ДОІЖО:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
Мектеп: «№74 Ж.Баласағұн атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
«Наурыз мейрамы» аппликациясы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады және мұғалімнің көмегімен үлгі бойынша «Наурыз мейрамы» аппликациясын құрастыру.Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Жаңа білімді түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды Көптеген оқушылар: Өз бетінше жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер: Наурыз мейрамы, киіз үй, ою Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Наурыз қазақша қандай мағыны беретінін және қалай тойлайтынын түсіндіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды ептілікке және қолға алған жұмыстарын ықыласпен орындауға, шеберліктерін шыңдауға баулу |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Түрлі түсті мата, қатты қағаз, желім, қайшы |
||||||
|
Бастапқы білім |
Тігіс түрлерін және матамен жұмыс істей алады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Топтарға бөлу. Себетпен жіп түрлерін әкелу. Жіптің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отыру Оқушылардан алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы. 1. Қандай тігіс түрлерін білесің? 2.Күнбағыс туралы не білесің? 3. Гүлдің қандай түрін білесің? |
|
|||||
|
Сабақтын ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың соңы |
мақал- мәтелдердің мағынасын ашып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Күн мен түн теңеліп, жуанның жіңішкеріп, жіңішкенің үзелер, шағында тойланатын мейрам. Жаңа сабақтың мазмұнын түсіндіремін. Қауіпсіздік ережені сақтай отырып, түсінгендерін көзалдырына келтіріп, тапсырманы орындайды. Практикалық жұмыс. Жұмыстың орындалу реті: Ұзындығы 30 см, ені 20 см қатты қағаздың төменгі бөлігіне жасыл түсті матаны, жоғарғы бөлігіне көкшіл түсті матаны желімдейміз. Жайылып кетпеуі үшін желімді аздап жағамыз. Қатырма қағаздан киіз үйдің қалып үлгісін дайындап аламыз. Ақ түсті мата қиындысының бетіне дайын қалып үлгіні қойып, киіз үйді жасаймыз. Қызыл түсті матадан оюын дайындап, киіз үйге желімдейміз. Киіз үйдің есігін қиып, қайырып қоямыз. Одан кейін дайын киіз үйді жасыл матаның бетіне жапсырамыз. Жылқылар мен ешкілерді ақ, қара, қоңыр матадан қиып алып, желімдейміз. Бекіту «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі. Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. Бағалау. Үйге тапсырма: жұмысты аяқтап келу |
|
|||||
|
Түрлі түсті мата, қатты қағаз, желім, қайшы
Смайликтер |
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Наурыз мейрамы" аппликациясы 4-сынып
"Наурыз мейрамы" аппликациясы 4-сынып
ДОІЖО:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
Мектеп: «№74 Ж.Баласағұн атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
«Наурыз мейрамы» аппликациясы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады және мұғалімнің көмегімен үлгі бойынша «Наурыз мейрамы» аппликациясын құрастыру.Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Жаңа білімді түсінеді. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды Көптеген оқушылар: Өз бетінше жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер: Наурыз мейрамы, киіз үй, ою Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Наурыз қазақша қандай мағыны беретінін және қалай тойлайтынын түсіндіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды ептілікке және қолға алған жұмыстарын ықыласпен орындауға, шеберліктерін шыңдауға баулу |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Түрлі түсті мата, қатты қағаз, желім, қайшы |
||||||
|
Бастапқы білім |
Тігіс түрлерін және матамен жұмыс істей алады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Топтарға бөлу. Себетпен жіп түрлерін әкелу. Жіптің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отыру Оқушылардан алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы. 1. Қандай тігіс түрлерін білесің? 2.Күнбағыс туралы не білесің? 3. Гүлдің қандай түрін білесің? |
|
|||||
|
Сабақтын ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың соңы |
мақал- мәтелдердің мағынасын ашып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Күн мен түн теңеліп, жуанның жіңішкеріп, жіңішкенің үзелер, шағында тойланатын мейрам. Жаңа сабақтың мазмұнын түсіндіремін. Қауіпсіздік ережені сақтай отырып, түсінгендерін көзалдырына келтіріп, тапсырманы орындайды. Практикалық жұмыс. Жұмыстың орындалу реті: Ұзындығы 30 см, ені 20 см қатты қағаздың төменгі бөлігіне жасыл түсті матаны, жоғарғы бөлігіне көкшіл түсті матаны желімдейміз. Жайылып кетпеуі үшін желімді аздап жағамыз. Қатырма қағаздан киіз үйдің қалып үлгісін дайындап аламыз. Ақ түсті мата қиындысының бетіне дайын қалып үлгіні қойып, киіз үйді жасаймыз. Қызыл түсті матадан оюын дайындап, киіз үйге желімдейміз. Киіз үйдің есігін қиып, қайырып қоямыз. Одан кейін дайын киіз үйді жасыл матаның бетіне жапсырамыз. Жылқылар мен ешкілерді ақ, қара, қоңыр матадан қиып алып, желімдейміз. Бекіту «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі. Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. Бағалау. Үйге тапсырма: жұмысты аяқтап келу |
|
|||||
|
Түрлі түсті мата, қатты қағаз, желім, қайшы
Смайликтер |
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
















