Ұйымдастыру
2
мин
Өзін-өзі
тексеру
3
мин
Өткен білімді еске
түсіру
3
мин
|
Оқушылармен
амандасу,түгендеу
Топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Бұл жауабы болса,сұрағы
қандай» әдісі
«Қара жәшік» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты ашу
Жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау үшін оқушыларға жаңа бейнебаян көрсетеді. Осылайша, мұғалім
оқушылардың болжам сұрақтарын тыңдап, жаңа сабақ тақырыбына
көшеді.
Мұғалім, сабақтың
тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен
таныстырады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБОқушылар жауабына бірден
ауызша кері байланыс беріледі.
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=61ELOQQbHdk
Неке және отбасы туралы
бейнебаян
|
Жаңа
білім
7
мин
6
мин
10
мин
5
мин
|
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
Төменде берілген ұғымдарға
Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV
Кодексі бойынша түсініктемені
жазыңыз:
1– топ некеге тұру
шарттары
2 –
топ Ерлі зайыптылардың құқытары
мен міндеттері
3 – топ некені
тоқтату.
Жұппен
жұмыс 3мин.
2-тапсырма. Сәйкестендіру
кестесі
Төменде берілген сөздерді
қажетті бағанға орналастыр.
Некеге тұру
шарттары
Некеге тұруға жол берілмейтін
жағдайлар
Некені
тоқтату
Кілт
сөздер:
некені бұзу, бір жынысты
адамдар, некелі адам, жақын туыс, асырау алушылар, асырап
алынғандар, кейде жағдайларда 16 жас, сот шешімімен жүйке ауруына
шалдыққан адам, ерлі-зайыптының бірінің өлімі, 18 жасқа толған,
ерлі-зайыптының бірінің өмірден өткенін соттың
хабарлауы
Сыныппен
жұмыс 10мин.
3-тапсырма
«Үштік (Ойлан –Жұптас –
Бөліс)» әдісі.
Пікірталас
1.Қазақ халқында жеті атасына
дейінгі туыстар арасында некеге тұруға неге
тыйымсалынады. Бұл ұстаным неге «Жеті ата»
деп аталады. Бұл немен
байланысты?
2.
Берілген мәтіндерді оқып,
талқылаңдар. Балаларды
тәрбиелеу туралы өз ойларыңды
айтыңдар. Бүгінгі күні бала тәрбиесінің қандай қағидаттарын қолдану
қажет?
а) жеті атасын білмеген
жетесіз
в) жеті атасын білген ұл,жеті
жұрттың қамын жер.
с) жеті атасын білмеген
–білімсіздіктік белгісі
3.Белгілі тарихшы Ж.Артықбаев
өзінің «Қазақ қоғамы: дәстүрлер мен
жаңарулар»
атты еңбегін
талдау
4-тапсырма.
Жағдаяттарды талдау.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
Ерлі-зайыптылардың ажырасу
себептерін анықтайды;
Ерлі-зайыптылардың ажырасудың
салдарын сипаттайды;
Оқушылар жағдаяттар
шешеді
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Жеті атасынан дейінгі туыстар
арасындағы неге туралы ақпараттар
береді;
Ұлттық дәстүрге сәйкес кейбір
тыйымдарға өз ойларын қорытындылап, баға бере
алады.
Ұлттық дәстүрге сәйкес кейбір
тыйымдарды анықтайды.
Ұлттық дәстүрге сәйкес кейбір
тыйымдарға баға береді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағалау
|
Тақырыптық ақпараттық
мтіндер
Таратпа
материалдар
Неке (ерлі-зайыптылардың) және
отбасы туралы. Қазақстан Республикасының Кодексі. – Алматы: ЮРИСТ,
2013. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518;
Тақырыптық
кесте
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Таратпа
материалдар
|
Бекіту
3
мин
1
мин
|
Сабақты
қорытындылау
1. Некеге тұру үшін қандай
шарттар қажет? Мәжбүрлеу арқылы некеге
тұруға
бола ма? Неке барлық жағдайда
сүйіспеншілік арқылы бола ма? Некеге
тұратын
жастарға қандай кеңес беруге
болады?
2. Некеге тұрудың шарттары мен
туындайтын кедергілерді ашып көрсетіңдер.
Жақын
туыстарға неге некеге тұруға
болмайды?
3. Ажырасу деген не? Неге
мемлекет пен қоғам ажырасуды
қолдамайды?
Үйге
тапсырма
Неке қандай жағдайда
қиылады және тоқтатылады?
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|