Тақырыбы:Не?Қашан?Қайда?
Тақырыбы:Не?Қашан?Қайда?
Тақырыбы: «Не?, Қайда?, Қашан?»
Мақсаты: Балалардың танымдық, ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту. Қойылған сұраққа толық нақты жауап беруге
дағдыландыру, ұжыммен жұмыс жасай білуге үйрету, ойынға деген
қызығушылығын арттыру.
Міндеттері: Білімділік:
балалардын үй жануарлар туралы алған білімдерін
кеңейту.
Дамытушылық: қоршаған орта
туралы алған түсініктерін, жануарлардың пайдасы мен қажеттілігін,
адам өміріне пайдасы жайында түсінік
беру.
Тәрбиелік: үй жануарларына
күте білуге және қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: үнтаспа, зырылдауық, хатқалта, жануар шаблоны,
мақта, желім, сулы салфетка, доп, жәшік, ойыншық
телефон.
Алдын-ала жүргізілетін
жұмыс: өлең жолдарын жаттау, ойындарды ойнату, төрт
түліктің пайдасын айту.
Тәрбиеші:
Құрметті қонақтар, бүгінгі
біздің «Не? қайда?
қашан?» атты викториналық ойынымызға қош
келдіңіздер! Әуен ойналып балалар ортаға
шығады.
Тәрбиеші:
Балалар, сұрақтарға жауап беруге дайынсыңдар
ма? Балалар: Ия Тәрбиеші:
Бір
бала шығып үстел басындағы зырылдауықты айналдырады. Үстел
үстінде хатқалта жатады, зырылдауық тоқтағанда, зырылдауықтың тілі
қай хатқалтаға қараса, сол хатқалтаны ашып сұрақты
оқиды. Тәрбиеші:
Бірінші хатқалта.
Төрт түліктің пірін және төлдерін
атаңыздар.
Балалардың жауаптары:
Жылқы атасы – Қамбар ата,
Сиыр атасы – Зеңгі баба,
Түйе атасы – Ойсыл қара,
Қой атасы – Шопан ата,
Ешкі иесі – Сексек ата.
Балалар:
Жылқы төлі – құлыншақ ,
Тұяғы жерге ұрыншақ.
Сиыр төлі – бұзау,
Сүйкімді әрі асау.
Түйе төлі – ботақан.
Мөлдіреп көзі ойнаған.
Қой төлі – қошақан,
Өріске қашқан қорадан.
Ешкі төлі – лақ,
Тыныш тұрмайды ол бырақ.
Тәрбиеші: Жауап
дұрыс.
Екінші хатқалта Ойын
«Ненің дауысы». Балалар
сіздер үнтаспадан жануарлардың даусын тындап, қай
жануардың дауысы екенін анықтауыңыз керек. Балалар жауабы Тәрбиеші: Балалар байқайсыңдарма бұл қошақанның
дауысы аянышты сияқты. Қане қарайықшы Тәрбиеші: Өте жақсы. Балалар
алдарыңыздағы қошақанға тон кигізейік. Сіздерге тапсырма: мақтаны
желіммен жапсырайық.
Жапсыру: «Қошақанның тоны»
Тәрбиеші: Сонымен балалар
жұмысты аяқтайық. Қандай керемет тон жасадыңыз. Неден жасадыңыздар
балалар? Балалар жауабы Тәрбиеші: Жарайсындар.
Ендеше қошақан қыста тоңбайды.
Музыкамен мысық
келеді.
Мысық: Мен сіздердің
көңілдеріңізді көтерейін
Сергіту
сәті:
Егер
сендерге менің көмегім керек болса мына нөмерді естер сақтаңдар
222 333. Қайталандар. Балалар: 222333 Мысық:
Жарайсыңдар
балақайлар!
Үшінші хатқалта.
«Күшікпен торғайлар» көңілді математикалық
ойыны Тәрбиеші: Балалар сендер
барлық тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар Зырылдауық
айналдырылады.
Төртінші хатқалта: «Сана және орында»
ойыны
Бесінші хатқалта:
Енді
кезек қара жәшікке. Келіндер мысыққа
звандайық.
Музыка
ойнайды қара жәшікті әкеледі
Тәрбиеші: Жұмбақ
жасырады
Айран берген, құрт
берген,
Шелек-шелек сүт
берген,
Айтыңдаршы
балалар,
Бұл
қандай мал, кім білген?
(Сиыр)
Тәрбиеші: шешімі дұрыс
балалар, қандай пайдасы бар
адамдарға?
Балалар: Сүтін ішеміз, етін жейміз, киім қыламыз.
Сүтін ішеміз,етін жейміз, киім қыламыз. Сиырдың сүтінен май, айран,
қаймақ, ірімшік құрт жасайды. Тәрбиеші: Жауаптарың дұрыс.
Жүргізуші: Міне
балалар, бүгінгі «Не?, Қайда?,
Қашан?» викториналық ойынымыз да өз мәресіне
жетті. Бүгінгі кешке белсенді қатысқандарың үшін әрқайсыңызды
жеңімпаз медальмен марапаттаймыз.
Әуен ойналып әр ойыншы бала медальмен
марапатталады.