Оқушының аты-жөні:________________________________
107-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сын есімдерді тауып жаз.
Жиренше шешен бір күні жолда келе жатып, алдынан кездескен бір баладан:
– Дүниеде не тәтті, балам? – деп сұрайды.
Сонда бала:
– Бал тәтті, – деген екен.
– Ал жұмсақта не жұмсақ?
– Мамық жұмсақ.
Бұл баланың жауабын тыңдап тұрған екінші бала: «Осы
сұрақтарыңызға мен жауап беріп көрейін, рұқсат етіңіз», – деп
өтінеді.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Суреттегі заттар атауларына күрделі сын есімдерді қолданып, сөйлем құрастырып жаз

____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
107-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сын есімдерді тауып жаз.
Жиренше шешен бір күні жолда келе жатып, алдынан кездескен бір баладан:
– Дүниеде не тәтті, балам? – деп сұрайды.
Сонда бала:
– Бал тәтті, – деген екен.
– Ал жұмсақта не жұмсақ?
– Мамық жұмсақ.
Бұл баланың жауабын тыңдап тұрған екінші бала: «Осы
сұрақтарыңызға мен жауап беріп көрейін, рұқсат етіңіз», – деп
өтінеді.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Суреттегі заттар атауларына күрделі сын есімдерді қолданып, сөйлем құрастырып жаз

____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
__________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
108-сабақ
1-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
1. Аянның ... ойыншығы бар. 2. Аяжанда ... көйлек бар. 3. Сіз
тұрған үй ... қабатты. 4. Қоянда ... аяқ, ... құлақ бар. 5. Оларда
... бөлме бар.
Керекті сөздер: алты, бес, жеті, төрт, екі, үш.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап.
Заттың санын білдіретін сөздердің астын сыз.
1.Елу аяқты, екі қолды.
2. Екі аяқты,
Жүгіреді тым қатты.
3. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар.
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
108-сабақ
1-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
1. Аянның ... ойыншығы бар. 2. Аяжанда ... көйлек бар. 3. Сіз
тұрған үй ... қабатты. 4. Қоянда ... аяқ, ... құлақ бар. 5. Оларда
... бөлме бар.
Керекті сөздер: алты, бес, жеті, төрт, екі, үш.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап.
Заттың санын білдіретін сөздердің астын сыз.
1.Елу аяқты, екі қолды.
2. Екі аяқты,
Жүгіреді тым қатты.
3. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар.
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
109-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы.
Заттың санын білдіретін сөздерді теріп жаз.
Бірінші сыныпта есеп сабағы жүріп жатыр. Мұғалім Қыңырды орнынан тұрғызып:
– Қыңыр, мен саған алдымен бір қоян, оның артынан екі
қоян, сонан соң тағы да үш қоян бердім. Сонда сенің қояндарың қанша болады? – деп сұрақ қойды.
– Жеті қоян болады, апай.
– Дұрыс емес. Қайта есептеп көр!
– Апай, дұрыс қой. Сіз алты қоян бердіңіз. Үйде өзімнің бір
қояным бар. Сонымен барлығы жеті қоян болады емес пе?!
(«Балдырған» журналынан.)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
___________________________________________________________
2-тапсырма. Есептік және реттік сан есімдерді анықта. Сөздің тұсындағы тиісті бағанға «+» таңбасын қой.
|
Сөздер |
Есептік |
Реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш жүз елу жеті |
|
|
Оқушының аты-жөні:________________________________
109-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы.
Заттың санын білдіретін сөздерді теріп жаз.
Бірінші сыныпта есеп сабағы жүріп жатыр. Мұғалім Қыңырды орнынан тұрғызып:
– Қыңыр, мен саған алдымен бір қоян, оның артынан екі
қоян, сонан соң тағы да үш қоян бердім. Сонда сенің қояндарың қанша болады? – деп сұрақ қойды.
– Жеті қоян болады, апай.
– Дұрыс емес. Қайта есептеп көр!
– Апай, дұрыс қой. Сіз алты қоян бердіңіз. Үйде өзімнің бір
қояным бар. Сонымен барлығы жеті қоян болады емес пе?!
(«Балдырған» журналынан.)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
___________________________________________________________
2-тапсырма. Есептік және реттік сан есімдерді анықта. Сөздің тұсындағы тиісті бағанға «+» таңбасын қой.
|
Сөздер |
Есептік |
Реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш жүз елу жеті |
|
|
Оқушының аты-жөні:________________________________
110-сабақ
1-тапсырма. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жаз.
1. Отбасымыз, біздің, үлкен, және тату. 2. Он екі, шелек, Марал, су құйды, алма ағашқа. 3. Он үш, жаста, Азамат. 4. Кіргізді, сегіз, қой, екі, ешкіні, Болат, қораға. 5. Он бес, тауық,
жиырма балапан, аулада, жүр.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
2-тапсырма. Сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастырып жаз. Сан есімдерді қолдан

_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
110-сабақ
1-тапсырма. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жаз.
1. Отбасымыз, біздің, үлкен, және тату. 2. Он екі, шелек, Марал, су құйды, алма ағашқа. 3. Он үш, жаста, Азамат. 4. Кіргізді, сегіз, қой, екі, ешкіні, Болат, қораға. 5. Он бес, тауық,
жиырма балапан, аулада, жүр.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
2-тапсырма. Сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастырып жаз. Сан есімдерді қолдан

_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Негізгі жәнетуынды сын есім
Негізгі жәнетуынды сын есім
Оқушының аты-жөні:________________________________
107-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сын есімдерді тауып жаз.
Жиренше шешен бір күні жолда келе жатып, алдынан кездескен бір баладан:
– Дүниеде не тәтті, балам? – деп сұрайды.
Сонда бала:
– Бал тәтті, – деген екен.
– Ал жұмсақта не жұмсақ?
– Мамық жұмсақ.
Бұл баланың жауабын тыңдап тұрған екінші бала: «Осы
сұрақтарыңызға мен жауап беріп көрейін, рұқсат етіңіз», – деп
өтінеді.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Суреттегі заттар атауларына күрделі сын есімдерді қолданып, сөйлем құрастырып жаз

____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
107-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы. Сын есімдерді тауып жаз.
Жиренше шешен бір күні жолда келе жатып, алдынан кездескен бір баладан:
– Дүниеде не тәтті, балам? – деп сұрайды.
Сонда бала:
– Бал тәтті, – деген екен.
– Ал жұмсақта не жұмсақ?
– Мамық жұмсақ.
Бұл баланың жауабын тыңдап тұрған екінші бала: «Осы
сұрақтарыңызға мен жауап беріп көрейін, рұқсат етіңіз», – деп
өтінеді.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Суреттегі заттар атауларына күрделі сын есімдерді қолданып, сөйлем құрастырып жаз

____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
__________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
108-сабақ
1-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
1. Аянның ... ойыншығы бар. 2. Аяжанда ... көйлек бар. 3. Сіз
тұрған үй ... қабатты. 4. Қоянда ... аяқ, ... құлақ бар. 5. Оларда
... бөлме бар.
Керекті сөздер: алты, бес, жеті, төрт, екі, үш.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап.
Заттың санын білдіретін сөздердің астын сыз.
1.Елу аяқты, екі қолды.
2. Екі аяқты,
Жүгіреді тым қатты.
3. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар.
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
108-сабақ
1-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
1. Аянның ... ойыншығы бар. 2. Аяжанда ... көйлек бар. 3. Сіз
тұрған үй ... қабатты. 4. Қоянда ... аяқ, ... құлақ бар. 5. Оларда
... бөлме бар.
Керекті сөздер: алты, бес, жеті, төрт, екі, үш.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2-тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап.
Заттың санын білдіретін сөздердің астын сыз.
1.Елу аяқты, екі қолды.
2. Екі аяқты,
Жүгіреді тым қатты.
3. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар.
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
109-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы.
Заттың санын білдіретін сөздерді теріп жаз.
Бірінші сыныпта есеп сабағы жүріп жатыр. Мұғалім Қыңырды орнынан тұрғызып:
– Қыңыр, мен саған алдымен бір қоян, оның артынан екі
қоян, сонан соң тағы да үш қоян бердім. Сонда сенің қояндарың қанша болады? – деп сұрақ қойды.
– Жеті қоян болады, апай.
– Дұрыс емес. Қайта есептеп көр!
– Апай, дұрыс қой. Сіз алты қоян бердіңіз. Үйде өзімнің бір
қояным бар. Сонымен барлығы жеті қоян болады емес пе?!
(«Балдырған» журналынан.)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
___________________________________________________________
2-тапсырма. Есептік және реттік сан есімдерді анықта. Сөздің тұсындағы тиісті бағанға «+» таңбасын қой.
|
Сөздер |
Есептік |
Реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш жүз елу жеті |
|
|
Оқушының аты-жөні:________________________________
109-сабақ
1-тапсырма. Мәтінді оқы.
Заттың санын білдіретін сөздерді теріп жаз.
Бірінші сыныпта есеп сабағы жүріп жатыр. Мұғалім Қыңырды орнынан тұрғызып:
– Қыңыр, мен саған алдымен бір қоян, оның артынан екі
қоян, сонан соң тағы да үш қоян бердім. Сонда сенің қояндарың қанша болады? – деп сұрақ қойды.
– Жеті қоян болады, апай.
– Дұрыс емес. Қайта есептеп көр!
– Апай, дұрыс қой. Сіз алты қоян бердіңіз. Үйде өзімнің бір
қояным бар. Сонымен барлығы жеті қоян болады емес пе?!
(«Балдырған» журналынан.)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
___________________________________________________________
2-тапсырма. Есептік және реттік сан есімдерді анықта. Сөздің тұсындағы тиісті бағанға «+» таңбасын қой.
|
Сөздер |
Есептік |
Реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш жүз елу жеті |
|
|
Оқушының аты-жөні:________________________________
110-сабақ
1-тапсырма. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жаз.
1. Отбасымыз, біздің, үлкен, және тату. 2. Он екі, шелек, Марал, су құйды, алма ағашқа. 3. Он үш, жаста, Азамат. 4. Кіргізді, сегіз, қой, екі, ешкіні, Болат, қораға. 5. Он бес, тауық,
жиырма балапан, аулада, жүр.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
2-тапсырма. Сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастырып жаз. Сан есімдерді қолдан

_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Оқушының аты-жөні:________________________________
110-сабақ
1-тапсырма. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жаз.
1. Отбасымыз, біздің, үлкен, және тату. 2. Он екі, шелек, Марал, су құйды, алма ағашқа. 3. Он үш, жаста, Азамат. 4. Кіргізді, сегіз, қой, екі, ешкіні, Болат, қораға. 5. Он бес, тауық,
жиырма балапан, аулада, жүр.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
2-тапсырма. Сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастырып жаз. Сан есімдерді қолдан

_________________________________________________________
________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













