|
Бөлім: |
9.2 Некені қию және тоқтату жолдары |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға жаңа бейнебаян көрсетеді. Осылайша, мұғалім оқушылардың болжам сұрақтарын тыңдап, жаңа сабақ тақырыбына көшеді. Берілген бейнебаянның негізгі мазмұны қандай? Қандай қорытындыға келдіңіз? Мұғалім, сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
Мұғалімнің кері байланысы |
https://www.youtube.com/watch?v=61ELOQQbHdk Неке және отбасы туралы бейнебаян |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Төменде берілген ұғымдарға Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV Кодексі бойынша түсініктемені жазыңыз: Некенің бұзылуы- Некенің тоқтатылуы- Некенің жарамсыздығы- ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; 2-тапсырма. Ақпаратты қолдана отырып, берілген кестені толтырыңыз:
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайд Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
Неке қию шарттарын жазады- Некені тоқтату шарттарын жазады- Ажырасудың шарттарын жазады- Қорытынды жазады-
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады /1 балл/
/10 балл/
|
Неке (ерлі-зайыптылардың) және отбасы туралы. Қазақстан Республикасының Кодексі. – Алматы: ЮРИСТ, 2013. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518; Слайд (10-бет)
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады?
Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады?
|
Бөлім: |
9.2 Некені қию және тоқтату жолдары |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға жаңа бейнебаян көрсетеді. Осылайша, мұғалім оқушылардың болжам сұрақтарын тыңдап, жаңа сабақ тақырыбына көшеді. Берілген бейнебаянның негізгі мазмұны қандай? Қандай қорытындыға келдіңіз? Мұғалім, сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
Мұғалімнің кері байланысы |
https://www.youtube.com/watch?v=61ELOQQbHdk Неке және отбасы туралы бейнебаян |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Төменде берілген ұғымдарға Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV Кодексі бойынша түсініктемені жазыңыз: Некенің бұзылуы- Некенің тоқтатылуы- Некенің жарамсыздығы- ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; 2-тапсырма. Ақпаратты қолдана отырып, берілген кестені толтырыңыз:
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайд Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
Неке қию шарттарын жазады- Некені тоқтату шарттарын жазады- Ажырасудың шарттарын жазады- Қорытынды жазады-
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады /1 балл/
/10 балл/
|
Неке (ерлі-зайыптылардың) және отбасы туралы. Қазақстан Республикасының Кодексі. – Алматы: ЮРИСТ, 2013. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518; Слайд (10-бет)
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
шағым қалдыра аласыз













