Материалдар / Негіздер.

Негіздер.

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп:

«Р.Қошқарбаев атындағы №50 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Педагогтің аты-жөні:

А.Накжанова

Күні:

16.04.2025ж

Сыныбы: 8 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Пәні:

Химия

Бөлім:

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс

Сабақтың тақырыбы:

Негіздер.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин

























Сабақтың ортасы

Үй тапсырмасын сұрау.

8-мин
























Үй жұмысын пысықтау

2 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңілді кубик» пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.












,,Бәйге сұрақтары,,




















Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:1-негізді

ІІ-топ 2-негізді

III-топ 3-негізді



Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.







1-Топ

1.Қышқылдар қандай физикалық қасиеттерге ие

2.Қандай табиғи қышқылдарды білесің

3.Қышқылдармен жұмыс жасағанда қандай қауіпсіздік техника ережелерін сақтау қажет

4.күкірт және тұз қышқылының формуласын жаз.

2-топ

1.Қышқылдар дегеніміз не

2.Қышқылдар құрамына қарай қаншаға бөлінеді.

3.Қышқылдар сутегі санына қарай қаншаға бөлінеді.

4.Азот және фосфор қышқылының формуласын жаз

3-топ

1.Қышқылдардың химиялық қасиеттері қандай

2.Қышқылдарды қай жерде қолданамыз

3.Фторсутек иодсутек қышқылының формуласын жаз

4.Кез келген металды қышқылмен әрекеттестір.


Индикатор жасау.



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Дискриптор 2-балл

Қышқылдарға анықтама береді.

Қышқылдар жіктелуін біледі.


Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин



Тақырыбы. Негіздер.

«Видеоролик көру» арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру. .

.

Оқушылар тыңдайды және сұрақтарға жауап береді.


Жұмыс дәптерлерін алып бүгінгі күнді және тақырыпты жазады.



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интернет желісі арқылы видеоролик көру.

Сабақтың ортасы

10 мин.










Жеке жұмыс


4 мин

,,Торт тілімдері,,

Оқулықта берілген тапсырманы орындайды бақылайды,мысал үлгі көрсетеді







,, Шар үрлеу,, немесе ортаны анықтау

Оқушылар торт тілімдеріне жапсырылған сұрақтарға жауап береді 3-топта сұрақтарға жауап береді..Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


170 беттегі тәжірбиені зертханалық дәптерге жазады. .

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Негіздердің негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы жан-жақты түсінеді








Бекіту сұрақтары.

5-мин

,,Есептер додасы,,

  1. ші топ Кім жылдам

  2. ші топСәйкестендіру тест

  3. ші топ Есептер додасы

Дискриптор-4 балл

.Сілтілердің атын айтады.

Сәкестендіру тестті орындайды.

Есептерді шығарады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия.

Бағалау.

3 мин.


«Білім қоржыны» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды. Білім қоржыны» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Мен сабақты өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды.», «Мен сабақты жақсы түсіндім», «Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек». Сонымен қатар 3-9 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 38


Тексерілді:



ЖИ арқылы жасау
23 Сәуір 2025
182
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі