Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Аталған бағдарлама бойынша жүргізілген курстарда тыңдаушылардың бойында тілдік дағдыларды қалыптастырудың, оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру мен инновациялық технологияларды меңгеріп, оны тиімді қолдана білудің маңызы зор. Кіріктірілген білім беру бағдарламасында тарихі пәнінің берілу жайы да өзгеше. Бағдарлама оқушының төрт тілдік дағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылымды жетілдіруге бағытталған
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2A Крест жорықтары

Мектеп:«



Сынып: 6

Мұғалімі:



Күні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:



Сабақ тақырыбы:

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?



Оқу мақсаттары

6.3.2.6 - Картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау



Сабақ мақсаттары


Барлығы:Крест жорықтарынұйымдастырусебептерінбіледі

.Көпшілігі:Крест жорықтарыныңсебептері мен салдарынанықтап, 1-4 жорықтардыкартадан даму динамикасынбелгілейді

Кейбірі:Картада оқиғаларды белгілей отырып, крест жорықтарының батыс және шығыс елдеріне тигізген зардаптарынжіктейді



Ойлау дағдылары

Білу, түсіну



Бағалаукритериі

  1. Крест жорықтарынынсебептерінтүсіндіреді


  1. Крест жорықтарының себептері мен қорытындыларын анықтайды




Тілдікмақсаттар


Оқушылароқыған ақпаратты өз сөздерімен баяндайды, тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды, өз білімін кестеге түсіре алады

Пәнге тән лексика мен терминдер: Крест жорықтары, Крестшілер Ордені, Қасиетті жер, Құдай қабірі

Рим папасы

Талқылауға арналған сұрақтар:

Барлық крест жорықтарыдінисебептергенегізделдіме?

Жазылымға арналған тапсырмалар: «Толықтыру кестесі»



Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» 6. Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.



Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы- Ислам мәдениетінің Еуропаға таралуы, география- ХІ-ХІІІ ғ Еуропаның саяси картасы,



Бастапқы білім


ислам және христиан дінімен наным -сенімдер жүйесі ретінде, оның пайда болу мен таралу тарихымен таныс



Сабақбарысы



Жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар



Басталуы

3 мин

«Бүгін саған тілеймін» әдісі бойынша оқушылар кезектесе отырып , бір –біріне жақсы тілектер білдіреді .


Шеңберде тұрған ретімен топқа бөлу

І-топ «Азия»

ІІ- топ «Ислам»

ІІІ-топ «Еуропа»


Б.Тапсырма-1 «Ия Жоқ »әдісі

1,Арабия түбегі табиғат жағдайына қарай екі

бөлікке бөлінеді.

2, Көшпелі арабтарды исламдар (бәдәуилер) деп атады.

3, Тайпаларды сейидтер немесе шейхтер басқарды.

4, Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқа табынушы халық болды.

5, Қағба орналасқан қала Медине қаласы арабтар үшін маңызды болды.

6, 610 жылы Құранның алғашқы аяттары түседі.

7, Мұсылмандықтардың Меккеден Мединеге қоныс аударуы Хижра деп аталды.

Қ Смайлик

Крест жорық тары:http://vikidalka.ru/1-82414. html

Крест жорық тарының карта сы:https://www.google.kz/

.Урбан II папа ның сөйлеген сөзі. http://ww w. vostlit.info/ Texts/rus3/Robert/frametext.htm



Сабақтың ортасы

3 мин







10мин



























10 мин





































10 минут












Мұғалім түсіндірмесі :


Тақырыбы:Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


Мақсаты:Картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау


БТ Тапсырма 2. Мәтінмен жұмыс

«Ақпаратты сүзу» әдісі

Ислам әлеміне қарсы жорыққа аттануды II Урбан папа бастады. Ол 1095 ж.Клермон қаласында (Франция) шіркеу жиынында мыңдаған дінбасылар мен халыктың алдында сөз сөйледі. Халықты Византияның түрік салжүқтарына карсы күресіне көмектесуге, Иса табыты жатқан Иерусалимді мұсылмандардан азат етуге шақырды. Папа бұл жорыққа қатысқандардың барлық күнәсі кешіріледі, шайқаста қаза тапқандар о дүниеде пейішке барып, рахатқа бөленеді деп жариялады. Папа киеліжердіңбайлығы мен құнарлылығытуралы да ескесалды. II Урбан- ныңкаһарлысөзіжиынғақатысушыларғаерекшеәсеретті. Олартізерлепотырып, Құдайтабы-тын азатетуүшінөмірлерінаямайтынытуралы ант берді. «Құдайосынықалайды» депайқай-лап жүріп, солжердематалардан крест қиыпалып, оны киімдерінетігебастады. Бұл христиан

жауларынакарсыжорыққааттанушыныңбелгісіболды. Шіркеу крест жорықшыларынакөпте- ген жеңілдікжасады. Оларқарыздарынтөлеуденбосатылды, олардыңдүние-мүліктері мен отбасыларышіркеуқамқорлығынаалынды. ПапаныңШығыселдерініңшұрайлыжерітуралы, ондакедейлердің тез байыпкететінітуралыүндеуікедейлерарасындарахатөміргебөленуүмітінтудырды.

БТ Тапсырма 3«Конверттегі сұрақ» әдісі


Ітоп

1.Ислам дініне қарсы крест жорығына аттануды бастаған папа?

Дескриптор:

1.Ислам дініне қарсы крест жорығын ұйымдастырушы есімін анықтайды

2. Папаның сөзі жиынға қатысушыларға ерекше әсер еткендігін түсінеді.


ІІтоп

1. Шаруалар мен рыцарлар неліктен крест жорықтарына қатысты?

Дескриптор:

-Шаруалардың неліктен крест жорықтарына қатысқанын анықтайды

-Папаның бекіткен билік түрін анықтайды,


ІІІ топ

1,крестжорықтарыныңбасқыншылықсипатыннеденбайқауғаболады,

Дескриптор

1,Батысеуропалықтардыңмұсылмандарғадегенөшпенділігінбіледі.

2.Еуропаның ең бай қаласыниемденгенкресшілер

Византиядаөзмемлектінқұрып, «Латынимпериясы» депаталғандығынтүсінеді.

Таныстырылым

Бағалаукритерийі

1.Тапсырманың нақтыорындалуы.

2Уақытты тиімдіпайдалану.

3.Дәлелдерді жүйеліқолданаалды.

Саралаутүрі;диалогжәнеқолдау

Қ\БТүрлітүстісмайликтерменбағалау.


Т\Ж .Тапсырма-4 «Ойлан, жұптас, бөліс »

1. Крест жорықтары сөзінің мағынасын түсіндір,Крест жорықтарының себептері неде

2. Крест жорықтары неше рет жүргізілді?

3.Крест жорықтарының тиімді, тиімсіз жақтары:

Дескриптор:

  1. Крест жорықтары сөзінің мағынасын түсінеді

  2. ,Крест жорықтарының себептері анықтайды

  3. Крест жорықтары неше рет жүргізілгенін біледі

  4. Крест жорықтарының тиімдіжақтарын айтады

  5. Крест жорықтарының тиімсіз жақтарын айтады

Саралау: дереккөздер

Таныстырылым

Қ Өзара бағалау

Әр топқа қаже тіне қарай ноутбук


. Крест жорықтары:http://vikidalka.ru/1-82414. html

Крест жорықтарының картасы:https://www.google.kz/

.Урбан II папаның сөйлеген сөзі. http://www.vostlit.info/Texts/rus3/Robert/frametext.htm



Сабақтың аяғы

3мин


1 мин



Кері байланыс - «Басбармақ» әдісі




Үй тапсырмасы:Крест жорықтарының басты бағыттарын кескін картаға түсіру.









Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгей-ін қалай тексеруді жоспар-лайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлығы: Крест жорықтарын ұйымдастыру себептерін біледі

.Көпшілігі: Крест жорықтарының себептері мен салдарын анықтап, 1-4 жорықтарды картадан даму динамикасын белгілейді

Кейбірі: Картада оқиғаларды белгілей отырып, крест жорықтарының батыс және шығыс елдеріне тигізген зардаптарына дәлелдемелер айтады

Саралау түрі;диалог және қолдау,дереккөздер


Түрлі түсті смайликтермен бағалау.Өзін-өзі бағалау.ҚБ өзара бағалау




АКТ қолданғанда техникалық қауіпсіздікті сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіз ді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

































Қалыптастырушы бағалау парағы


Тақырып

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды

Оқу мақсаты

6.3.2.6 Картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

ОДД

Білужәнетүсіну

Бағалаукритериі

Крест жорықтарыныңсебептерінсипаттайды

Тапсырма

1. Мәтінді оқып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.

Ислам әлеміне қарсы жорыққа аттануды II Урбан папа бастады. Ол 1095 ж.Клермон қаласында (Франция) шіркеу жиынында мыңдаған дінбасылар мен халыктың алдында сөз сөйледі. Халықты Византияның түрік салжүқтарына карсы күресіне көмектесуге, Иса табыты жатқан Иерусалимді мұсылмандардан азат етуге шақырды. Папа бұл жорыққа қатысқандардың барлық күнәсі кешіріледі, шайқаста қаза тапқандар о дүниеде пейішке барып, рахатқа бөленеді деп жариялады. Папа киеліжердіңбайлығы мен құнарлылығытуралы да ескесалды. II Урбан- ныңкаһарлысөзіжиынғақатысушыларғаерекшеәсеретті. Олартізерлепотырып, Құдайтабы-тын азатетуүшінөмірлерінаямайтынытуралы ант берді. «Құдайосынықалайды» депайқай-лап жүріп, солжердематалардан крест қиыпалып, оны киімдерінетігебастады. Бұл христиан

жауларынакарсыжорыққааттанушыныңбелгісіболды. Шіркеу крест жорықшыларынакөпте- ген жеңілдікжасады. Оларқарыздарынтөлеуденбосатылды, олардыңдүние-мүліктері мен отбасыларышіркеуқамқорлығынаалынды. ПапаныңШығыселдерініңшұрайлыжерітуралы, ондакедейлердің тез байыпкететінітуралыүндеуікедейлерарасындарахатөміргебөленуүмітінтудырды.

1. Ислам дінінеқарсы крест жорығынааттанудыбастаған папа?

2. Шаруалар мен рыцарларнеліктен крест жорықтарынақатысты?

________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________


2.Кестедегі тарихидаталардыоқиғаларменсәйкестендіріңіз.

Жылдар

Жауаптары

Оқиғалар

1. 1202-1204 жж.


а) Бірінші крест жорығы

2. 1095 жыл


b) Клермонқаласында II Урбан папаныңсөзі

3. 1096 ж. көктемі


с) Үшінші крест жорығы

4.1189-1192 жж.


d) Төртінші крест жорығы

5.1096-1909 жж.


е) Кедейлержорығы


3. Крест жорықтарыныңхронологиялықшеңберін, ұйымдастырушыларын, мақсатын,

себебін, салдарынжіктепкестегежазыныз.

Уақыты


Крест жорықтарының

ұйымдастырушылар

Крест жорықтарының

себебі

Крест жорықтарының

мақсаты







Бағалаукритериі

Дескриптор

Крест жорықтарыныңсебептерінсипаттайды

- крест жорықтарының хронологиялық шеңберін атайды;

- крест жорықтарының ұйымдастырушыларын атайды;

- крест жорықтарының себептерін анықтайды;

- крест жорықтарының мақсатын атайды;

- крест жорықтарындағы басты оқиғаларды сипаттайды.


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгей-ін қалай тексеруді жоспар-лайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіз ді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Дереккөз нені хабарлайды/ көрсетеді? ң

Еуропалық католиктердің исламға қарсы не крест жорықтарын ұйымдастырудың бірінші себебі, .... болды.

Басқа да себептері.... болды.

Мен бұл дереккөздерден қандай қорытынды шығара аламын?

Бұл дерек .... көрсетеді.

Мен тағы қандай сұрақтарды қоя аламын ?

Менің .....тағы да білуімқажетболыптабылады

Бұлтұжырым / болжамнақтыма?

Осы дәлелдімаған /сізгетексеру/толықтыруқажетпе?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
4800
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі