Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің алтын ғасыры деп атайды

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің алтын ғасыры деп атайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Ислам мәдениеті,
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Ислам тарихы

Педагогтің Т.А.Ә.

Сәрсенбаева Ұлжан Ұланбекқызы

Күні:


Сынып:6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Ислам мәдениетінің өрлеу кезеңіндегі күнделікті өзгерістер мен жетістіктерді атайды;

Архитектура, философия, ғылым саласындағы жетістіктерді сипаттайды;

«Алтын ғасыр» дәуірінің негізгі жетістіктерінің маңызын өздігінше тұжырымдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдас-тыру





Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут



Ой шақыру

Мұғалім араб мәдениетінің жетістіктерін көрсетеді.

Сұрақтар: Сіз осы суреттерден қандай әсер алдыңыз?

Неліктен VIII-XII ғғ. ислам мәдениетінің «алтын дәуірі» деп атайды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

1. Ислам өркениет жетістіктерін ғылым, мәдениет және күнделікті өмірдегі әсерін қарастыру;

2. Бұл кезең «алтын дәуірі» екендігін дәлелдеу.

3.«Алтын ғасыр» кезеңінде ислам мәдениеті өнертабыстарының жетістіктерін зерттеу.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут










5 минут












10 минут

Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма «Зерттеу» әдісі

1 «Ислам өркениетінің аманаты» атты бейнероликтікөру;

2 ислам мәдениетінің алтын ғасырына зерттеу жүргізу және дәптерге тӛмендегі берілгенсұрақтарға жауапберу:

  • ғылым, философия мен архитектура салаларында қандай жетістіктерге қолжеткізілді?

  • ислам мәдениетіндегі гүлдену дәуіріндекүнделікті ӛмірде қандай өзгерістерболды?

  • соның ішіндегі ең маңызды жетістіктер қайсыболды?

ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды

2-тапсырма «Толықтыру кестесі»

Шығыс ойшылдарының жетістіктері мен маңызды- лығын төменде берілген кестеде талдаңыз

Шығыс

ойшылдары

Жетістіктері

Маңызды-

лығы

1

Омар Хайям



2

Әл-Бируни



3

Әбу-Әли Ибн Сина



4

Әл Хорезми



5

Әл Фараби



Берілген мәліметтер арқылы орта ғасырлық өнердегі діннің үлесін анықтап, дін рөлінің өзгеру себептеріне түсіндірме жасаңыз.

Орта ғасырлық өнердегі тақырып пен стиль түгелдей дерлік дінмен анықталған болса, ал содан кейінгі уақытта діни бағдар әлсізденді. Бейнелеу және мүсіндеуде діни өнердің үлес салмағы

Х

ХІ

ХІІ

ХІІІ

81%

94,7%

97%

85%






Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





ҚБ«ҚАҚ» («Қосу.Азайту.

Қызықты»)



ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«QR код» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


Ұялы телефон

Үй тапсырмасы

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2025
40
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі