Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
5
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
2
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,оқу-құралдарын
алғызу,зейіндерін сабаққа аудару, сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Үй тапсырмасына шолу Блиц сұрақтар «Кім жылдам?»
1.Ежелгі Араб мемлекетінің құрылуына қандай жағдайлар себеп
болды?
2.Арабтардың шаруашылығының ерекшелігін ата?
3.Арабтардың дүнижүзіне әйгілі болуына қандай жағдайлар әсер
етті?
4.Мұсылман мемлекеттері мәдениеті неліктен жоғары дамыды деп
ойлайсыңдар?
Топқа бөлу: Оқушылар стикер түстері арқылы
3 топқа бөлінеді Жаңа тақырыпқа суреттер
арқылы өту
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
15
минут
7
минут
5
минут
6
минут
|
Мәтінмен жұмыс.
Топтық жұмыс. Джигсо әдісі
бойынша.
-
І-топ: Крест жорықтарының себептері
-
Шіркеу-Шығысқа жорықты
ұйымдастырушы
-
ІІ-топ: Кедейлердің Шығысқа жорығы
Рыцарлардың I крест
жорығы
-
ІІІ-топ: Кейінгі крест жорықтары
-
Крест жорықтарының
салдары.
1
тапсырма. 2. Крест
жорықтарының хронологиялық шеңберін, ұйымдастырушыларын, мақсатын,
нәтижесін кестеге жазыныз.
Уақыты
|
Крест жорықтарының
ұйымдастырушылар
|
Крест жорықтарының мақсаты
|
Крест жорықтарының нәтижесі
|
1.
2.
3.
4.
|
|
|
|
2-тапсырма. Схемалық картадан жорық
бағытын көрсетіңіз?
3-тапсырма. Сәйкестендіру
кестесі
1
|
1095 жыл
|
3
|
Кескілескен шабуылдан кейін кресшілер Ирусалимді
алды
|
2
|
1097 жыл
|
4
|
Француз королі VII Людовик пен неміс императоры ІІІ
Конрад бастаған екінші крест жорығы жасалды.Олар Кіші Азияда
салжұқтардан жеңіліп қайтты
|
3
|
1099 жыл
|
1
|
ІІ Урбан папа Клермон қаласында шіркеу жиынында мыңдаған
дінбасылар мен халықты түрік салжұқтарына қарсы күреске
шақырды
|
4
|
1147 жыл
|
2
|
Константинопольге келген кресшілер өздерін дөрекі ұстап,
жергілікті халықты тонап,ұлттық дәстүрлерін мазақ
етті.
|
5
|
1187 жыл
|
10
|
Француз королі ІХ Людовик сегізінші крест жорығы кезінде
қайтыс болды
|
6
|
1189-1192ж
|
9
|
Латын империясы өмір
сүрді
|
7
|
1202 жыл
|
5
|
Мысыр сұлтаны Салах ад-Дин кресшілерді Палестина мен
Сириядан қуып шықты
|
8
|
1217-1221 ж
|
6
|
Германия, Англия, Франция корольдері үшінші крест
жорығын жасады
|
9
|
1202-1261 ж
|
8
|
Папалар мен корольдер бесінші крест жорығын
ұйымдастырды
|
10
|
1270 ж
|
7
|
Төртінші крест жорығын ІІІ Иннокентий папа
ұйымдастырды
|
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Дескриптор:
1/2/3/4
-крест жорықтарының хронологиялық шеңберін анықтайды;
-крест жорықтарының ұйымдастырушыларын анықтайды;
-крест жорықтарының мақсатын анықтайды;
-крест
жорықтарының нәтижесін анықтайды
Дескриптор: Схемалық картадан 1/2/3/4-
крест жорық бағытын кескін картаға
сызады
Дескриптор:
Берілген жылдар мен оқиғаларды
сәйкестендіреді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады.
Топтар бір-бірін
бағалайды
«Ең үздік
жауап»
4
балл
10
балл
|
Ақпараттық мәтін
Ақпараттық
мәтін
Қосымша таратпа
материалдар
Кескін карта
ҚБ парағы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сабақты бекіту
а)
Кіресшілер жорығын кім
ұйымдастырды?
ә)
Христиан шіркеуінің Шығысқа жорықтарын кімдер
қолдады?
б) Крест
жорықтарының негізгі мақсаты қандай
болды?
в) Крест жорықтары қашан
басталып, қашан аяқталды?
г) Кіресшілер мақсаттарына
жете алды ма?
Сабақты нәтижелеу,
білімдерін бағалау
Кері
байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылыоқушының тиісті рефлексия
жасауына бағыт беремін:Жасыл
түс – осы секілді тапсырмалар
көбірек болса. Сары
түс – ұнады, бірақ барлығы
емес. Қызыл
түс – сабақ мүлдем
ұнамады
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
Сұрақтар
А4, конспект
|