Материалдар / Неліктен Мұстафа Кемалді “Ататүрік” деп атады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Мұстафа Кемалді “Ататүрік” деп атады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары тарих сабағындағы әртүрлі инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып жасалды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
46
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау


Сабақтың мақсаты

М.Кемалдың билігіне дейінгі және сол кезеңдегі Түркияның дамуын салыстырып, Түрік үкіметінің дінге және зайырлы мемлекеттің қалыптасуына әсерін сипаттайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру









Өзін-өзі тексеру

«10 факт» тәсілі

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті? Тақырыбы бойынша 10 факт жазыңыз, жұптасып ой бөлісіңіз.








Кроссенс тәсілі арқылы Миға шабуыл. Суреттерді пайдалана отырып, бүгінгі тақырып және сабақтың мақсатын айтыңыз.


Оқушылар өткен тақырып бойынша 10 факт жазады, жұптасып ой бөліседі.





Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу, сабақтың мақсатын анықтайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Мадақтау












Интербелсенді тақта

Жаңа білім




  1. Тапсырма. «ИНСЕРТ» тәсілі

 Ұсынылған бейнежазба арқылы Инсерт кестесін толтырыңыз.

«v»

бұл ақпарат маған бұрыннан белгілі

«+»

мен үшін жаңа фактілер

«-»

менде бұл туралы басқа түсінік болды, мен басқаша ойладым

«?»

бұл материалда мен үшін түсініксіз нәрсе бар, түсініктемелер, нақтылаулар қажет








2-тапсырма.Топтық жұмыс.

Реттілік диаграммасы

Тақырыпты оқып, кезеңдерге бөліңіз.





3-тапсырма. Жұптық жұмыс

Салыстыру кестесі

Мұстафа Кемалдың билігіне дейінгі және кейінгі кезеңді салыстырыңыз.

М.Кемалдың билігіне дейінгі Түркияның дамуы

М.Кемалдың

билігі кезінде Түркияның

дамуы









Ұсынылған бейнежазба арқылы бұрыннан белгілі болған ақпаратты жазады, жаңа фактілер, басқаша ойларын, түсініксіз ақпаратты кестеге толтырады.









Оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасап, реттілік диаграммасы арқылы кезеңдерге бөледі.





Оқушылар Мұстафа Кемалдың билігіне дейінгі кезеңді және Мұстафа Кемал билігі кезіндегі өзгерістерді сипаттайды. Аталған кезеңдер бойынша ерекшеліктерді салыстырады


«Ең үздік жауап»





















«Ең үздік жауап»











Жапондық бағалау

QR- код

АКТ құралдары

AutoShape 1
















Оқулық











Салыстыру кестесі

Бекіту






Сабақты қорытындылау

ПТМС формуласы. М.Кемалдың Түрік үкіметінің дінге және зайырлы мемлекеттің қалыптасуына қосқан үлесін сипаттайды.

П – позиция (мен солай ойлаймын...)

Т-түсіндірме (себебі...)

М-мысал (мен мына 3 мысал келтіремін...)

С- салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын...)


Үйге тапсырма: п. 11. Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады? Тақырыбын оқу.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»






Кері байланыс

Тақырып бойынша кері байланыс жасаңыз.

3 білгенім

2 түсінгенім

1 қолданамын



Тақырып бойынша оқушылар 3 білгенін

2 түсінгенін

1 қолданатының айтады


Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Бәйтерек бағалау


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!