Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ: 2-бөлім.

    Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері

    Түркістан облысы, Шардара ауданы, Ұзын –Ата ауылы

    Ұзын Ата жалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Ералиева Айгүл

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/

    8.4.2.2. - экономика және саясаттағы өзгерістердегі сипаттау үшін "этатизм" (мемлекеттік капитализм) түсінігін қолдану

    Сабақтың мақсаттары:

    Мұстафа Кемал Ататүрік реформаларын сипаттау арқылы Түркияның экономикасы мен дәстүрлі қоғамына енгізген өзгерістерді анықтап, Ататүрік реформаларын анықтау.

    Бағалау критерийі:

    Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттайды.

    Кемализм идеологиясы қалыптасуы мен мемлекеттің саяси және экономикалық жағдайына тигізген ықпалын жіктейді.

    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ататүрік, кемализм, республикашылдық, ұлтшылдық, этатизм, түрік халқының бірлігі, революцияшылдық, Конституция

    Айтылым және тыңдалым дағдысы:

    Айтылым дағдысы - неліктен Түркияда Кемал Ататүрік реформалары жүргізілгенін талқылап, сынып алдында жариялайды.

    Тыңдалым дағдысы – топтық жұмыс барысында Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттауда жаңа ақпаратты тыңдайды.

    Оқылым-жазылым дағдысы: Жұптық жұмыстар орындау барысында Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымына әкелген өзгерістерді кестеге түсіруде оқушының жазылым дағдысы дамиды.

    Диалогтық сұрақтар:

    1. 1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?

    2. Кемал Ататүрік реформасының жүзеге асыруының қандай салдарлары болды?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел»ұлттық идеясындағы «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу», «Тарихтың,мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылықтарын насихаттай отырып, оқушыларды бәсекеге қабілеттілікке, татулыққа,өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География, құқық негіздері пәндері

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдысы, қосымша ғаламтордағы дереккөздерді зерттеу дағдысы дамиды.

    Алдыңғы білім

    Осман империясының бұрынғы отарларындағы сұлтан билігінің жойылуы және шетел интервенттеріне қарсы күресін меңгерген.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылармен сәлемдесу

    «Шашу» әдісі арқылы топқа бөлу.

    «Сәлем хат» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    М. Оқушыларға « Серпілген сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

    «1917-1924 жылдарда Ресейдің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттау».

    Сабақтың ортасы

    32мин



    «Галереяда ой шарлау»

    -Суреттерде кім бейнеленген?

    - Қай мемлекеттің туы?

    -Суреттер қандай тақырыпқа арналған деп ойлайсыздар?

    №1 тапсырма

    Жеке жұмыс

    «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.


    Мәтінмен жұмыс.

    Дескриптор:

    -Жылқының төрт аяғына мәтіндегі тірек сөздерді жазады.

    - Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты жазады.

    - Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазады.

    - Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазады.

    №2 тапсырма

    Топтық жұмыс

    Белсенді тапсырмалар бекеті

    А – бекеті видеоматериал көреді

    Б – мақаламен танысады

    В – картамен жұмыс жасайды

    Дескриптор:

    - Мұстафа Кемал Түркияның ұлт-азаттық қозғалысында қандай рөл атқарғанын анықтайды.

    - Ататүрік реформаларына талдау жасайды.

    - Этатизм саясатының Түрік Республикасындағы нәтижелерін көрсетеді.

    №3 Деңгейлік тапсырмалар

    1 гетерогенді топ

    Кемал Ататүріктің реформалары Түркияның дәстүрлі қоғамын қалай өзгерткенін дәлелдеу. «Гамбургердегі жазба»

    «Басты идея/ой....»

    «Бірінші деталь...»

    «Екінші деталь...»

    «Үшінші деталь...»

    «Қорытындылайтын сөйлем...»


    Дескриптор:

    - Ататүрік реформаларының басты идеясын талдайды.

    - Ататүрік реформаларының ерекшеліктерін анықтайды

    - Ататүрік реформаларының мемлекет пен діннің өзара қатынасына тигізген жағымды екі әсерін атайды.

