Материалдар / "Не үшін? Қ. Мырза Әли" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Не үшін? Қ. Мырза Әли" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
а) Сынып 4 топқа бөлінді. /геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу/ (5-минут) ә) топ ережесін құрды. б) Үй тапсырмасын тексеру. в) Ой шақыру. Б) Адам бойындағы құнды қасиеттерді презентация арқылы оқушыларға көрсету, таныстыру. В) Әр топқа мақал-мәтелдер беріп, мағынасын ашқызу. І-топ: «Жақсының жақсылығын» айт; ІІ-топ: «Жақсы – ісімен жақсы»; ІІІ-топ: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»; ІV-топ: «Жақсыдан -шарапат, жаманнан кесапат». - жұптасады; - топта талқылайды; - ортаға салады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
547
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта-1

Күн: 

Сынып: 4

Пән: Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Не үшін? Қ. Мырза Әли

Сілтеме

Ауызша алынған ақпарат туралы сыни ойлау, интернет, бастауыш мектеп журналы, нұсқаулық, оқулық.

Жалпы мақсат

Өлеңнің мазмұнын аша отырып,сыни ойлауға жағдай жасау.

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері

Адам бойындағы құнды қасиеттерді білу.

Сабақта қаралған негізгі идеялар

Балаларға сыни тұрғыдан ойландыратын жұмыстар көп беру қажет.

Тапсырмалар

1 - әрекет: Топтық, жұптық жұмыс Дос қандай болу керек?

2- әрекет:

Сыни тұрғыдан ойлау

Сахналау. (үнсіз)

  І-топ: Ашулы бала.
  ІІ-топ: Ұқыпсыз оқушы.
  
ІІІ-топ: Қуанышты сәт.
  
ІV-топ: Ұқыпты оқушы

3-әрекет

Диалогтік оқыту

  І-топ: Баланың атаға көмегі
  
ІІ-топ: Екі достың кездесуі
  ІІІ-топ: Дәрігердің науқасқа кеңесі
  
ІV-топ: Мұғаліммен қарым-қатынас.

4-әрекет:

Ойын «Жалғасын тап».

 

 

 

Ақпарат көздері мен құрал-жабдықтар

Плакат, маркер, стикер, интерактивті тақта.

Мұғалім  жазбалары

  а) Сынып 4 топқа бөлінді. /геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу/ (5-минут)
  ә) топ ережесін құрды.
  б) Үй тапсырмасын тексеру.
  в) Ой шақыру.

  Б) Адам бойындағы құнды қасиеттерді презентация арқылы оқушыларға көрсету, таныстыру.
  В) Әр топқа мақал-мәтелдер беріп, мағынасын ашқызу.

  І-топ: «Жақсының жақсылығын» айт;
  ІІ-топ: «Жақсы – ісімен жақсы»;
  ІІІ-топ: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»;
  ІV-топ: «Жақсыдан -шарапат, жаманнан кесапат».
  - жұптасады;
  - топта талқылайды;
  - ортаға салады;
  Ә) Оқулықпен жұмыс /өлеңді мәнерлеп оқу/

  І-топ: І-шумақ бойынша жақсы адам сипатын анықтау;
  ІІ-топ: Шумақ бойынша жақсы адамның бейнесін жазу;
  ІІІ-топ: Өлеңдегі «Не үшін керек?» деген сұраққа жауап беретін тіркестерді жазу.
  ІV-топ: Жақсы адам қандай болу керек деп ойлайсың?

  А) Сергіту сәті
  Ә) Рефлексия (4 минут) Б) Кері байланыс жасау.
  /смайлик арқылы / (4минут)

  В) Үй тапсырмасын беру 3 минут
  Г) Бағалау 5 минут

  Бағалау парағын толтыру.

Аты-жөні

Өзін-өзі бағалау

Топ бағасы

Мұғалім бағасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Үй тапсырмасы

  І-топ: Жақсы жаман сөздерін өмірмен байланыстыра отырып эссе жазу

  ІІ-топ: Қ. Мырза  Әли туралы деректер жинау

  ІІІ-топ:Өлеңді жаттау

  ІV-топ: Мақалдар жинау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!