Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады .docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады .docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады .docx
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«С.Керімбеков атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды?

Бөлім:

Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері

Педагогтің аты-жөні:

Асқар Серік Ишанқұлұлы

Күні:

27.11.2024

Сынып:

8 А

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау

Сабақтың мақсаты

Тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипатта

Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау


Сабақтың кезеңі/

/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру

5 минут




Жаңа тақырып

15 минут

М.Кемал туралы бейнебаян көрсетіледі.

Оқушылардың беріліп отырған кезеңдегі ұлт жанашырының болуы мен жалпы тарих парақтарындағы әрбір оқиғаның маңызын ұғынуына ықпал жасаңыз

Ой шақыру. Мұғалім:

- Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай?

- Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына айналады?

- Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама?

-Қазақстан тарихынан өткен, ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер? (сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар негізгі сұраққа жауап беруге уәжденеді).


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүреді.

Тақырып

тық суреттер

Сабақтың ортасы


5 минут













10 минут








10 минут




1-тапсырма

Салыстыру кестесі


қызметі

ерекшеліктері

Сунь Ятсен



М.Кемал



2-тапсырма

«Төрт сөйлем тәсілі»

Мемлекет пен діннің өзара қатынасын оқушылар төрт сөйлем тәсілі арқылы талдап меңгереді.

Пікір- негізгі идеяны бір сөйлеммен келтіру.

Дәлел- келтірген пікірді дәлелдеу.

Логикалық тұрғыда дәйектеу.

Мысал.Тағы мысал келтіріп дәлелдеу.

Қорытынды. Төрт сөйлеммен қорытындылау.

3-тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.


«Ұлтшылдық»

«Халық өкіметі»

«Халық игілігі»











Мәтінмен жұмыс




1.Бейнематериалды көріп, кеңестердің ұрандары қандай әлеуметтік топтарға және таптарға қажет және тиімді болғанын түсіндіріп үлгіге сәйкес кестені толтырады



Дескриптор

-1-тапсырма

Салыстыру кестесі


қызметі

ерекшеліктері

Сунь Ятсен



М.Кемал



2-тапсырма

«Төрт сөйлем тәсілі»

Мемлекет пен діннің өзара қатынасын оқушылар төрт сөйлем тәсілі арқылы талдап меңгереді.

Пікір- негізгі идеяны бір сөйлеммен келтіру.

Дәлел- келтірген пікірді дәлелдеу.

Логикалық тұрғыда дәйектеу.

Мысал.Тағы мысал келтіріп дәлелдеу.

Қорытынды. Төрт сөйлеммен қорытындылау.

3-тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.

-

Презентация

Дидактикалықматериал: ақ және қызыл қозғалыстарының бағдарламасы


Таратпа материалдар


Тақырытықтық ақпараттық мәтін


5R маңыздылық кестесі



Талдау шеңбері

Сабақтың соңы

5 минут


Үй тапсырмасы

Сабақты қорытындылау

«Үш минуттық эссе»

  • Бүгінгі оқып білгеннің ішіндегі ең маңыздысы не болды?

  • Қай сұрақ есіңде қалды?

  • Сен үшін қиындық тудырған сұрақ?

Үйге тапсырма

Сунь Ятсеннің мен М.Кемалдың алғашқы мазмұнын жаңа мазмұнмен салыстыру.

Сұраққа жауап бере отырып, не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін айтады

Сұраққа жауап бере отырып, не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін айтады 1 балл


А4, конспект



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2024
207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі