Негізгі және туынды сын есім.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Негізгі және туынды сын есім.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі 3 сынып



Сабақтың тақырыбы

Негізгі және туынды сын есім.

Мақсаты


Негізгі және туынды сын есім туралы алған білімдерін ары қарай тереңдетуге мүмкіндік туғызу.
Оқушыларды өз бетінше тапсырмаларды орындап, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Танымдық қабілеттерін, сауаттылықтарын және көркем жазу дағдыларын дамыту.

Күтілетін нәтиже


* негізгі және туынды сын есімнің ержелерін біледі;

*негізгі және туынды сын есімдерге сұрақ қоя отырып,айыра алады;

*негізгі және туынды сын есімі бар сөйлем құрастырып,топтастыра алады.

Әдіс -тәсілдер

Түсіндіру, сұрақ-жауап, ой қозғау, ойын, салыстыру

Түрі

Қайталау сабағы

Керекті жабдықтар

оқулық, АКТ, А3 форматы

Сабақ барысы:

I Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу
Сабаққа назар аудару

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Қызығушылығын ояту





1.Психологиялық дайындық

-Біздің өміріміз қандай?

-Тамаша!
-Біздің бүгінгі күніміз қандай?

-Тамаша!
-Біздің сабағымыз қандай?

-Тамаша!
-Біздің көңіл-күйіміз қандай?

-Тамаша!

-Олай болса, бүгін менің де көңіл-күйім тамаша!

-Ал,балалар ,үйге қандай тапсырма берілді?

Сыныпта ынтымақтас

тық атмосферасын қалыптастыру.







Ой толғаныс



1.Үй тапсырмасын сұрау
«Түймедақ» әдісі бойынша сұрау.

Берілген сын есімдерге зат есімдерді тіркестіру


2.»Саяхатқа шығу» ойыны
-Балалар,еліміздегі қандай ірі қалаларды білесіңдер?

-Сол қалаларға саяхатқа шыққыларың келе ме?

-Олай болса, мына суреттердің артындағы сұрақтарға жауап берейік!
Астана- сын есім дегеніміз не?
Тараз-сын есімнің сұрақтарын ата
Шымкент-сын есімнің түрелрін ата
Алматы-негізгі сын есім дегеніміз не?
Қызылорда-туынды сын есім дегеніміз не?
Орал-сөз таптарын ата.

Өскемен-сын есімдерге мысал келтір.

-Өте жақсы.

Ережені қайталап алу.

Сын есімдерді зат есімдермен тіркестіріп айтады






Ойын арқылы ережені қайталау

Негізгі бөлім















































Сабақтың соңы










-Балалар, бугін де осы негізгі және туынды сын есімдерге байланысты жаттығу жұмыстарын орындаймыз.

Дәптермен жұмыс

Күннің ретін жазу

Көркем жазу


1-жаттығу (жеке жұмыс)

Симантикалық карта


Сөздер

Негізгі сын есім

Туынды сын есім

Таңғы



Ұзын



Сабырлы



Жеңіл



Жаңа



Келбетті



Тәтті



Қажырлы



Сенімді




3-жаттығу
Тақтамен жұмыс
Зат есімдерге жұрнақтар жалғап, туынды сын есімдер жасау.

Балалы үй, қамысты жер, ақылды оқушы, пайдалы жұмыс, жаңбырлы көктем.

4-жаттығу
Топпен жұмыс
«Эстафета» ойыны
Тақтада жазулы тұрған өлеңді әр оқушы оқып әкеліп, құрастырып шығу.

Биік-биік тауға барып,

Көк шөбіне аунадық,

Судан балық іздедік

Суық тасын аударып.
5-жаттығу ауызша орындау

Жұмбақты жатқа жазу.

Тігіп алып көк шатыр,

Қызыл күрең доп жатыр.

VII. Сергіту сәті.

Сергіту сәті.

«Кірпі биі»

Танымдық тапсырма.
«Менің орным»

Сын есімдерді түрлеріне қарай ажыратып өз орнына орналастыру.

1.Жұқа 2 . Әдепті

3.Қызыл 4. Өнегелі

5.Таза 5.Қасиетті



Ережені тұжырым жасау,пысықтау
























Әр оқушы тақтада орындайды.










Өлеңді дұыстап құрастырады.







Жұмбақты жатқа жазады.



Сергіту жаттығуларын жасайды.




Сын есімді түрлеріне қарай ажыртады

Қорытынды






Рефлексия


Графикалық диктант

Оқушыларға сұрақ қою.
Дұрыс жауаптарды «
˄ » белгісімен белгілеу
Дұрыс емес жауаптарды «
- » белгілеу



Оқушылар алдарындағы гүлдерге сабақтан алған әсерлерін жазу.



Үй тапсырмасы:76 бет 2-тапсырма


Мадақтау. Бағалау.


Сұраққа –жауап береді




Гүлдер жасайды.















































Ойын:«Тамшыларды көлшікке түсіру»

Бұлттан жауған тамшыларда сын есімдер жазылған, негізгі сын есім тамшыларын, негізгі сын есім атауы жазылған көлшікке түсіру, туынды сын есім тамшыларын, туынды сын есім атауы жазылған көлшікке түсіру. (ойын барысында талдап отыру)































«Кім тапқыр, кім жүйрік» ойыны (Берілген сөздерден жыл мезгілдеріне байланысты сөйлем құрау. Құраған сөйлемдерін әр топтан бір оқушы тақтаға жазады.)
Суық, ызғарлы, ыстық, боранды, жаңбырлы, салқын, дымқыл, шуақты, жасыл, алтындай, жайдары, қапырық, бұлтты, аязды үскірік

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2018
544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі