Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды? 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды? 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды тақырыбына арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім 5.3.

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

11.12.2024

Сынып: 5 «А», «Ә», «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:

Дүниежүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы

§15. Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.3 қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау;

Сабақтың мақсаты

  • қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін Үндістандағы «касталық жүйе» ұғымын қолданады;

  • ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.



Үй жұмысын сұрау.

«Тарихи-диктант»


Оқу-құралдарын дайындау.


Үй жұмысын жазады.






КБ 6 балл



Оқулық, дәптер

Слайд





Жаңа сабаққа кіріспе


Миға шабуыл: сурет көрсетіледі.

Бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қарастыратын тақырыпқа шығады.

Тақырып пен оқу мақсатын айту.

Оқушылар өз ойларын айтады

КБ «Жақсы»

«Жарайсың»

Слайд

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



Мұғалімнің түсіндіруі.

Үнділердегі алғашқы діни түсініктер:

Схема 1


Оқушылар негізгі мәліметтерді жазады.








КБ «Сұрақ-жауап»









Оқулық, дәптер










Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс. Мәтін арқылы қоғамның әлеуметтік құрылымы «касталық жүйе» туралы кесте толтырады.

Әлеуметтік құрылым

Қызметі

Құқығы мен

міндеті

Брахмандар



Кшатрийлер



Вайштер



Шудралар



Дескриптор:

  • Брахмандардың қызметі мен құқығын жазады;

  • Кшатрийлердің қызметі мен құқығын жазады сипаттайды;

  • Вайштердің қызметі мен құқығын анықтайды;

  • Шудралардың қызметі мен құқығын табады;

Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.


КБ «ТТТ»


Оқулық

Кесте


Талқылау

Топтық жұмыс. Буддизм туралы негізгі

5 мәлімет жаз:

1_________________________________

2_________________________________

3_________________________________

4_________________________________

5_________________________________

Дескриптор:

  • Буддизм нені насихаттағанын табады;

  • Буддизм дінін қабылдаған патшаны атайды;

  • Буддизмнің адамдарға ыңғайлы жақтарын жазады;

  • Буддизмнің таралған аймақтарын жазады;

  • Неге Үндістанда басты дінге айнала алмағанын табады;

Топ ішінде талқылау сұрақтарына жауап іздейді.

КБ «Үш шапалақ»

Оқулық

Слайд

Сабақтың соңы





ҚБ тапсырмасы. «Ақиқат немесе жалған»


Сипаттама

+,-

1.Индуизм құдай бір бейнеде болады деп есептейді

-

2.Брахманизм қоғамды жабық топтарға бөледі.

+

3. Индуизм «жарық сәулелі» деген мағына береді.

-

4.Үнді қоғамында касталық жүйе қалыптасқан

+

5.Вайштер ерікті егіншілер

+


Бағалау.

Үйге тапсырма беру. §15. Мазмұндау.

Рефлексия. «Бір ауыз сөз»

Тапсырманы жеке орындайды.













Үй жұмысын жазады.

КБ «Көрші пікірі»

Дәптер

Слайд














күнделік






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
331
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі