Сабақтың
тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе
– теңдіктерге есептер
шығару.
Сабақтың
мақсаты:Білімділік. Оқушылардың бойында
тригонометриялық
тепе – теңдіктер мен олардан
шығатын қосымша тепе –
теңдіктер туралы білім, білік
дағдыны қалыптастыру,
сонымен қатар бір
тригонометриялық функцияның
берілген мәні арқылы қалған
тригонометриялық
функциялардың мәнін табуды
үйрену.
Дамытушылық. Ой – өрісін дамыту, ойлау
қабілетін
арттыру, теориялық білімін
практикада қолдана білу
дағдысын
қалыптастыру.
Тәрбиелік. Шапшаңдыққа,
ізденімпаздыққа,
тиянақтылыққа, ұқыптылыққа
баулу.
Сабақтың
түрі: білімді тексеру
сабағы
Сабақтың
әдісі: түсіндіру, іздендіру,
деңгейлеп оқыту
Сабақтың
көрнекілігі: слайдтар, тірек сызбалар,
карточкалар
Сабақты өту
жоспары:
І.
Ұйымдастыру
кезеңі.
ІІ. Үй жұмысын
тексеру.
ІІІ. Өткен сабақты
қорытындылау.
ІV. Негізгі
бөлім. Сабақтың негізгі бөлімі 3
турдан тұрады. 1 – тур Бәйге. 2 – тур Жорға. 3 – тур
Дода.
1 – тур.
«Бәйге». Сайыстың бұл
бөлімінде,сыныптағы барлық оқушыларға сұрақтар қойылады. Тур
аяқталғанда әр топтан жоғары ұпай жинаған 3 оқушы 2 турға
қатысады.
2 –тур.
«Жорға» Бұл бөлімде осы анықталған 9
оқушыға ІІ – деңгейдің тапсырмалары беріледі. Бұл турдың
қорытындысы бойынша дұрыс және алғаш жауап берген 3 оқушы
анықталады.
3 – тур.
«Дода» Мұнда осы анықталған 3 оқушыға
7 минутта орындауға ІІІ – деңгей тапсырмалары
беріледі.
V.Сабақты
қорытындылау.
VІ. Бағалау.
VІІ. Үйге тапсырма
беру.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі:
Сыныптағы қажетті тәртіпті
орнатып, оқушыларды
түгелдеп сабаққа назарын
аудару. Сабақтың мақсат,
міндеттерін түсіндіру.
Оқушыларды үш топқа бөліп
отырғызу. Топтардың жетекшісін
сайлау.
ІІ. Үй жұмысын
тексеру. № 299, 300, 301
есептер.
ІІІ. Өткен сабақты
қорытындылау. Негізгі тригонометриялық тепе
– теңдіктерді сәйкестендіру бойынша.
-
-
-
1
-
1
-
-
-
-
ІV.Оқушылармен
жұмыс:
Негізгі
бөлім. Сабақтың негізгі бөлімі 3
турдан тұрады. 1 – тур Бәйге. 2 – тур Жорға. 3 – тур
Дода.
1 – тур.
«Бәйге». Сайыстың бұл
бөлімінде,сыныптағы барлық оқушыларға сұрақтар қойылады. Топ
жетекші жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеп
отырады.
1 – слайдта.Өрнектерді
ықшамдаңдар.
Тур аяқталғанда әр топтан
жоғары ұпай жинаған 3 оқушы 2 турға
қатысады.
2 –тур.
«Жорға» Бұл бөлімде осы анықталған 9
оқушыға ІІ – деңгейдің тапсырмалары беріледі. Ал сыныптағы басқа
оқушылар карточкалармен жұмыс жасайды және түсінбеген есептер
қарастырылады.
ІІ – деңгей
тапсырмалары. Оқулықтағы № 304, 305, 306
есептер.
2 - слайдта. № 304. Өрнектерді
ықшамдаңдар.
№ 305. Тепе – теңдікті
дәлелдеңдер.
№ 306. Егер
және
болса, онда -ны
табыңдар.
Бұл турдың қорытындысы бойынша
дұрыс және алғаш жауап берген 3 оқушы
анықталады.
3 – тур.
«Дода» Мұнда осы анықталған 3 оқушыға
7 минутта орындауға ІІІ – деңгей
тапсырмалары беріледі. Бұл уақытта қалған
оқушылар тест тапсырмаларын орындайды.
3 -
слайдта.
№ 310. Егер және болса, онда
қалған үш тригонометриялық функцияның мәнін
табыңдар.
№ 312. Тепе – теңдікті
дәлелдеңдер.
Тест
тапсырмалары
өрнегін
ықшамдаңдар.
2.
өрнегін
ықшамдаңдар.
3.
Егер және болса, онда -ны
табыңдар.
4.
өрнегін
ықшамдаңдар.
5. өрнегін
ықшамдаңдар.
6.
Егер және болса, онда -ны
табыңдар.
3 – турға қатысқан 3 оқушының
ішінен «Сынып көшбасшысы » анықталады.
V.Сабақты
қорытындылау.
-
Білімді, білікті адамның шығар
биігі әрқашан биік, сондықтан жақсы оқыған оқушы әрдайым көшбасшы
бола алады., - деп сабақты
қорытындылаймын.
VІ. Бағалау. Сабаққа белсенділігі, бағалау
парағына байланысты барлық оқушылар
бағаланады.
VІІ. Үйге тапсырма
беру. № 307, 308, 310 (ә), 311, 312
(ә) есептер.
Тест
тапсырмалары
1
қ/с
|
Аты -
жөні
|
Үй
жұмысы
|
І -
тур
|
Карточка,
есептер
|
ІІ -
тур
|
Тест
тапсырмалары, есептер
|
ІІІ -
тур
|
Қосымша
тапсырма
|
бағасы
|
1 -
парта
|
1.
|
Ы.
Арай
Нұрдәулет
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Шерхан
Таңшолпан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Әкежан
Н.
Дана
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Олжас
Ғалия
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
Айдана
Жандос
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 -
парта
|
1.
|
Бақдәулет
Сымбат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Маржан
Нуркен
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Рысбек
Аяжан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Гүлім
Гүлжайна
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
Ақерке
Бағлан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 -
парта
|
1.
|
Жібек
Тұрар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Е.
Арай
Ерсұлтан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Т.
Дана
Алихан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
Гүлнұр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
Айжан
Мұхамеджан
|
|
|
|
|
|
|
|
|