Жамбыл
облысы
Жамбыл
ауданы
«Нұралим» балабақшасы.
Ересектер тобы
Оқу қызметінің ұйымдастырылған
технологиялық картасы
Білім беру саласы:
Коммуникация
Бөлімі: Ағылшын
тілі
Тақырыбы: «New
structure: It is red. Letter
G»
Мақсаты: «It is a car» жаңа
лексикасымен, «It is a red» түріндегі тілдік қалыптармен
таныстыру
Міндеті: жаңа: plain, train,
book лексикалық бірліктерін беру. Жаңа Gg әрпін және осы сөзден
басталатын «goose» сөзін үйрету. Заттардың түстерін атауды, «It is
a car» «It is a red» түріндегі жай сөйлемдерді құрастырып үйрету.
Мәтінді тыңдау арқылы түсіну дағдысын қалыптастыру. Шет тілінде
қарым-қатынас жасау ниетін тәрбиелеу.
Қажетті материалдар мен
құрал-жабдықтар: түрлі-түсті қарындаштар, сыйлық салу үшін
безендірілген қорап, карточкалар, ойыншықтар, CDплеер,
аудиодиск.
Оқу қызметінің белсенді
лексикасы: plain, train, book, goose.
Көптілділік компонент:
пойыз-поезд-train, ұшақ-самалет-plain, кітап-книга-book,
қаз-гусь-goose
Оқу қызметінің
кезеңдері
|
Педогогтың
әрекеті
|
Балалардың
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Балалармен
амандасамын: Hello children! Дидактикалық ойын: Дөңгелек шеңбер
құрып, допты бір біріне беру арқылы балалардың әрқайсысы алдымен
ағылшын тілінде амандасады, есімдерін айтады және жастарын айтады.
Содан соң балаларға мынадай сұрақтар
қоямын:
-
Where are
you?
-
How are
you?
-
What whether like
today?
|
Hello! My name is
Islam. I am 5
I am from
Kazakhstan. I am fine. Today is
warm
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
Содан соң балалармен
Барбидің тұған күніне баруды ұсынамын. Балалар тұған күнге
барамызба? Жарайсыңдар! Ал, олай болса пойызға отырып, тұған күнге
кеттік. Орындарына отырады. Ғажайып сәт: Осы кезде Барби кіріп
келеді (музкамен) Үш тілде амандасады: Сәлеметсіңдерме балалар!
Здравствуйте, ребята! Hello, kids! Балалар Барбиге «Happy birthday»
әнін айтып береді. Барби алып келген сыйлықтарды ашып көруді
ұсынамын. Сыйлықтарды жұмбақ арқылы орыс қазақ тілдерінде оқып,
жауабын ағылшын тілінде айтулары қажет. Ал Барб болса әр бір дұрыс
жауап үшін балалардың қолдарына смайлик жабыстырып отырамын. Оқу
қызметінің соңында смайликтер саналып, көп смайлик жинаған бала
жоғары нәтижеге жеткен болып
есептеледі.
-
Не ёж а пыхтит, не змея а
ползёт
-
Суға салсаң
батпайды, жерге түссе
жатпайды
-
Что за птица песен не поёт, гнезда вьет
людей и груз везет
-
Қабат-қабат қаттама,
ақылың болса аттама
-
Сам металический, мозг
электрический
-
Төрт аяқты екі көзді
өзі жансыз жүреді, отпен майдан жемі бар, құрыш болат
жүрегі
Fantastic! Nice
going!
Дидактикалық
ойын: Түрлі-түсті
көйлектер!
Балалар, біздің
Барби түрлі-түсті көйлек кигенді ұнатады. Алдымен оларды санап
аламыз, содан соң көйлектерінің түстерін айтып, қайталаймыз ба?
(тақтаға түрлі түсті көйлектер ілініп, олардың түстерін балалар
қолдарын көтеру арқылы тұрып жауап береді) Әр бір дұрыс жауапты
Барби смайликтер арқылы бағалап
отырады.
Сергіту
сәті:
Hands up, hands
down
Shake, shake turn
around
Step right, step
left
Sit
down
Жаңа
тақырып: Жаңа
Gg
әрпін уйренеміз. Әріптің
әліпбидегі орнын көрсетемін. Gg әрпінен басталатын сөздерді
балалардан сұраймын. Осы әріптен басталатын «goose» сөзін жаттап
алуды ұсынамын. Gg әрпіне байланысты слайд арқылы видеоролик
көрсетіп, ондағы сөздерді қайталаймыз.
Дәптермен
жұмыс
Әр түрлі сөздерде
кездесетін Gg әрпін қоршап, сызуды
ұсынамын.
Шығармашылық
бөлімі
Пластилиннен Gg
әрпін жасау (дұрыс орындалған жұмыстар смайликтермен бағаланып
отырылады)
Excellent! Good
work!
Міне, балалар
Барбидің тұған күнін атап өттік. Өте қызық болды. Барби, біздің де
саған сыйлығымыз бар. Барбимен қоштасып, пойызға отырып топқа
оралу.
|
Ұшақпен,
пойызбен
Үш тілде
амандасады
|
Рефлексиялық
түзетүшілік
|
Оқу қызметін қорытындылау.
Балалардың қолындағы смайликтерін санап, көп смайлик жинаған баланы
мадақтау. Балалардың оқу қызметінде нені қандай жаңа сөздермен
әріптерді үйренгенін сұраймын. Children, our work today was
great. You are doing this much better today. I am happy to see you
working like that7. Great! I am proud of
you!
|
|
Күтілетін
нәтижелер:
Орындайды: жаңа plain, train,
book лексикалық бірліктерін беру. Жаңа Gg әрпін және осы сөзден
басталатын «goose» сөзі
Түсінеді: Заттардың түстерін
атауды, «It is a car» «It is a red» түріндегі жай сөйлемдерді
құрастырып үйрету. Мәтінді тыңдау арқылы түсіну дағдысын
қалыптастыру
Қолданады: Шет тілінде
қарым-қатынас жасау ниетін тәрбиелеу