1. Окушылардың сын тұрғысынан ойлауының
негізгі ерекшеліктерінің бірі
-
ішкі уәж
-
көзқарастардың барлығын
қарастыру
-
өзге идеяларды қабылдауға ашық
болуы
2. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі
ерекшеліктерінің бірі "пайымға" тән сипаттама
-
көзқарастардың барлығын
қарастыру
-
өзге идеяларды қабылдауға ашық
болуы
-
дәлелдердің деңгейін, маңызын
мойындау
3.
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі
"тәртіпке" тән сипаттама
-
дәлелдердің деңгейін, маңызын
мойындау
-
тиянақты, нақты және жан-жақты
болуы
-
демократиялық
4. Оқушылармен тұрақты араласатын, оларды
дербестікке ынталандыратын мұғалімнің стилі
-
сарапшы
-
демократиялық
-
тәжірибелі
5.Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау
үдерісі
-
Оқушының жауабына сәйкес шешім
қабылдау
-
осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз
ба
-
педогогикалық технология
6. Оқушының білім алуын қолдау үшін
қойылатын сынақтан өткізу сұрағы
-
Көмектесе алатындар бар
ма?
-
осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз
ба?
-
Оқудағы
кедергілер туралы не айтуға болады ?
7. Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға
алмау үшін оқуы
-
ішкі уәж
-
сыртқы уәж
-
жанама уәж
8.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс
жасау қажеттілігі
-
оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға
мүмкіндік алады
-
педагогикалық мақсатты нақтылауға мүмкіндік
алады
-
педагогикалық технология
9. Оқушының сабаққа ықыласты болуы және өзін
- өзі ынталандыруы
-
ішкі уәж
-
сыртқы уәж
-
жанама уәж
10. Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы
"дәлелдерді талап етіп, кез келген дәлелді
есепке алып отыруын" көрсететін ерекшелігі
-
ұжымдық
-
ұтымдылық
-
жеке
11. Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ, ойын мен
тапсырмаларға ұмтылу арқылы
арттыратын окушыны анықтайтын өлшем.
-
ішкі уәж
-
ұтымдылық
-
күрделілікке деген
сүйіспеншілік
12. Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі
тиіс міндетті білім мазмұнының құрылымы
-
күрделілікке деген
сүйіспеншілік
-
ғылыми білімдер, дағды, дүниетанымдық,
адамгершілік,эстетикалық идеялар
-
таным теориясы
13. Оқыту әдістемесінің әдістемелік
негіздері
-
таным теориясы
-
оқушылардың қызығушылығымен
-
дидактика
14.Оқыту әдістері анықталмайды
-
таным теориясы
-
оқушылардың
қызығушылығымен
-
дидактика
15. Оқыту зандылықтары мен құбылыстарына
қатысты ілімдер мен оқыту ілімі
-
теория
-
дидактика
-
таным теориясы
16.Оқыту мазмұны оқушыларды объективті ғылыми
дәйектермен, теориялармен,
заңдармен таныстырса және ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса,
ол қай
принципке жатады
-
ғылымдық
-
тарихи
-
мәдени
17. Оқыту принципінің мәні
-
дидактикалық процесті ұйымдастырдағы және
өткізудегі нормативті талаптар, жетекші
идеялар
-
педагогикалық технология
-
педагогикалық тәжірибе
18. Оқыту процесінде оқушылар меңгеруге тиіс іс -
әрекеттер тәсілдері мен ғылыми білім,
білік және дағды жүйесі - бұл
-
сабақ жоспары
-
білім беру мазмұны
-
сынақтан өткізу
19.Оқыту үдерісі кезінде ең үздік оқушыларды
анықтауға арналған өлшемдерінің бірі
болып табылатын икемділік сипаттамасы
-
білім беру мазмұны
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп,
қабылдай алады
-
оқушылардың күрделі
тапсырмаларды орындай алуы
20. Оқытуда басшылыққа алатын идея, негізгі
талап
-
технология
-
принцип
-
тәжірибе