Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып "Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?" тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.3.1 - Ресейде жаңа қоғамдық-саяси ағымдардың (халықшылдық, либерализм) пайда болу себептерін анықтау;

7.3.1.3 - тарихи оқиғаны түсіндіру үшін «басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдану

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

Сабақ мақсаттары

ІІ Александрді «халықшылдардың» өлтіру себептерін анықтау

Бағалау критерийлері


ІІ Александрдің өлімін түсіндіруде «басыбайлы құқық», «желтоқсаншылар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолданады

Құндылықтарды дарыту

жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту


Сабақ барысы


Сабақ элементтері, уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу

2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.








Оқушылардан II Александр туралы білетіндерін сұрау (Қазақстан тарихы)

II Александр қай жылдары билік құрды?

Оның билігі кезінде Қазақстан аумағында қандай өзгерістер орын алды?

Қазақстан тарихынан Александр патша туралы білетіндеріңнен ол туралы қандай ой қалыптасты? Және тағы да басқа сұрақтар арқылы тақырыпқа қызығушылығын арттыру


Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

II Александр патша туралы білетін мәліметтерін ортаға салады



ҚҚБ

Мұқият тыңдау

Кері байланыс ұсыну




Тақырыптық презентация




Сабақтың ортасы


Б Халықшылдыққа қатысты фактілерді оқушыларға еске түсіріңіз: Ресейдегі революциялық қозғалыстың екінші кезеңінде құрылған ұйымдардың атауы; өз идеяларын насихаттау әдістері туралы және билікпен күрес әдістері жайлы.

Оқушылармен «жеке террор» ұғымын талқылау

Тапсырма-1

.Оқушылар ІІ Александр өлтірудің себептерін анықтау үшін оны өлімге әкелген іс-әрекеттерді анықтау керек. Реформалардың оң және теріс әсерін анықтауды тапсыру

реформалар

+

-

түсіндірме














Тапсырма-2

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Неліктен осы реформалар «ұлы» деп аталды?

- Патша реформалары қаншалықты либералды болды?

- Осы реформаларды халық қолдады ма?

- Неліктен халықшылдар реформаға қарсы шықты?

Тапсырма-3

жұптарға төменде берілген тапсырмалардың біреуін таңдауды сұраңыз:

1. «Халық еркі» ұйымының II Александрді өлтіру туралы шешім қабылдаған себептер туралы қорытынды;

2. «Халық еркі» ұйымы террорлық әдістерді қолдану қаншалықты әділетті?

Оқушылардың пікірін тыңдау

Кері байланыс ұсыну

Бүкілсыныптық талқылау



жұмыс нәтижелерін талқылап, топтарға қорғауға мүмкіндік беріңіз, ал басқа оқушылар жауаптарды толықтырады.





Дескриптор:

- кем дегенде бес реформаны анықтайды;

-реформалардың оң және теріс әсерін түсіндіреді








Дескриптор:

Реформалардың ерекшеліктерін анықтайды;

Лиералдылығына түсінік береді;

Халықтың көзқарасын талдайды;

Халықшылдардың наразылығының себебін анықтайды




Дескриптор:

«Халық еркі» ұйымының мақсаттарын айқындайды;

Патша өліміне әділеттілік тұрғысынан қорытынды жасайды

Тақырыпқа байланысты суреттер



Қосымша деректер

Оқулық





Сабақтың соңы



Рефлексия

Ж Оқушылардың оқу мақсаттарына және бағалау критерийлеріне, сабақ мақсаттарына назар аудартыңыз. Оқушыларға оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттарына жету деңгейін бағалауға шақырыңыз.

Сөйлемдерді жалғастырыңыз:

Бүгін мен ...

... қиын болды

Мен түсіндім ...

Мен қалаймын ...






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі