Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Негізгі және туынды сын есімдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4-тоқсан 32 сағат
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Негізгі және туынды сын есім |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.2.2.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу; 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау. |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1- жаттығу. Мәтінді мұқият тыңдайды. Оқулықта берілген сұрақтарды топта талқылып, жауап береді. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Ой сергек! Оқушылар шеңбер жасап тұрып, сөйлемді қимылмен айтады. Теңіз болып толқимыз – бір (оқушылар бас изеп, амандасады). Теңіз болып толқимыз – екі (оқушылар бір-бірімен қол беріп амандасады). Теңіз болып толқимыз – үш (оқушылар бір-бірінің шынтақтарынан ұстап, шеңбер бойымен толқын жасап қозғалады). 2-жаттығу. Мәтінді көркем жазады. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. Олардың қай сөз табына жататынын анықтайды. 3-жаттығу. Берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
(Ө; Ж; Қ ) Музыка тақырыбына бес жолды өлең құрастыру. Үлгі бойынша «Мүсін» тақырыбына бес жолды өлең құрастырып жазады. 4-жаттығу. Берілген тапсырмаларды оқып, салыстырады. Мәтінде не туралы айтылғанын білуге қай сөз табы көмектескенін анықтап, талдау жасайды. Берілген етістіктерге -ғыш, -гіш, -қыш, - кіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жасай- ды. Жасаған сын есімдерінің қайсысын қоянды сипаттауда қолданатынын айтып, дәлелдейді. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Білім сандығы» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. |
«Білім сандығы» кері байланыс. |
«Білім сандығы» кері байланыс парағы |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Негізгі және туынды сын есім |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Сабақтың ортасы |
5-жаттығу. Өлеңді суреттердің көмегімен оқиды. 6-жаттығу. Мақалды қатесін түзетіп жазады. Сын есімдерді тауып, астын сызады. Сабақтан игерген білімдерене сүйеніп, олардың негізгі немесе туынды сын есім екендігін ажыратып, түсіндіреді. 7-жаттығу. Берілген сын есімдерді оқулықтағы кестелік үлгі бойынша ауызша орындайды. Туынды сын есімдерді сөз құрамына талдайды. Олардың түбірі қай сөз табынан жасалғанын анықтайды. Сын есім қай сөз табымен байланысып тұрғанын түсіндіреді. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда) Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
(Ө; Ұ) Жұмыстарын топта
жариялап, дәлелдеу. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс. |
Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. |
«Рефлексия» |
Кері байланыс тақтайшасы. |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Негізгі және туынды сын есім |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.3.3.1 оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу; 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау. |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске
түсіру ( Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |