Материалдар / Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
635
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Вбөлімі- Өзен алқаптары өркениеттері

Мектеп: №4 орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Башигулова Г

Сынып: 5

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау.


Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Ежелгі өркениет ошақтарының шаруашылық жүйесін түсінеді.

Басым бөлігі: Оқушылар мәтіннен табиғатың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтай алады.

Кейбірі: Картамен жұмыс жасау арқылы сызбаға түсіреді.

Бағалау критерийлері

  • Адамның негізгі қажеттіліктерін біледі;

  • Алғашқы өркениет ошақтарының неліктен өзен аңғарларында қалыптасқанын түсінеді;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Тарихи деректерге сілтеме жасай отырып, өз пікірлері мен ойларын айтады (оқылым, айтылым дағдысы)

Пәндік лексика мен терминология

Өркениет,ирригация, суару, арналар, су бөгеттері, жәдігер, тасқын, топан су

Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер

Ежелгі өмір өте ертедегіге қарағанда ауырлау болды, себебі…;

Адамдар өзен алқаптарында мекендеді, себебі…

Құндылықтарды дарыту

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Еңбек және шығармашылық ынтымықтастық ,өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта)

Бастапқы білім


Оқушылар өткен сабақтан адамдардыңнеліктен егіншілік пен мал өсірумен айналыса бастағандығын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5-7 мин


I. Ұйымдастыру кезеңі

Топқа бөлу

Өткен сабақты қайталау мақсатында, сол кездің адамдары не үшін егіншілік пен мал шаруашылығымен айналыса бастады? Екі шаруашылық түрлерінің айырмашылықтары қандай? деген сұрақтар қойып өтемін.

(Жұптық) Оқушылардан адамдарға тіршілік ету үшін не қажет? Оларға адам сұлбасы салынған парақтарды таратып беріп,

оның айналасына адамның негізгі қажеттіліктерін белгілеуін сұраймын. Тапсырманы орындауға 5 минут уақыт беремін.

Оқушылармен талқылау жүргізіп, бұл қажеттіліктер ежелгі өркениеттер дамыған мекендермен қалай байланысты болғаны туралы идеяларын тыңдаймыз.

Дескриптор: адамның өмір сүру үшін қажет негізгі қажеттіліктердің дұрыс жаза алады

Адам сұлбасының қарындашпен салынған суреті


Shape1

.

Сабақтың ортасы

20-25 минут
















Мәтінмен жұмыс. «Өзен өркениеттері» мәтінін оқып,1-картаны көріп шығады.

1-тапсырма: «Кувертка» әдісі. (Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру)

Өркениетке дейінгі адам өмірінің сипаттамасы


Өркениет жағдайындағы адам өмірінің сипатамасы



Дескриптор:

  • Өз пікірін дәлелдей алады

  • Өркениетің қалыптасуымен байланысты адам тұрмысындағы өзгерістерді түсіндіре алады

2-тапсырма. Берілген картаны пайдаланып, Қосөзендіктер айналысқан шаруашылық түрлерін атаңыз а._____________________________________________________ ә._____________________________________________________б.____________________________________________________в.____________________________________________________

  • Қосөзендіктер балық аулаумен айналысқанын айтады

  • Қосөзендіктер егіншілікпен айналысқанын айтады

  • Қосөзендіктер бақшамен айналысқанын айтады

  • Қосөзендіктер аңшылықпен айналысқанын айтады

Кесте, А4 парағы












Карта

Сабақтың соңы

10 минут




Рефлексия










« 5-5-1» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. (оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 cөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі)














Сабақ аяқталарға 4 минут қалғанда оқушылардан рефлексия өткіземін.

Үй тапсырмасы: «Ежелгі өркениет өкілінің бір күндік өмірінен» үзінді жазып келіңіздер.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Тілдік қорды жетік меңгермеген оқушыларға өз ойын жеткізуге мүмкіндіктер беру. Термин сөздерге түсінік бере отырып, жұмыс жасау негізінде сөздік қорларын дамыту және сабақта пайдалануына мүмкіндіктер жасау. Болашақта ойын еркін жеткізе алуына қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар

1. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

2. Сабақ барысында оқушылар өзіндік ой түйіп, пікірі қалыптасады.

3. Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып өз ойын ашық, дәлелді жеткізе алады.

Дерек мәліметтерін негізге ала отырып, дәлелді аргумент бере алған, сонымен қатар өзгерістерді анықтап және тарихи сабақтастығын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады.

Сабақта оқушылардың іс -әрекеттерін ауыстырып отыру. Оқушы денсаулығын сақтау үшін қажет болған жағдайда сергіту сәттері ұсынылады. Интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?







Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!