Негізгі орта мектепті бітіру емтиханына 9-класты дайындау жоспары.
(Әр аптаның жұмасы)
2023-24 оқу жылы.
Мақсаты: мәтіннің жанрлық ерекшелігін,мазмұнын терең түсінуге,өз ойын
жүйелі жеткізу үшін ақпаратты өңдеп,ұтымды қолдана білуге
грамматикалық және лексикалық нормаларды түсіну қабілеттерін
дамыту.
Міндеттері: Білім,білік дағдысын,коммуникативтілігі мен тіл сапасын
арттыру;
Пән мұғалімі
|
№ |
Мазмұны |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Емтиханға байланысты әдістемелік ұсыныммен таныстыру. |
Жұмысты рәсімдеу,бағалар кестесі т.б таныстыру. |
1 |
Қазан 1-апта |
|
2 |
Мәңгілік Ел – мұратым |
Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-4 апта |
Қазан 2-4-апта |
|
3 |
Жаhандану мәселелері |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
Қараша 1-4-апта |
|
4 |
Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан ЭКСПО -2017 |
Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; |
1 |
Желтоқсан 1-4 апта |
|
№ |
Мазмұны |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
5 |
Адам құқығы мен бостандығы |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;
мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 |
Қаңтар 1-4 апта |
|
6 |
Отбасы және демографиялық
өзгеріс. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
Ақпан 1-4-апта |
|
7 |
Биотехнология және гендік инженерия келешегі. |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-4 апта |
Наурыз |
|
8 |
Бұқаралық ақпарат
құралдары. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 1-4 апта |
Сәуір |
|
9 |
Әлемдегі қақтығыстар және
бейбітшілік. |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-2 апта |
Мамыр |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Негізгі орта мектепті бітіру емтиханына 9-класты дайындау жоспарының үлгісі.
Негізгі орта мектепті бітіру емтиханына 9-класты дайындау жоспарының үлгісі.
Негізгі орта мектепті бітіру емтиханына 9-класты дайындау жоспары.
(Әр аптаның жұмасы)
2023-24 оқу жылы.
Мақсаты: мәтіннің жанрлық ерекшелігін,мазмұнын терең түсінуге,өз ойын
жүйелі жеткізу үшін ақпаратты өңдеп,ұтымды қолдана білуге
грамматикалық және лексикалық нормаларды түсіну қабілеттерін
дамыту.
Міндеттері: Білім,білік дағдысын,коммуникативтілігі мен тіл сапасын
арттыру;
Пән мұғалімі
|
№ |
Мазмұны |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Емтиханға байланысты әдістемелік ұсыныммен таныстыру. |
Жұмысты рәсімдеу,бағалар кестесі т.б таныстыру. |
1 |
Қазан 1-апта |
|
2 |
Мәңгілік Ел – мұратым |
Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-4 апта |
Қазан 2-4-апта |
|
3 |
Жаhандану мәселелері |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
Қараша 1-4-апта |
|
4 |
Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан ЭКСПО -2017 |
Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; |
1 |
Желтоқсан 1-4 апта |
|
№ |
Мазмұны |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
5 |
Адам құқығы мен бостандығы |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;
мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 |
Қаңтар 1-4 апта |
|
6 |
Отбасы және демографиялық
өзгеріс. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
Ақпан 1-4-апта |
|
7 |
Биотехнология және гендік инженерия келешегі. |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-4 апта |
Наурыз |
|
8 |
Бұқаралық ақпарат
құралдары. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу; (аргументативті эссе) Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 1-4 апта |
Сәуір |
|
9 |
Әлемдегі қақтығыстар және
бейбітшілік. |
Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
1 1-2 апта |
Мамыр |
шағым қалдыра аласыз