    - Ататүрік реформаларының мемлекет пен діннің өзара қатынасына тигізген екі кері әсерін атайды.

    - Ататүрік реформаларына талдау жасайды.

    2гомогенді топ

    1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?

    «Плюс – минус» кестесі

    Плюс

    Минус





    Дескриптор:

    - 1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына тигізген жағымды әсерін анықтайды.

    -1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына тигізген жағымсыз әсерін анықтайды.


    3 гетерогенді топ

    «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы мағынаны тану.

    Кемализм


    Республикашылдық


    Ұлтшылдық


    Этатизм


    Лаицизм


    Революцияшылдық


    Дескриптор:

    Кемализм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Республикашылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Ұлтшылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Этатизм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Лаицизм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Революцияшылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Сабақты денотатты графика әдісін қолдану арқылы қорытындылау

    1.Негізгі ұғым Мұстафа Кемал Ататүрік түйінді сөз арқылы беріледі

    2. Мұстафа Кемал Ататүрік жүргізген саясатын жіктейді

    3. Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп аталғанына талдау жасайды.



    Shape1













    Дескриптор:

    • Мұстафа Кемал Ататүріктің мемлекетті басқарудағы ерекшеліктерін анықтайды.

    • Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп атағанын сипаттайды.

    Қ.Б. жұптық бағалау



    https://massaget.kz

    https://www.wikiwand./





    http://engime.org/








    Алдабек Н.А, Мақашева К.Н, Байзақова Қ.И

    Дүниежүзі тарихы

    А: «Мектеп»2019ж.70б





    https://portal.dilimal/kz/


    бағалау парағы




    https://www.youtube.com/

    https://kerey.kz/

    https://infourok.ru/






    бағалау парағы









    https://mail.kz/


    Алдабек Н.А, Мақашева К.Н, Байзақова Қ.И

    Дүниежүзі тарихы

    А: «Мектеп»2019ж.70-74б







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ералиева Айгуль Амангельдыевна
    15 Қараша 2023
    707
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады? -тақырыбында сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҰМЖ: 2-бөлім.

    Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері

    Түркістан облысы, Шардара ауданы, Ұзын –Ата ауылы

    Ұзын Ата жалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Ералиева Айгүл

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/

    8.4.2.2. - экономика және саясаттағы өзгерістердегі сипаттау үшін "этатизм" (мемлекеттік капитализм) түсінігін қолдану

    Сабақтың мақсаттары:

    Мұстафа Кемал Ататүрік реформаларын сипаттау арқылы Түркияның экономикасы мен дәстүрлі қоғамына енгізген өзгерістерді анықтап, Ататүрік реформаларын анықтау.

    Бағалау критерийі:

    Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттайды.

    Кемализм идеологиясы қалыптасуы мен мемлекеттің саяси және экономикалық жағдайына тигізген ықпалын жіктейді.

    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ататүрік, кемализм, республикашылдық, ұлтшылдық, этатизм, түрік халқының бірлігі, революцияшылдық, Конституция

    Айтылым және тыңдалым дағдысы:

    Айтылым дағдысы - неліктен Түркияда Кемал Ататүрік реформалары жүргізілгенін талқылап, сынып алдында жариялайды.

    Тыңдалым дағдысы – топтық жұмыс барысында Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттауда жаңа ақпаратты тыңдайды.

    Оқылым-жазылым дағдысы: Жұптық жұмыстар орындау барысында Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымына әкелген өзгерістерді кестеге түсіруде оқушының жазылым дағдысы дамиды.

    Диалогтық сұрақтар:

    1. 1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?

    2. Кемал Ататүрік реформасының жүзеге асыруының қандай салдарлары болды?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел»ұлттық идеясындағы «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу», «Тарихтың,мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылықтарын насихаттай отырып, оқушыларды бәсекеге қабілеттілікке, татулыққа,өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География, құқық негіздері пәндері

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдысы, қосымша ғаламтордағы дереккөздерді зерттеу дағдысы дамиды.

