Материалдар / New structure. Letter Gg

New structure. Letter Gg

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектепке дейінгі даярлық топтарына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысыЖамбыл ауданы «Нұралим» балабақшасы. Ересектер тобыОқу қызметінің ұйымдастырылған технологиялық картасыБілім беру саласы: КоммуникацияБөлімі: Ағылшын тіліТақырыбы: «New structure: It is red. Letter G»Мақсаты: «It is a car» жаңа лексикасымен, «It is a red» түріндегі тілдік қалыптармен таныстыруМіндеті: жаңа: plain, train, book лексикалық бірліктерін беру. Жаңа Gg әрпін және осы сөзден басталатын «goose» сөзін үйрету. Заттардың түстерін атауды, «It is a car» «It is a red» түріндегі жай сөйлемдерді құрастырып үйрету. Мәтінді тыңдау арқылы түсіну дағдысын қалыптастыру. Шет тілінде қарым-қатынас жасау ниетін тәрбиелеу.Қажетті материалдар мен құрал-жабдықтар: түрлі-түсті қарындаштар, сыйлық салу үшін безендірілген қорап, карточкалар, ойыншықтар, CDплеер, аудиодиск.Оқу қызметінің белсенді лексикасы: plain, train, book, goose.Көптілділік компонент: пойыз-поезд-train, ұшақ-самалет-plain, кітап-книга-book, қаз-гусь-goose
Оқу қызметінің кезеңдеріПедогогтың әрекетіБалалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушылықБалалармен амандасамын: Hello children! Дидактикалық ойын: Дөңгелек шеңбер құрып, допты бір біріне беру арқылы балалардың әрқайсысы алдымен ағылшын тілінде амандасады, есімдерін айтады және жастарын айтады. Содан соң балаларға мынадай сұрақтар қоямын:
  • Where are you?
  • How are you?
  • What whether like today?


  • Hello! My name is Islam. I am 5



    I am from Kazakhstan. I am fine. Today is warm
    Ұйымдастырушылық ізденістікСодан соң балалармен Барбидің тұған күніне баруды ұсынамын. Балалар тұған күнге барамызба? Жарайсыңдар! Ал, олай болса пойызға отырып, тұған күнге кеттік. Орындарына отырады. Ғажайып сәт: Осы кезде Барби кіріп келеді (музкамен) Үш тілде амандасады: Сәлеметсіңдерме балалар! Здравствуйте, ребята! Hello, kids! Балалар Барбиге «Happy birthday» әнін айтып береді. Барби алып келген сыйлықтарды ашып көруді ұсынамын. Сыйлықтарды жұмбақ арқылы орыс қазақ тілдерінде оқып, жауабын ағылшын тілінде айтулары қажет. Ал Барб болса әр бір дұрыс жауап үшін балалардың қолдарына смайлик жабыстырып отырамын. Оқу қызметінің соңында смайликтер саналып, көп смайлик жинаған бала жоғары нәтижеге жеткен болып есептеледі.
  • Не ёж а пыхтит, не змея а ползёт
  • Суға салсаң батпайды, жерге түссе жатпайды
  • Что за птица песен не поёт, гнезда вьет людей и груз везет
  • Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама
  • Сам металический, мозг электрический
  • Төрт аяқты екі көзді өзі жансыз жүреді, отпен майдан жемі бар, құрыш болат жүрегі


  • Fantastic! Nice going!Дидактикалық ойын: Түрлі-түсті көйлектер!Балалар, біздің Барби түрлі-түсті көйлек кигенді ұнатады. Алдымен оларды санап аламыз, содан соң көйлектерінің түстерін айтып, қайталаймыз ба? (тақтаға түрлі түсті көйлектер ілініп, олардың түстерін балалар қолдарын көтеру арқылы тұрып жауап береді) Әр бір дұрыс жауапты Барби смайликтер арқылы бағалап отырады.Сергіту сәті:Hands up, hands downShake, shake turn aroundStep right, step leftSit downЖаңа тақырып: Жаңа Gg әрпін уйренеміз. Әріптің әліпбидегі орнын көрсетемін. Gg әрпінен басталатын сөздерді балалардан сұраймын. Осы әріптен басталатын «goose» сөзін жаттап алуды ұсынамын. Gg әрпіне байланысты слайд арқылы видеоролик көрсетіп, ондағы сөздерді қайталаймыз. Дәптермен жұмысӘр түрлі сөздерде кездесетін Gg әрпін қоршап, сызуды ұсынамын. Шығармашылық бөліміПластилиннен Gg әрпін жасау (дұрыс орындалған жұмыстар смайликтермен бағаланып отырылады)Excellent! Good work!Міне, балалар Барбидің тұған күнін атап өттік. Өте қызық болды. Барби, біздің де саған сыйлығымыз бар. Барбимен қоштасып, пойызға отырып топқа оралу.

    Ұшақпен, пойызбен Үш тілде амандасады
    Рефлексиялық түзетүшілікОқу қызметін қорытындылау. Балалардың қолындағы смайликтерін санап, көп смайлик жинаған баланы мадақтау. Балалардың оқу қызметінде нені қандай жаңа сөздермен әріптерді үйренгенін сұраймын. Children, our work today was great. You are doing this much better today. I am happy to see you working like that7. Great! I am proud of you!

    Күтілетін нәтижелер: Орындайды: жаңа plain, train, book лексикалық бірліктерін беру. Жаңа Gg әрпін және осы сөзден басталатын «goose» сөзіТүсінеді: Заттардың түстерін атауды, «It is a car» «It is a red» түріндегі жай сөйлемдерді құрастырып үйрету. Мәтінді тыңдау арқылы түсіну дағдысын қалыптастыруҚолданады: Шет тілінде қарым-қатынас жасау ниетін тәрбиелеу





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