Сабақтың басы
3
мин
|
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Еркін
тыныс»
Балалар, денелерінді түзу
ұстап, бастарыңды
жоғары көтеріп,
ыңғайланыпотырыңдар.
Көздеріңді жұмсандар да
болады. Ауаны терең
жұтып, еркін тыныс алыңдар.
Өздеріңнің
тыныс алуларыңды бақылап,
бақыт пен
тыныштыққа толы таза ауаның
тұла
бойларыңа толғанын сезініңдер.
Ал енді,
көздеріңді ашсаңдар да
болады.
- Бағалау
крийтерилерімен таныстыру.
|
Оқушылар «Еркін тыныс» психологиялық ахуалды орындайды.
Бағалау крийтерилерімен танысады.
|
|
Бағалау қағаздары
|
Сабақтың ортасы
7 мин
4 мин
6 мин
9 мин
2 мин
6 мин
|
« Сұрақ ілмегі»
әдісі
Жіпте өткен таұырыптарға
байланысты сұрақтар ілінеді. Оқушылар кезекпен шығып, сол ілмектен
сұрақтар алып жауап береді.
Сұрақтар:
1.Мектеп біздің анамыз
өлеңінің авторы кім?
2.Өлең жазатын адамды кім деп
атайды?
3.Осы бөлімде Несіпбек
Айытовтың қандай шығармасымен таныстыңдар?
4.Спар мен парта өлеңінде
Сапар не істеді?
5.Сапар
қандай?
6.Міржақып Дулатов қайда
дүниеге келген?
1-тапсырма
«Күн шұғыласы»
ойыны
Оқушылар «Менің мектебім»
дегенде көз алдарына не елестетеді, соны күннің жан жағына
жазады.
2-тапсырма
Бұл сурет қандай мәтінді есіңе
түсіреді? Партаны жылатқан кім? Оған қандай шара қолданар
едің?
«Шатасқан сөздер»
әдісі
Тақтаға мектеп, білімге
байланысты мақал – мәтелдерді шатастырып ілеміз. Балалар дұрыс
мақал -мәтелді құрастыру керек.
1. қазғандай ,инемен, оқу,
құдық.
2.кеме.
білім,мектеп.теңіз.
3.бұлағы,
оқу,білім.
өмір,шырағы,білім
4.кітапта, білім,білімде
күш.
5. мектеп, бесігі,
білім.
Сергіту сәті. «Көңіл
күй»
3-
тапсырма
«Жұптық
жұмыс»
Бір суретті таңдап алып, сол
бойынша әңгіме құрастырыңдар.
|
Өткен тақырыптар бойынша
сұрақтарға жауап береді.
«Менің мектебім» сөзіне
ассосация жазады.
Сурет қандай мәтінді еске
түсіретінін табады.Сол бойынша пікірлерін
білдіреді.
Мақал-мәтелдердің дұрыс
нұсқаларын жазады.
Сергіту сәтін
жасайды.
Сурет
бойынша әңгіме құрастырады.
|
|
Жіп, сұрақтар жазылған
қағаздар
оқулық96 бет
оқулық 96
бет
мақал – мәтелдер жазылған
карточкалар
оқулық 97
бет
https://youtu.be/fCIku0rmtx0
|