Нейрондық желілер 11 -класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Нейрондық желілер 11 -класс

Материал туралы қысқаша түсінік
ейрондық желі (сондай-ақ: нейрожелі, жасанды нейронды желі) — өлшенген байланыс сызықтарымен жалғастырrылған салыстырмалы түрде онша күрделі емес өндеуші элементтерден тұратын желі. Элементтер әсер ету мен баптауға рұқсаты бар байланыс желілерімен жалғастырылған. Ал әрбір элемент кейбір сызықтық емес функцияның кіріске түскен мәнін қолдана отырып, кейбір мәнді өндіреді және өндірілген мәнді басқа бір элементке береді немесе оны өзінің шығысына орналастырады. Нейрондық желі нерв жүйесіндегі нейрондардың қимылын модельдеу үшін қолданылады. Еске алынған сызықтық емес функция, әдетте, босағалық болып саналатындығын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Жасанды интеллект

Педагогтың аты-жөні

Г.А.Турмухамбетова

Күні

23.09.2024 жыл

Сынып 11Ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Нейрондық желілер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.1 - мәшинелік оқыту қағидалары, нейрондық желілерді (нейрондар мен синапстарды) түсіндіру

11.3.4.2 - өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану

саласын сипаттау

11.3.4.4 - жасанды интеллектіні әзірлеуде «мұғаліммен оқыту» әдісін қолдану ауқымын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Нейрондық желілердің не екенін біледі.

Көптеген оқушылар:

Жасанды нейрондардың әрекет ету қағидаларын сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

Жасанды нейрондық желілерді қолдану салаларын талқылайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Қызығушылықты ояту: «Бұлт үстіндегі саяхат» әдісі.

Нұсқау: көздеріңді жауып, ыңғайлы отырыңдар. Екі-үш рет терең тыныс алыңдар. Мен сендерді

бұлт үстімен саяхатқа шақырмақшымын. Томпақ жастықтардан құралған жұмсақ тауға ұқсаған

аппақ мамық бұлт үстіне секіріңдер. Аяқтарың, арқаларың, барлық денең осы үлкен бұлт жастыққа

ыңғайлы орналасқанын сезініңдер. Саяхат басталады. Бұлт жайлап, көк аспанға көтеріледі. Самал

жел беттеріңнен сипайды. Мұнда. Биік аспанда мүлгіген тыныштық орнаған. Бұлт сендерді

өздеріңді бақытты сезінетін жерге жеткізеді. Бұл жерде сендер өздеріңді байсалды сезінесіңдер.

Осы жерде ғажайып және таңқаларлық оқиға орын алуы мүмкін....(30 секунд). Енді сендер тағы да

бұлт үстіндесіңдер. Ол сендерді қайтадан сынып ішіне әкеле жатыр. Бұлттан түсіп, оған рақмет

айтыңдар...Бұлт ақырындап ауада ери бастайды. Қолдарыңды созып, көздеріңді ашыңдар, сендер

сергек, ширақ, зейіндісіңдер. /Бұл оқушыларға псиологиялық жағымды ахуал туғызады/.

Топтастыру: Оқушылар үштікке саналу арқылы үш топқа бірігеді.

І топ: «Алғырлар»

ІІ топ: «Білімділер»

ІІІ топ: «Дарабоздар»

Оқушылар өткен тақырып бойынша «екеуі дұрыс, біреуі бұрыс» деген жауаптары бар тест жасап,

жұмыстарын жұптарымен алмастырады.

Өзара бағалау: «Дұрыс. Қате»

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.







Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Кумулятивтік әңгіме

«Мәшинелік оқыту» деген не?

Мәшинелік оқытуға қандай мысалдар келтіре аласыңдар?

Білім беру саласында ЖИ-ді қолданудың қандай үлгілері бар?

«Джигсо» әдісі

Әр топқа мынадай тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқуға, оны қалай, қандай тәсілдермен есте

сақтап, мазмұндауға болатынын ойлану, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар қою.

Оқушылар тірек сөздерді жазып, сызба немесе кластер сыза алады. Мәтінмен жұмыс істеп

болғаннан кейін топтар әр үш топтан 1-2 өкілден кірген тағы бір топ құрады. Мұғалімнің айтуымен

олар жазбаны және графикалық материалды қолданып, өз сұрақтарын кезекпен түсіндіреді.

Топтағы үш шағын мәтінді түсіндіріп, талқылағаннан кейін бәрі өз орындарына оралып, үш шағын

тақырыптан (Есептеу жүйелері ұғымы. Есептеудің позициялық жүйелері. Есептеудің позициялық

емес жүйелері) тұратын ортақ тақырыпты талқылайды.

Мұғалім тарапынан бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Анықтамада қалып қойған сөзді жаз.

__________ - бір нейронның шығып, екінші нейронға кірген кезде соқтығысып, дабылдың қатты

немесе әлсіз дабыл беруі.

Білу және түсіну

1. Нейрондық желі деген не?

2. Нейрондық желілердің негізгі компоненттерін ата.

3. Нейрондық желілерді қолдану мысалын келтір.

Қолдану

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. Мына ұғымдардың тіркесімін рет-ретімен қой: мәшинелік оқыту, жасанды нейрондық

желілер, жасанды интеллект.

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамытуға арналған сұрақтарға жауап береді. Пікірлерін дәлелдеп,

тұжырымдайды.

1. Нейрондық желілер неліктен көпшілікке мәлім?

2. Нейрондық желілердің қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар?

3. Нейрондық желілерді қолданғанда неліктен шектеулер қойылады?

Топтық жұмыс

Жоғарғы оқу орнының рейтингісін анықтайтын нейрондық желі құру туралы шешімді және қандай

параметрлерге назар аудару керектігі туралы ұсыныстар айтып, оны талдаңдар

Мұғалімді тыңдайды































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды





































































Презентация

















































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Нейрондық желілер









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.00.2024
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі