Негізгі және туынды зат есім

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Негізгі және туынды зат есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеп, ашық және жабық сұрақтарға жауап береді және негізгі, туынды зат есімді анықтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Қаспан ОМ

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Джумадилова А.А.

Күні:

23.01.2025

Сынып: 3

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

73. Негізгі және туынды зат есім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.​1.​1.​1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

Сабақтың мақсаты

Оқушылар тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеп, ашық және жабық сұрақтарға жауап береді және негізгі, туынды зат есімді анықтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

5 минут


I.Ұйымдастыру.

«Саяхат» тренингі.

Саяхат дайынсыңдар ма? (иә)

Контакт (қолды созу)

Педальді тексереміз (аяқты тарсылдату)

Локаторды тексереміз (құлақты уқалау)

Желкенді тексереміз (екі қолды көтеру)

Дүрбіні тексереміз (көзді уқалау)

Экипаж мүшелерін тексереміз (бір-бірін құшақтау)

1-5 ке дейін санағанда у-у-у деңдер,5-10 – ға дейін санағанда ура деңдер.

Топта бөлу. «Ұшақтар» әдісі

Саяхат тренингін орындайды.











Топқа бөлінеді

Жарайсыңдар!






Слайд











Ұшақтар





Үй тапсырмасын тексеру.

«Сиқырлы қалам» платформасы арқылы.

25- жаттығу. Мәтіннің қатесін түзеп жаз

Алтын мен күмістен әшекей бұйымдар жасайтын зергердер ел ішінде аса құрметті болған. Олар әйелдерге арналған сырға,сақыйна, білезік,әшекей,белдік,жүзік,ал ерлерге арнап кісе,шақша,балдақ жасаған.

Қате сөздер: зергердер,сақыйна.

Дескриптор:*

1.Мәтінді оқиды/1 балл

2.Қатесін тексереді/1 балл


Өткен тақырыпты қорытындылау мақсатында «Негізгі және туынды зат есім» тақырыбында бейнеролик көрсету.

Сұрақтар қою:

1.Зат есім дегеніміз не?

2. Негізгі зат есім дегеніміз не?

3. Туынды зат есім дегеніміз не?

4.Негізгі және туынды зат есімге мысал келтір.






Мәтінді интерактивті тақта арқылы оқып,қателерін тексереді.









Бейнероликті көреді.

Сұрақтарға ауызша жауап береді.



ҚБ: жебе арқылы













ҚБ: Жарайсың!Керемет! Ойлан!



Слайд



«Сиқырлы қалам» платформасы








Бейнеролик

Негізгі бөлім

30 минут

























































Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс. Дәптермен жұмыс.

28- жаттығу. Мәтінді оқып,негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз.

ТЖ. «Фонарик» әдісі.

1-топ: Мүсін- бейнелеу өнерінің ерекші түрі. Мүсіншілер шығармасын әртүрлі материалдан жасайды. Мүсіндер ірі және шағын болып келеді.

2-топ:Ірі мүсіндерді қала көшелерінен,мұражайлардан көруге болады. Алматыда Абайға,Абылай ханға,Әлия Молдағұлова мен Мәншүк Мәметоваға арналған ескерткіштер бар.

3-топ:Қазақстанда шөл дала көп. Бетпақдала,Мойынқұм,Қарақұм,Қызылқұм секілді шөлді,құмды жерлерде тіршілік ету қиын.

Дескриптор:

1.Мәтінді оқиды/1 балл

3.Мәтіннен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жазады/1 балл


29- жаттығу.ЖЖ«Көгершіннен хат» әдісі.

Сәлеметсіз бе, аға!

Халіңіз қалай? Жұмысыңыз жақсы жүріп жатыр ма? Аға, мен жазғы демалысымды қалада өткізгім келеді. Сондықтан Астанаға баруды жоспарлап отырмын. Астанадағы ғимараттарды көрсем деймін. Аға, кездескенше сау болыңыз!

Қарындасыңыз Мерей.

Дескриптор

1.Көгершіннен келген хаттарды оқиды/1 балл

2. Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады/1 балл

ҚБ: Жебе арқылы


Сергіту сәті

«Қимылды қайтала» әдісі.

Суреттердегі қимылдарды қайталау керек.


ТЖ «Голо сағат» әдісі. ЖИ арқылы сағатта берілген тапсырмаларды орындау керек.

1-топ:

Негізгі зат есімдерді бір қатарға,туынды зат есімдерді екінші қатарға бөліп жазыңдар.

ІІ - топ:

Түбір сөздерге тиісті жұрнақтарды қосып,туынды зат есімдер жасаңдар.

ІІІ-топ:

Негізгі зат есімдерге көп нүктенің орнына жұрнақтар жалғап,сөйлемдерді жаз.

Дескриптор:

1.Тапсырмаларды орындайды/2 балл











Мәтінді оқиды.

Мәтіннен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз.



















Көгершіннен келген хаттарды оқиды.
















Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.





ЖИ арқылы берілген тапсырмаларды орындайды.


































ҚБ: Жебе арқылы























ҚБ: Жебе арқылы

























ҚБ: Жебе арқылы


























Оқулық.




Фонарик

майшамдар













Көгершін,хаттар




















Голо сағат,тапсырмалар берілген карточкалар





Қорытынды

10 минут
















IV.Сабақты қорытындылау.

Жеке тапсырма. «Сүйектерді жина» әдісі.

Тақтада негізгі зат есім,туынды зат есім деген жазуы бар күшіктер ілініп тұрады. Әр оқушыға зат есімдер жазылған сүйектер беріледі. Әр оқушы келіп сүйектегі сөзді оқып,қай зат есімге жататынын айтып,дәлелдеп күшіктерге жабыстырады.

Дескриптор

1.Негізгі зат есімдерді табады/1 балл

2.Туынды зат есімдерді табады/1 балл


Үй тапсырма .

28- жаттығу.

  • Өзің тұратын жерде қандай мүсіндер бар? Зерттеу жүргіз.

  • Ол мүсіндер туралы деректер жина.


Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия



Рисунок 1





Негізгі және туында зат есімдерді іледі.










Үй тапсырмасын жазады.







Өздері кері байланыс жасайды.







ҚБ жебе арқылы














Сүйектер,күшіктер суреті































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі