Сабақтың мақсаттары:
|
- Синус, косинус,
тангенс, котангенс анықтамаларын
қолданады;
- бұрышты синусы
бойынша сала алу
- бұрышты косинусы
бойынша салу
- бұрышты тангенс
бойынша салу
- бұрышты котангенс
бойынша салу
|
5 мин
|
Ұйым
дас
тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Негізгі
тригонометриялық тепе-теңдіктер тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі
сабақта меңгеретініңіз:
-
бұрышты оның
синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша
салу.
Үй тапсырмасын
қорытындылау.
-
Пифагор теоремасы.
-
Пифагор қашан өмір
сүрді?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың
сүйір бұрышының косинусы дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың
сүйір бұрышының синусы дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың
сүйір бұрышының тангенсі дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың
сүйір бұрышының котангенсі дегеніміз не?
|
Амандасады.
Үй тапсырмасын
айтады.
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық ахуал
орнату.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Басбармақ»
әдісімен бағалайды.
Смайлик арқылы
бағалау:

|
Интернет
ресурстары.
Тақта, слайд, оқу
құралдары;
8 сыныпқа арналған
оқулық
|
25
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
1 тапсырма: Сүйір бұрышының синусы
0,8-ге тең тік бұрышты үшбұрышты
салыңыз:
түрде жазуға болады. синустың анықтамасынан:
= , Демек BC=4 бірлік, AB=5 бірлік.
-
1-ші сәулені салып,
оның бойына өзара тең 4 кесінді саламыз;;
-
2-ші сәулені салып,
оның бойына өзара тең 5 кесінді саламыз; (алдыңғы бөліктермен тең
болуы шарт);
-
Тік С бұрышын
саламыз;
-
С нүктесін центр етіп
алып, радиусы 4 бірлікке тең шеібермен қиып, В нүктесін
алу;
-
В нүктесін центр етіп
алып, радиусы 5 бірлікке тең шеңбер салып, тік бұрыштың екінші
қабырғасымен қиылысқан жерін А деп белгілейік;
-
А және В нүктелерін
қосайық.
Сонда синусы 0,8-ге тең
А бұрышын алдық. Алынған үшбұрыштың ВС катеті 4-ке, АВ гипотенузасы
5-ке тең Салу:

2
тапсырма:
берілсе, онда
тікбұрышты үшбұрышты
салыңыз.
-
1-ші сәулені салып, оның
бойына өзара тең 3 кесінді
саламыз;;
-
2-ші сәулені салып, оның
бойына өзара тең 5 кесінді саламыз; (алдыңғы бөліктермен тең болуы
шарт);
-
Тік С бұрышын
саламыз;
-
С нүктесін центр етіп алып,
радиусы 3 бірлікке тең шеібермен қиып, A нүктесін
алу;
-
A нүктесін центр етіп алып,
радиусы 5 бірлікке тең шеңбер салып, тік бұрыштың екінші
қабырғасымен қиылысқан жерін B деп
белгілейік;
-
А және В нүктелерін қосайық.
Сонда косинусы 0,6-ға тең А бұрышын
алдық.
Салу:

|
Өз бетімен
жұмыс.
3
тапсырма:
Бұрышты
тангенсі бойынша
tg A =
1,2 берілсе, онда
тікбұрышты үшбұрышты
салыңыз:
-
1-ші сәулені салып, оның
бойына өзара тең 6 кесінді
саламыз;;
-
2-ші сәулені салып, оның
бойына өзара тең 5 кесінді саламыз; (алдыңғы бөліктермен тең болуы
шарт);
-
Тік С бұрышын
саламыз;
-
С нүктесін центр етіп алып,
радиусы 6 бірлікке тең шеібермен қиып, В нүктесін
алу;
-
С нүктесін центр етіп алып,
радиусы 5 бірлікке тең шеңбер салып, тік бұрыштың екінші
қабырғасымен қиылысқан жерін А деп
белгілейік;
-
А және В нүктелерін
қосайық.
Сонда тангенсі 1,2-ге тең А
бұрышын алдық
Салу:

Оқулықпен жұмыс. №1,
№3.


|
Дескриптор:
Білім
алушы
-
бұрышты оның
синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша
сала алады.
Қ.Б: «Бас
бармақ»

Дескриптор:
Білім
алушы
-
бұрышты оның
косинусының белгілі мәні бойынша сала алады.
|
Интернет
ресурстары.
Тақта, слайд, оқу
құралдары;
8 сыныпқа арналған
оқулық
|
5 мин
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-
бұрышты оның
синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша
салу
Кері
байланыс.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Үйге
тапсырма. №5.
|
Кері
Байланыс
Бағалау
парағы арқылы бағаланады.
|
Оқулық
Смирнов В.А, Тұяқов
Е.А
Алматы
«Мектеп»
|