    Алдыңғы білім

    Осман империясының бұрынғы отарларындағы сұлтан билігінің жойылуы және шетел интервенттеріне қарсы күресін меңгерген.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылармен сәлемдесу

    «Шашу» әдісі арқылы топқа бөлу.

    «Сәлем хат» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    М. Оқушыларға « Серпілген сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

    «1917-1924 жылдарда Ресейдің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттау».

    Сабақтың ортасы

    32мин



    «Галереяда ой шарлау»

    -Суреттерде кім бейнеленген?

    - Қай мемлекеттің туы?

    -Суреттер қандай тақырыпқа арналған деп ойлайсыздар?

    №1 тапсырма

    Жеке жұмыс

    «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.


    Мәтінмен жұмыс.

    Дескриптор:

    -Жылқының төрт аяғына мәтіндегі тірек сөздерді жазады.

    - Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты жазады.

    - Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазады.

    - Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазады.

    №2 тапсырма

    Топтық жұмыс

    Белсенді тапсырмалар бекеті

    А – бекеті видеоматериал көреді

    Б – мақаламен танысады

    В – картамен жұмыс жасайды

    Дескриптор:

    - Мұстафа Кемал Түркияның ұлт-азаттық қозғалысында қандай рөл атқарғанын анықтайды.

    - Ататүрік реформаларына талдау жасайды.

    - Этатизм саясатының Түрік Республикасындағы нәтижелерін көрсетеді.

    №3 Деңгейлік тапсырмалар

    1 гетерогенді топ

    Кемал Ататүріктің реформалары Түркияның дәстүрлі қоғамын қалай өзгерткенін дәлелдеу. «Гамбургердегі жазба»

    «Басты идея/ой....»

    «Бірінші деталь...»

    «Екінші деталь...»

    «Үшінші деталь...»

    «Қорытындылайтын сөйлем...»


    Дескриптор:

    - Ататүрік реформаларының басты идеясын талдайды.

    - Ататүрік реформаларының ерекшеліктерін анықтайды

    - Ататүрік реформаларының мемлекет пен діннің өзара қатынасына тигізген жағымды екі әсерін атайды.

    - Ататүрік реформаларының мемлекет пен діннің өзара қатынасына тигізген екі кері әсерін атайды.

    - Ататүрік реформаларына талдау жасайды.

    2гомогенді топ

    1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?

    «Плюс – минус» кестесі

    Плюс

    Минус





    Дескриптор:

    - 1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына тигізген жағымды әсерін анықтайды.

    -1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына тигізген жағымсыз әсерін анықтайды.


    3 гетерогенді топ

    «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы мағынаны тану.

    Кемализм


    Республикашылдық


    Ұлтшылдық


    Этатизм


    Лаицизм


    Революцияшылдық


    Дескриптор:

    Кемализм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Республикашылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Ұлтшылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Этатизм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Лаицизм ұғымының мәнін анықтап жазу

    Революцияшылдық ұғымының мәнін анықтап жазу

    Сабақты денотатты графика әдісін қолдану арқылы қорытындылау

    1.Негізгі ұғым Мұстафа Кемал Ататүрік түйінді сөз арқылы беріледі

    2. Мұстафа Кемал Ататүрік жүргізген саясатын жіктейді

    3. Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп аталғанына талдау жасайды.



    Shape1













    Дескриптор:

    • Мұстафа Кемал Ататүріктің мемлекетті басқарудағы ерекшеліктерін анықтайды.

    • Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп атағанын сипаттайды.

    Қ.Б. жұптық бағалау



    https://massaget.kz

    https://www.wikiwand./





    http://engime.org/








    Алдабек Н.А, Мақашева К.Н, Байзақова Қ.И

    Дүниежүзі тарихы

    А: «Мектеп»2019ж.70б





    https://portal.dilimal/kz/


    бағалау парағы




    https://www.youtube.com/

    https://kerey.kz/

    https://infourok.ru/






    бағалау парағы









    https://mail.kz/


    Алдабек Н.А, Мақашева К.Н, Байзақова Қ.И

    Дүниежүзі тарихы

    А: «Мектеп»2019ж.70-74б







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 8 сынып
    15.11.2023
    707
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ералиева Айгуль Амангельдыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации