Материалдар / Не үйрендім? Не білдім? (Бекіту)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Не үйрендім? Не білдім? (Бекіту)

Материал туралы қысқаша түсінік
Не үйрендім? Не білдім? (Бекіту) Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу; Дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2021
2425
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сыныбы: 1

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Пәні:

Әліппе

Бөлім

Әліппе кезеңі

Сабақтың тақырыбы:

Не үйрендім? Не білдім? (Бекіту)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау

1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою

Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады.

Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

Дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау

Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды

Сабақтың барысы:

Уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин




Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Ойсергек. «Қар лақтыру» ойыны. Мұғалім тапсырмасын орйындау

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, сендер бүгін сөз мағынасымен жұмыс істеу, сөздерді дұрыс оқу, сөздерді дұрыс сәйкестендіру, көркем жазу дағдыларыңды бекіте түсесіңдер. Көркем жазу талаптарына сай жазасыңдар. Бір-біріңді тексеріп, қателеріңді түзеуге машықтанасыңдар.

Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар қағаз парағына кез келген әріпті немесе сөзді жазып, парақты қарша умаждап, бір-біріне қар лақтырғандай лақтырады. Мұғалім «тоқта» деген кезде, қолына түскен қар-қағазды ашып көреді. Онда жазылған әріп немесе сөзге дыбыстық

талдау жасайды. Осылайша өткен әріптерге шолу жасалады.


Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.








Ауызша мадақтау













оқулық


Сабақтың ортасы

  1. мин





Оқылым.

1. Оқулықтың 74-бетіндегі 1-тапсырмада берілген «кіші» сөзіне мағынасы қарама- қарсы сөзді табу. Тапқан сөздерінің дұрыс не бұрыстығын жұппен жұмыс арқылы тексеру және түзету.

2. Тышқан, піл сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

кіші үлкен

3.Мәреде берілген сөздерді дұрыс, шапшаң оқу. Сөздерге дыбыстық талдау жасау

Күн – таға – ақпан – кезек – жантақ – шаңырақ -ірімшік.

4.Тиісті сөздермен сәйкестендіріп оқу.

1. Оқушылар тапқан сөздерінің дұрыс не бұрыстығын жұппен жұмыс арқылы тексереді және түзетеді.



2. Мағынасы қарама-қарсы сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



3.Уақытты белгілеп, сөздерді шапшаң, қатесіз оқиды. Дыбыстық талдау жасайды.




4.Сәйкес сөздерді табады, оқиды.

Менің үстелім, көбелегім

Сенің дәптерің, балапаның. Оның үйі, ілгіші


өзара бағалау



Қолдау көрсету





суреттер.

10 минут

Жазылым

  1. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

  2. Керекті сөздерді қолдана отырып, сөйлем құрап жазу.

Жапалақ сөзін сызбаға сәйкес буынға бөліп жазу.

  1. Оқушылар жазу дәптердегі тапсырмаларды орындайды: керекті сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрап жазады.

  2. Жапалақ сөзімен сөйлем құрап жазады.


Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.



Оқулық


Баспа негіздегі

жұмыс дәптері

10 минут

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Тышқан және піл сөздерінен сөйлем құра.

  1. деңгей:

Сөйлемдермен шағын мәтін құрап айт.

  1. деңгей:

Мәтінге оқиға қосып, жалғастырып айт..

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

  1. деңгейдегі оқушылар сөйлем құрайды.

  2. деңгейдегі оқушылар шағын мәтін құрайды.

3- деңгейдегі оқушылар мәтіннің мазмұнын жалғастырады.

Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.


Оқулық, дәптер.


Рефлексия

3 минут

Рефлексия

«Серпілген сауал» әдісі бойынша сабақты бекітуші сұрақтар қойылады.

Аты аталған оқушылар сұрақтарға жауап береді.бөліседі.






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!