстарға арнап ұя жасайды.Көшелерге ағаштар отырғызып, түптерін қопсытады.Жерге көктемнің алғашқы гүлі бәйшешек шығады.Ұлттық киімдерін киіп,мерекеге дайындалады. Суретпен жұмыс
Ә.Табылдының «Наурыз тойы»өлеңін балалар жаттайды.
-Балаларға жылдың басы наурыз болып саналатынын,күн мен түннің теңелетінін,табиғат оянып,еңбек мерекесі екенін әңгімелеу.
Сергіту сәті: » Наурыз» әніБалалар тәрбиешімен бірге өлеңді қайталайды.
Ойын: «Сен білесің бе?»
-Балалар наурыз күні не пісіріледі?
Тосын сый. Қонаққа әже келеді.Балаларға наурыз мерекесінде дайындалатын «наурыз көже»туралы әңгімелейді.
Наурыз күні наурыз тойына арналған мерекелік тағам наурыз көже пісіріледі.Наурыз көженің құрамына жеті түрлі дәм қосылады: айран. ет, тұз, май, тары, күріш,бидай.
Балаларға атрибуттар кигізіп, рөлдерге бөліп,диалог сөзбен сөйлеуге жаттықтыру.
Шығармашылық жұмыс
Балаларды үш топқа бөлу.
Сұрақтар қою.1. Көктемнің алғашқы гүлі не деп аталады?2.Көктемде жер бетінде қандай өзгерістер болады?3. Наурыз мерекесінде қандай көже дайындайды?
Белсенді қатысқан балаларды марапаттау.
|
Балалар өлең жолдарын айтып,бір-бірімен сәлемдеседі.-Қайырлы таң!-Қайырлы күн!
Балалар тыңдайды.
Көктемде жерде қар ериді.Көктемде үш ай бар.Олар:Наурыз,сәуір,мамыр.Наурыз айынан басталады.Наурыз мейрамы.
Балалар бейне таспадан ертегіні көреді.
Наурызек
Балалар бірге қайталап айтады.
1. Тал егіп жатқан балалар.
2.Құстың ұясын ашқа іліпЖатқан балалар.
3.Гүл егіп жатқан қыздар.
4. Ағаштың түбін қопсытып жатқан балалар.
Балалар өлеңді хормен айтады.
Күн менен түн теңелді,Жер шуаққа кенелді,Соны тойлар ел енді,Наурыз тойы салтымыз,«Көгерсін» деп халқымыз,Көшеге тал егеді.
Біздер үйдің гүлімізБіздер үйдің күнімізАта – анаға қуанышБіздің әсем үніміз
Топ – топ балақанШапалақ алақанТоп – топ балақанШапалақ алақан.
Балалар қоржының ішінен кереге,уық,шаңырақ,түндікдеп жазылған парақтарды оқып,мағынасын түсіндіреді.
Наурыз күні наурыз көже дайындайды.
Балалар « Наурыз « ертегісін рөлге бөліп ойнайды.
Қараторғай болып ойнайтын – оқушы Диана.Наурызек болып ойнайтыноқушы Мейрамбек.Баланың рөлінде ойнайтыноқушы Мұхамеджан.
1 – топ Наурыз2 – топ Сәуір3 - топ Мамыр - болып үш топқа бөлінеді.
1 – топ түрлі түсті қағазданқоржын жасайды.
2 – топ Наурыз мерекесіндедайындалатын негізгі тағамды ажыратады.
3 - топ Бәйшешек гүлдің суретін қиып жапсырады.
Бәйшешек гүл
Жер көгереді,ағаштар бүршік атады.Наурыз көже дайындайды.
|