Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Менің Отаным – Қазақстан |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Не жақсы, не жаман? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру. 4.5.1.2. көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады және оған жауап бере алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтай алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Ұстап ал. Миға шабуыл. Сұрақтарға жауап бер. Мұғалім мадақтау сөздері арқылы оқушыларды бағалайды. Дескриптор: • сұрақтарға өз бетінше жауап бере алады. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады. Түйме - алдау - еріну - мақұлдау - күту -
Мәтіналды жұмыс. Айтылым. Өз мысалыңды айт. Үлгіні басшылыққа ал.
Айтылым. Дескриптор:
Мәтінмен жұмыс. Оқылым. Айтылым. Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
Жазылым. Топтық жұмыс. Салыстырып жаз. Үлгіні басшылыққа ал.
Дескриптор:
Сергіту сәті. Тілдік бағдар.
Бағалау Үй тапсырмасы: Рефлексия.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады. Өз мысалыңды айтады.
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.
Салыстырыпжаз. Үлгіні басшылыққа ал. |
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Не жақсы? Не жаман?
Не жақсы? Не жаман?
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Менің Отаным – Қазақстан |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Не жақсы, не жаман? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру. 4.5.1.2. көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады және оған жауап бере алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтай алады. Көптік/тәуелдік/септік жалғаулы сөздерді жазбаша/ауызша тілде қолданады. |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Ұстап ал. Миға шабуыл. Сұрақтарға жауап бер. Мұғалім мадақтау сөздері арқылы оқушыларды бағалайды. Дескриптор: • сұрақтарға өз бетінше жауап бере алады. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады. Түйме - алдау - еріну - мақұлдау - күту -
Мәтіналды жұмыс. Айтылым. Өз мысалыңды айт. Үлгіні басшылыққа ал.
Айтылым. Дескриптор:
Мәтінмен жұмыс. Оқылым. Айтылым. Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
Жазылым. Топтық жұмыс. Салыстырып жаз. Үлгіні басшылыққа ал.
Дескриптор:
Сергіту сәті. Тілдік бағдар.
Бағалау Үй тапсырмасы: Рефлексия.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады. Өз мысалыңды айтады.
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.
Салыстырыпжаз. Үлгіні басшылыққа ал. |
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















