Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-тоқсан 32 сағат


    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар

    құрастыру және жауап беру;

    3.2.2.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата

    білу, сөйлеу барысында қолдану;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік)

    табу;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    1- жаттығу. Мәтінді мұқият тыңдайды. Оқулықта берілген сұрақтарды топта талқылып, жауап береді. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

    Ой сергек!

    Оқушылар шеңбер жасап тұрып, сөйлемді

    қимылмен айтады.

    Теңіз болып толқимыз – бір (оқушылар бас изеп, амандасады).

    Теңіз болып толқимыз – екі (оқушылар бір-бірімен қол беріп амандасады).

    Теңіз болып толқимыз – үш (оқушылар бір-бірінің шынтақтарынан ұстап, шеңбер бойымен толқын жасап қозғалады).

    2-жаттығу. Мәтінді көркем жазады. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. Олардың қай сөз табына жататынын анықтайды.

    3-жаттығу. Берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады.

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.





    Соңы

    (Ө; Ж; Қ ) Музыка тақырыбына бес жолды өлең құрастыру.

    Үлгі бойынша «Мүсін» тақырыбына бес жолды

    өлең құрастырып жазады.

    4-жаттығу. Берілген тапсырмаларды оқып, салыстырады. Мәтінде не туралы айтылғанын білуге қай сөз табы көмектескенін анықтап, талдау жасайды. Берілген етістіктерге -ғыш, -гіш, -қыш, - кіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жасай- ды. Жасаған сын есімдерінің қайсысын қоянды сипаттауда қолданатынын айтып, дәлелдейді.



    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Білім сандығы» кері байланыс.


    Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

    «Білім сандығы» кері байланыс.

    «Білім сандығы» кері байланыс парағы





    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен

    негізгі ойды анықтау;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық

    және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтыңкезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)



    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    5-жаттығу. Өлеңді суреттердің көмегімен оқиды.

    6-жаттығу. Мақалды қатесін түзетіп жазады. Сын есімдерді тауып, астын сызады. Сабақтан игерген білімдерене сүйеніп, олардың негізгі немесе туынды сын есім екендігін ажыратып, түсіндіреді.

    7-жаттығу. Берілген сын есімдерді оқулықтағы кестелік үлгі бойынша ауызша орындайды. Туынды сын есімдерді сөз құрамына талдайды. Олардың түбірі қай сөз табынан жасалғанын

    анықтайды. Сын есім қай сөз табымен байланысып тұрғанын түсіндіреді.

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Форматив

    ті бағалау.


    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.



    Соңы

    (Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
    Сұрақтарға жауап беру.
    Жұмыстарын
    «Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта жариялайды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беріп, өз көзқарастарын білдіреді.




    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Рефлексия» кері байланыс.



    Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

    «Рефлексия»

    Кері байланыс тақтайшасы.







    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен

    негізгі ойды анықтау;

    3.3.3.1 оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша

    мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтыңкезең

    уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

    Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байжума Арайлым Кенжебекқызы
    28 Желтоқсан 2021
    573
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Негізгі және туынды сын есімдер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Негізгі және туынды сын есімдер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Негізгі және туынды сын есімдер байланысты сабақ жоспары. Мақсаты мен міндеттері. Әдіс-тәсілдері, көрнекіліктері жақсы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-тоқсан 32 сағат


    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар

    құрастыру және жауап беру;

    3.2.2.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата

    білу, сөйлеу барысында қолдану;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік)

    табу;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    1- жаттығу. Мәтінді мұқият тыңдайды. Оқулықта берілген сұрақтарды топта талқылып, жауап береді. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

    Ой сергек!

    Оқушылар шеңбер жасап тұрып, сөйлемді

    қимылмен айтады.

    Теңіз болып толқимыз – бір (оқушылар бас изеп, амандасады).

    Теңіз болып толқимыз – екі (оқушылар бір-бірімен қол беріп амандасады).

    Теңіз болып толқимыз – үш (оқушылар бір-бірінің шынтақтарынан ұстап, шеңбер бойымен толқын жасап қозғалады).

    2-жаттығу. Мәтінді көркем жазады. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. Олардың қай сөз табына жататынын анықтайды.

    3-жаттығу. Берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады.

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.





    Соңы

    (Ө; Ж; Қ ) Музыка тақырыбына бес жолды өлең құрастыру.

    Үлгі бойынша «Мүсін» тақырыбына бес жолды

    өлең құрастырып жазады.

    4-жаттығу. Берілген тапсырмаларды оқып, салыстырады. Мәтінде не туралы айтылғанын білуге қай сөз табы көмектескенін анықтап, талдау жасайды. Берілген етістіктерге -ғыш, -гіш, -қыш, - кіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жасай- ды. Жасаған сын есімдерінің қайсысын қоянды сипаттауда қолданатынын айтып, дәлелдейді.



    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Білім сандығы» кері байланыс.


    Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

    «Білім сандығы» кері байланыс.

    «Білім сандығы» кері байланыс парағы





    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен

    негізгі ойды анықтау;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;

    3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық

    және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтыңкезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)



    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Сабақтың ортасы

    5-жаттығу. Өлеңді суреттердің көмегімен оқиды.

    6-жаттығу. Мақалды қатесін түзетіп жазады. Сын есімдерді тауып, астын сызады. Сабақтан игерген білімдерене сүйеніп, олардың негізгі немесе туынды сын есім екендігін ажыратып, түсіндіреді.

    7-жаттығу. Берілген сын есімдерді оқулықтағы кестелік үлгі бойынша ауызша орындайды. Туынды сын есімдерді сөз құрамына талдайды. Олардың түбірі қай сөз табынан жасалғанын

    анықтайды. Сын есім қай сөз табымен байланысып тұрғанын түсіндіреді.

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Форматив

    ті бағалау.


    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.



    Соңы

    (Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
    Сұрақтарға жауап беру.
    Жұмыстарын
    «Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта жариялайды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беріп, өз көзқарастарын білдіреді.




    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Рефлексия» кері байланыс.



    Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

    «Рефлексия»

    Кері байланыс тақтайшасы.







    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Негізгі және туынды сын есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен

    негізгі ойды анықтау;

    3.3.3.1 оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша

    мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу;

    3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтыңкезең

    уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

    Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары Басқа
    28.12.2021
    573
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байжума Арайлым Кенжебекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации