Сабақтың
басы
|
Ынталандыру.
Педагог тəрбиеленушілерден
өздерінің аулалары
туралы
əңгімелеп берулерін
сұрайды.
Өзектендіру.
Педагог
балаларға:
–Аула дегеніміз
не?
–Өз
аулаларыңды сипатта.
– Аулада уақытты қалай өткізесіңдер?–
деген
сұрақтар
қояды.
|
|
|
Дүкен
суреті,
Сандар, заттар,
текшелер.
|
Жаңа
сабақ
|
Заттың орналасы туралы туралы
мәлімет беремін. Мектеп маңында жақын орналасқан нәрселерді
бағдарлау дағдыларын дамыту үшін арнайы жаттығулар жүргізіледі
«Дүкенге қалай баруға болады?», «Поштаға баратын жол», «Дәріханаға
баратын жол». Олар балалардың бағдарлау қабілеттерін арттырып,
«жолды» таба білуге үйретеді. Балалар, мәселен, пошта қайда
орналасқанын, қай көшемен және қай бағытпен оған баруға болатынын ,
қай жерде бұрылу керектігін
айтылады.
Балалардыкөзге тез түсетін
заттар арқылы бағдарлауға үйрету, арадағы кеңістік қатынасын
орнату, бір заттың немесе кімнің қайда тұрғанын, бір заттан
екінші затқа қарай қозғалыс бағытын үйрету
жалғасады.
Балаларға заттың екінші затқа
қатысты орналасуын («Матрешканың оң жағында пирамида тұр, сол
жағында қонжық отыр, артында ойыншық тұр»), сондай-ақ өзін қоршаған
ортада өзінің орналасуын анықтау дағдысы үйретіледі («Мен
үстелдің артында, екі терезенің ортасында, Назгүлдің артында
тұрмын).
Балалар қарсысында тұрған
адамның оң қолы қайсы, сол қолы қайсы екенін ажыратып
үйренеді.
«Сөйлемді толықтыр» деген
сөздік ойынын ойнау. Санжар доп лақтырды... (жоғары); Әсем цилиндр
қойды... (оң жаққа); Маржан текше қойды... (сол жаққа)
т.б.
1)тапсырмада бағдаршаны бояп,
қозғалыс бағытын
айтады.
2) тапсырмаларды
орындайды.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы
кеңістік туралы алған білімдері
пысықталады.
|
Балалардың жауаптары
тыңдалады.
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмаларды
орындайды.
Ойын
ойнайды
Тапсырмаларды
орындайды.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
балаға орамал лақтырады,
орамал кімге барып түссе, сол жауап
береді.
№1 тапсырмада суретте берілген
заттардың орналасқан жерін, оның қасиетін
сипаттайды.
|
|
|
|