Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімі:
Бөлім 1A:Терімшілер-аңшылардан
бастап жер иеленушілер мен мал
өсірушілерге дейін
Уақыты:11.09.2018ж
Сынып: 5 «а» «ә» "б"
Сабақтың тақырыбы
Мектеп: «№7 мектеп-лицейі» ММ
Құндылықтардыдарыту
Мұғалімніңаты-жөні: Н.Алпан
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің
қабырғаларына сурет салған?
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін
«алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты
ежелгі діни наным-сенімдерді білу
Оқушылар:
алғашқы қауымдық өнер туындыларын қолдану
арқылы ежелгі адамдардың өмірі мен тұрмыс
салтын сипаттайды
ежелгі адамдардың діни түсініктері туралы біледі,
оларды ажырата алады.
Оқушылар:
Тарихидереккөздердеберілгентеориялар мен
гипотезалартуралыдискуссияғақатысаалады.
Еркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм.
Пәнаралықбайланыстар
География, Қазақстантарихы, экономика, өнер.
Осысабақарқылыжүзегеасырылат
ыноқумақсаттары(оқу жоспарына
сілтеме)
Сабақтыңмақсаты
Тілдікмақсаттар
Алғашқы адамдардың пайда болуы, эволюция теориясы
мен түрлердіңқалыптасуы, континенттердің қалыптасуы
мен климаттық өзгерістер туралы біледі.
Сабақбарысы
Сабақтаорындалатыніс-әрекеттер
Оқытуресурстары
Алдыңғы меңгерілген білім
Сабақтың
кезеңдері
Сабақтың басы
(БЫМ)Сыныптағыжарықтыөшіріп,оқушыларды
тыныштықта,
көздерінжұмып,
үңгіргесаяхатжасайтынынелестетудіхабарлаңыз.
Ендісыныпбөлмесінүңгірретіндеқарастырып,
электршамынжасзерттеушілерқалайқолданатын
дығынсұраңыз.
Қараңғыжергежеткенсоң,
жасандыжарыққабейімделуқажеттігінтүсіндірео
тырып, әңгіменіжалғастырыңыз.
Ласкоүңгірініңсуреттері
https://yandex.kz/images/sear
ch?text=%D0%BF%D0%B5
%D1%89%D0%B5%D1%80
%D0%B5%20%D0%9B%D0
%B0%D1%81%D0%BA%D
0%BE&stype=image&lr=163
&noreask=1&source=wiz
(С)Ласкоүңгірініңсуреттерінкөрсетіңіз.
БұлсуреттердіФранциядабалалар1940
жылытапқандығытуралыайтыңыз.
Оқушыларғажұптаақылдасып,
келесісұрақтарғажауапберуін сұраңыз:
Не көріп тұрсыз?
Ненісезіндіңіз?
Оқушылардыңайтқанболжамдарынтақтаға
(флипчартқа)
жазып,
бүкілсыныппенталқылаңыз.
Сабақтыңортасы (С)
Оқушыларғааңшылықтыбейнелейтінқазіргіуақы
ттағысуреттердітаратыңыз.
Ласкоүңгірітуралыбейнебая
нhttps://www.youtube.com/w
atch?v=UnSq0c7jM-
Жартастағыжәнеқазіргісуреттердісалыстырып,
A&list=PLmw4e5DUo0L3F7
ұқсастықтарыменайырмашылықтарынанықтауға JPskvC3gKYrLEN7MwGH
тапсырмаберіңіз.
Қандайаңдардыкөругемүмкінболатындығынсұра
ңыз.
(С)Сыныпқа,
ғалымдардыңпікірінше,
бұлсуреттердіңежелгітасдәуірінде,
осыдан
25000 жыл бұрын салынып, алғашқы қауымдық
өнердің
алғашқы
үлгілері
болып
табылатындығы туралы айтыңыз.
(Ж)Оқушылардыжұпқабіріктіріп,
бұлсуреттерденсолтарихикезеңдеөмірсүргенада
мдардыңөмірітуралыненібілугеболатындығынта
лқылап,
пікіралмасуғатапсырмаберіңіз.
Оқушылардыңболжамдарынбүкілсыныппенталқ
ылаңыз.
Бағалау критерийлері:
Оқушылар
алғашқы
өнерүлгілерінқолданаотырып,
алғашқыадамдардыңөмірінсуреттейді.
Дескрипторлар:
1. Қойылғансұрақтарғажауапбереді.
2. Мысалдаркелтіреді.
3. Қорытынды шығарады.
(С)
Суреттердіңшығусебептерінебайланыстытарих
шылардыңбергеннұсқаларынқарапшығыңыздар.
Оқушылардың
пікірінше
сенімді
болып
табылатын себептерді (суреттердің салынуына
қатысты) талқылаңыздар.
(Ж) Ежелгі діни түсініктер мен олардың
анықтамалары жазылған карточкалар мен осы
түсініктердің бейнелейтін суреттерді таратып,
оларды сәйкестендіруді тапсырыңыз.
(С) Ежелгі адамдардың діни түсініктерінің
қалыптасу себептерін сыныппен талқылаңыздар.
Бағалау критерийлері:
Оқушыларежелгідінинанымдардыбіледіж
әнеайыраалады.
Дескрипторлар:
1. Карточкалардыдұрыссәйкестендіреді.
2. Мысалдаркелтіреді.
3. Қорытынды шығарады.
Сабақтың соңы
Рефлексия
Бағдаршам.
Сабақмазмұнынтолықтүсінгеноқушыларжасылк
арточкалардытапсырады.
Сарыкарточкаларғатақырыпқақатыстысұрақтард
ы,
қызылкарточкаларғасабақбойыншаескертпелері
нжазып, мұғалімгебереді.
Дифференциациялап
Бағалау – Оқушылардың білімін
Пәнаралық байланыс
оқыту – Оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға
қандайміндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
қалай тексересіз?
Рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін
оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?
Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз
уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және неліктен?
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтарменбайлан
ыс
(тәрбие элементі)
Төменде берілген бос
орынды өз сабағыңызға
рефлексия жүргізу үшін
пайдаланыңыз.
Сабағыңызға қатысты
сол жақ бағанда
келтірілген сұрақтарға
жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?