Бекітемін:
|
Бөлім: |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айғалиев Е. |
|||||||||||||
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|||||||||||||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-
Батыс пен Шығыстағы монархия
формаларын ажыратады ;
|
|||||||||||||
|
Құндылықтар |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру 7 минут Жаңа сабаққа өту |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару. Топқа
бөлу: 1.Индонезия мен Үндіқытай түбегін мекендеген тайпалар қай халықтың қалыптасуында маңызды рөл атқарды? (Жапония) 2. «Нихон» немесе «Ниппон»
деген сөз нені білдіреді? (Күн шығыс
елі)
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||
|
Жаңа білім 19 минут 5 минут 5 минут 5 минут |
Жаңа сабақ. Топтық жұмыс. Тізбектеп айту стратегиясы
1-тапсырма. Термин
сөздермен жұмыс
2-тапсырма.
І Сүлеймен кезіндегі Осман
империясының күш-қуатын арттырған 3 себепті анықта 3-тапсырма. Тест тапсырмасы
1.Осман империясындағы салық
түріне жатпайды?
2.Оқиғалар мен мерзімдерді
сәйкестендіріңдер?
5.Осман империясы қай
сұлтанның тұсында 21 уәлаяттан тұрды? |
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды; Дескриптор: Дескриптор: |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Тортар бірін-бірі бағалайды Өзін-өзі бағалау 9 балл 3 балл 6 балл
|
Ақпараттық мәтін
Жалпы біліп беретін мектептің
6-сыныбына арналған оқулық.
ҚБ парағы
|
||||||||||
|
Бекіту 3 минут |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма зерттеу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
ҚҚҚ кестесі |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айғалиев Е. |
|||||||||||||
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|||||||||||||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-
Батыс пен Шығыстағы монархия
формаларын ажыратады ;
|
|||||||||||||
|
Құндылықтар |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру 7 минут Жаңа сабаққа өту |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару. Топқа
бөлу: 1.Индонезия мен Үндіқытай түбегін мекендеген тайпалар қай халықтың қалыптасуында маңызды рөл атқарды? (Жапония) 2. «Нихон» немесе «Ниппон»
деген сөз нені білдіреді? (Күн шығыс
елі)
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||
|
Жаңа білім 19 минут 5 минут 5 минут 5 минут |
Жаңа сабақ. Топтық жұмыс. Тізбектеп айту стратегиясы
1-тапсырма. Термин
сөздермен жұмыс
2-тапсырма.
І Сүлеймен кезіндегі Осман
империясының күш-қуатын арттырған 3 себепті анықта 3-тапсырма. Тест тапсырмасы
1.Осман империясындағы салық
түріне жатпайды?
2.Оқиғалар мен мерзімдерді
сәйкестендіріңдер?
5.Осман империясы қай
сұлтанның тұсында 21 уәлаяттан тұрды? |
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды; Дескриптор: Дескриптор: |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Тортар бірін-бірі бағалайды Өзін-өзі бағалау 9 балл 3 балл 6 балл
|
Ақпараттық мәтін
Жалпы біліп беретін мектептің
6-сыныбына арналған оқулық.
ҚБ парағы
|
||||||||||
|
Бекіту 3 минут |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма зерттеу |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
ҚҚҚ кестесі |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз














