Материалдар / Неліктен экожүйелер өзгереді РАЗРАБОТКА 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен экожүйелер өзгереді РАЗРАБОТКА 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен экожүйелер өзгереді РАЗРАБОТКА 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
183
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен экожүйелер өзгереді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.6.1.3 –экологиялық факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Әр түрлі экологиялық түрткіжайттардың экожүйеге әсері қандай екенін білу қажет

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.







Топқа бөлу. «Банкомат» әдісі бойынша 3 топқа бөліну


1 топ. Абиотикалық

2 топ. Биотикалық

3 топ. Антропогендік

Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.







Оқушылар банкомат карталарын таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



«Глобус» әдісімен оқушыларды бағалау


Мотивациялық сөздер

Picture 1









Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


«Тест» әдісі. Lumio онлайн платформасы арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.

  1. Экожүйелер шығу тегі бойынша бөлінеді – табиғи, жасанды

  2. Адамның араласуынсыз жүретін экожүйе-табиғи

  3. Экожүйелер көлемі бойынша бөлінеді -микро, мезо, макроэкожүйелер

  4. Ормандағы алаң қандай экожүйе - микроэкожүйе

  5. Дала,теңіз қандай экожүйе-макроэкожүйе

  6. Энергия дегеніміз не? Экожүйенің жіктелуі үшін ыңғайлы негіз.

  7. Экожүйелер энергия көзі бойынша қанша топқа бөлінеді – 4 ке

  8. Жер шарының 70 пайызын алып жатыр – мұхит

  9. Адамзат жетістігінің көрсеткіші қай энергия көзі – жанармай әсерінен қалыптасатын

  10. Агроэкожүйе энергия көзінің қай тобына жатады – адамның іс -әрекетінен қалыптасатын экожүйе

Онлайн платформадағы жасырылған сұрақтарға жауап береді




Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Белсенділіктеріне қарай бағаланады

«Жарайсың», «Жақсы», «Қанағаттанарлық»


Ойынға сілтеме

https://lum.io/share/ae876d89-71f1-4a68-a4c1-6b523cd65f8e?confirmed_country=KZ

Сабақтың ортасы мағынаны түсіну




Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін сұрақтар қойылады.

Экологиялық түрткіжайттар дегеніміз не?

Жанды және жансыз табиғат түрткіжайттарын қалай ажыратамыз?

Түр дегеніміз не?- секілді сұрақтар қойылады.

Оқулықтан алған білімдерін толықтыру мақсатында тапсырмалар беріледі.

Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады



Презентация




топтық жұмыс

1 тапсырма. «Жасанды интеллект» әдісі. Берілген мәтінде экологиялық түрткіжайттардың 3 түріне мысалдар келтірілген бейнематериал ұсынылып әр түрлі сурет қималары беріледі.

Экологиялық түрткіжайттардың қай түрі екенін дәлелдеңдер?











Оқушылар бейнематериалды тыңдап түрткіжайттарға келтірілген мысалдарды ажыратып, әр топ өздеріне берілген қима суреттерді қай түріне жататындығын қорғап шығады.


Дескриптор:

1. биотикалық факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсінді;

2. абиотикалық факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсінді;

3. антропогендік факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсінді.

Бағалау.

Оқушылар

Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

Жалпы балл – 3 балл

Қима суреттер

Бейнематериал

бағалау парақтары















Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс


2 тапсырма. «Түймедақ» әдісі

Адамның табиғатқа жағымды және кері әсерлерін түймедақтың әр күлтесіне мысалдар келтіріп жазып шығыңдар?








Оқушылар түймедақтың әр күлтесіне жағымды және кері әсерлерін жазып шығады. Әр топтан екі жұптан айтып қорғайды.

Дескриптор:

1. адамның табиғатқа жағымды әсеріне мысал келтіре алды;

2. адамның табиғатқа кері әсеріне мысал келтіре алды;

3. антропогендік факторлар мысалдарын дұрыс ажыратты

Бағалау.

Оқушылар

Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

Жалпы балл – 3 балл

Түймедақ суреттері бағалау парақтары

Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс





«Дәптермен жұмыс» . мұғалімнің көмегімен әр оқушы жеке тапсырма орындайды.

Төзімділік заңын түсіндіріңдер?

Бақаның тыныс алу қозғалысын жиілігіннің су температурасына тәуелділігін анықтаңдар?

Судың температурасы

+5

+10

+15

+25

+30

+40

+45

Тыныс алу қозғалысының жиілігі

3

40

76

110

120

32

15

Shape1



Shape2


Оқушылар дәптерлеріне оқулықтың 125 беттегі берілген бақаның тыныс алу қозғалысын жиілігіннің су температурасына тәуелділігін анықтап графигін дәптер бетіне түсіреді.

Дескриптор:


- төзімділік заңын түсінді;

- тыныс алу жиілігін анықтай алды.

Жалпы балл – 2 балл;


Баллдық жүйені бояп, жылжытып бағалап отырады


Оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

бағалау парақтары

Сабақтың соңы

Бекіту


Телефон” ойыны

  1. Бейімделу дегеніміз не? Организмнің қоршаған ортаға икемделуі

  2. Табиғи түр дегеніміз не? Организмнің орта жағдайына бейімделгенін көрсететін сыртқы бейнесі

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!