Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    №57 сабақ. Ң дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;

    1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

    1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;

    Сабақтың мақсаты

    ң дыбыс және әрпін таныстыру, үйрету

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут







    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут


































































    Сергіту сәті

    2 минут



















    Сабақты қорыту

    6минут













    Қосымша тапсырма

    2минут












    Кері байланыс

    5 минут




    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту

    «Зообақтағы аңдар» ойыны.

    Үстел үстіндегі жабайы аңдарды зообақ торына, үй жануарларын қораға орналастырады.





    Өткенді пысықтау

    І-рі еш-кі ер-лік

    І-ні ес-кі тір-лік

    Е-лік бі-лек сурет-ші

    Е-тік ті-лек етік-ші





    Тақырыпты ашу

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    ФС тапсырмасы

    1-тапсырма.

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау.


    «Аңсар атасымен зообаққа барды. Зообақта әртүрлі аңдар мен құстар бар. Оған сұңқар ұнады».


    1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «сұңқар» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    5. «ң» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6. «ң» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    7. Жіптен «ң» әрпін жасау.



    Жаңа тақырып

    2-тапсырма. Оқылым.

    1.Оқулықтың 60-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    2.«ң» дыбысының сөз ортасында, соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    3.Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің басына (аң – шаң), сөз соңына (оң – оңаша) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.




    ЕБҚ

    Кеспе әріптерден сөз құра:

    Аң, таң, шаң, маң, оң, тоң, қоң,соң.



    3-тапсырма.

    Геометриялық фигуралардың ішіне жазылған буындардан сөздер құрау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау: қайың, аңшы, еңбек.




    Жазылым

    1.Оқулықтағы «ң» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«ң» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«ң» әрпін ауада жазып көрсету.

    4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.


    Тіл ұстарту жаттығулары

    Аң-аң-аң, атты таң

    Оң-оң-оң, еріді тоң

    Ең-ең-ең, екі жағы тең

    Ың-ың-ың, бұл сан-мың





    ЕҚБ

    «ң» дыбысы бар сөздерді көрсет жіне оларды жаз

    Саңырауқұлақ, қоңырау, қайың, жаңғақ.




    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей:

    Дыбыстық сызбадағы жасырынып тұрған сөзді тап.

    Қайың


    2-деңгей:

    «ң» дыбысының сөздегі орнын анықта.

    Ортасында, алдында, соңында.


    3-деңгей

    Қайың сөзімен сөйлем құра.

    Қайың орманда өседі.



    ҚЖ:

    Қима өағаздармен жұмыс жаса.






    Жабайы аңдар мен үй жануарларын бөліп орналасты

    рады.




    Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды





    Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Аңсар атасымен зообаққа барды. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).


    Сұң» бірінші буынын «сұң-ң-ң» деп созып айтып, «ң» дыбысын анық естиді.







    Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.





    Жеке жұмыс жасайды





    Буындардан сөздер құрайды. Құраған сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

    ды орындайды



    Жаттығулар орындайды





    Жеке жұмыс жасайды










    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала

    рын орындайды.













    Қосымша жұмыс жасайды











    Кері байаныс береді



    Мақтап, мадақтап отыру



    Дескриптор:

    Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды

    Іі дыбысы мен әрпін меңгерген




    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    КОШЕРБАЕВА КУРАЛАЙ САЛЕМЕТХАНОВНА
    19 Наурыз 2024
    358
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ң әрпі мен дыбысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ң әрпі мен дыбысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1- сынып ұстаздарына арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    №57 сабақ. Ң дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;

    1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

    1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;

    Сабақтың мақсаты

    ң дыбыс және әрпін таныстыру, үйрету

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут







    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут


































































    Сергіту сәті

    2 минут



















    Сабақты қорыту

    6минут













    Қосымша тапсырма

    2минут












    Кері байланыс

    5 минут




    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту

    «Зообақтағы аңдар» ойыны.

    Үстел үстіндегі жабайы аңдарды зообақ торына, үй жануарларын қораға орналастырады.





    Өткенді пысықтау

    І-рі еш-кі ер-лік

    І-ні ес-кі тір-лік

    Е-лік бі-лек сурет-ші

    Е-тік ті-лек етік-ші





    Тақырыпты ашу

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    ФС тапсырмасы

    1-тапсырма.

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау.


    «Аңсар атасымен зообаққа барды. Зообақта әртүрлі аңдар мен құстар бар. Оған сұңқар ұнады».


    1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «сұңқар» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    5. «ң» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6. «ң» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    7. Жіптен «ң» әрпін жасау.



    Жаңа тақырып

    2-тапсырма. Оқылым.

    1.Оқулықтың 60-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    2.«ң» дыбысының сөз ортасында, соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    3.Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің басына (аң – шаң), сөз соңына (оң – оңаша) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.




    ЕБҚ

    Кеспе әріптерден сөз құра:

    Аң, таң, шаң, маң, оң, тоң, қоң,соң.



    3-тапсырма.

    Геометриялық фигуралардың ішіне жазылған буындардан сөздер құрау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау: қайың, аңшы, еңбек.




    Жазылым

    1.Оқулықтағы «ң» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«ң» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«ң» әрпін ауада жазып көрсету.

    4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.


    Тіл ұстарту жаттығулары

    Аң-аң-аң, атты таң

    Оң-оң-оң, еріді тоң

    Ең-ең-ең, екі жағы тең

    Ың-ың-ың, бұл сан-мың





    ЕҚБ

    «ң» дыбысы бар сөздерді көрсет жіне оларды жаз

    Саңырауқұлақ, қоңырау, қайың, жаңғақ.




    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей:

    Дыбыстық сызбадағы жасырынып тұрған сөзді тап.

    Қайың


    2-деңгей:

    «ң» дыбысының сөздегі орнын анықта.

    Ортасында, алдында, соңында.


    3-деңгей

    Қайың сөзімен сөйлем құра.

    Қайың орманда өседі.



    ҚЖ:

    Қима өағаздармен жұмыс жаса.






    Жабайы аңдар мен үй жануарларын бөліп орналасты

    рады.




    Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды





    Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Аңсар атасымен зообаққа барды. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).


    Сұң» бірінші буынын «сұң-ң-ң» деп созып айтып, «ң» дыбысын анық естиді.







    Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.





    Жеке жұмыс жасайды





    Буындардан сөздер құрайды. Құраған сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

    ды орындайды



    Жаттығулар орындайды





    Жеке жұмыс жасайды










    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала

    рын орындайды.













    Қосымша жұмыс жасайды











    Кері байаныс береді



    Мақтап, мадақтап отыру



    Дескриптор:

    Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды

    Іі дыбысы мен әрпін меңгерген




    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    19.03.2024
    358
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    КОШЕРБАЕВА КУРАЛАЙ САЛЕМЕТХАНОВНА
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации