1. Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы
А) психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесіне ендіру
В) педагогикалық іс-тәжірибесіне ендіру
С) Оқушының оқу материалын меңгеру терендігін байқау
2.Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін - өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей
А) іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
В) пайымдаушы-әдісқойлық стилы
С) сабақты зерттеу
3.Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль
А) іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
В) пайымдаушы-әдісқойлық стилі
С) сабақты зерттеу
4. Мұғалім сабақты жоспарлауды
А) әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды
В) оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау
С) пайымдаушы-әдісқойлық стилі
5. Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл
А) сабақты бастау
В) сабақты жоспарлау
С) сабақты зерттеу
6.Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
А) оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау
В) оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау
С) оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау
7. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі?
А. Оқушыларға мұғалім қоятын талаптардың білуі
В. Оқушының өз қалағанын айтатынын мұғалімнің білуі
С.Мұғалімнің сыныпта не болу керек екенін түсінуі
D.Оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін білу
8. .Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы?
A) Осы ойыңызды дәлелдейтін мысал бір ма?
B) Осы пікірді кім толыктыра алады?
C) Көмектесе алатындар бар ма?
D) Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
9. Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге сұрақ түрі?
А.сынақтан өткізі
В. нұсқама беру
С. түрткі болу
Д. басқаға бақыттау
10. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі?
A) әңгіме-дебат
B) құрылымдалған эңгіме
C) зерттеушілік әңгіме
D) кумулятивтік әңгіме
11. Кіші жастағы балалар дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп қарастырған оқу тәсілі?
A.танымдық
B.жағдаяттық
C.дүние-танымдық
D.ғылыми-танымдық
12. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі
А) сабақты жоспарлау
В) сабақты зерттеу
С )сабақты бақылау
13. Мұғалімнің инновациялық іс - әрекеті
А) ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады
В) озық педагогикалық тәжірибелерді оқу - тәрбие үрдісіне енгізу
С) педагогикалық оқу - тәрбие үрдісіне енгізу
14.Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әртүрлі сыныптан тыс іс-әрекеттері және басқа іс-шаралар көрсетіледі
А) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
В) кәсіби педагогикалық позициялар
С) сабақты жоспарлау
15. Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы
А) логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді
В) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
С) сабақты тәжірибеден өткізу
16. Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі
А) зерттеушілік әңгіме
В) Жоспарлау
С) сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
17. Мұғалімнің субъект, пән жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы
А) кәсіби педагогикалық позициялар
В) сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
С) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
18. H.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз
А) ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады
В) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
С) сабақты жоспарлау
19. H.Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын әңгіме түрі
А) жаңашылдық
В) оптималдық
С) кумулятивтік
20. H.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі
А) рәсімдік
В) зерттеушілік әңгіме
С) оптималдық
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
НКТ Методика 12-нұсқа НКТ 2024-2025
НКТ Методика 12-нұсқа НКТ 2024-2025
1. Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы
А) психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесіне ендіру
В) педагогикалық іс-тәжірибесіне ендіру
С) Оқушының оқу материалын меңгеру терендігін байқау
2.Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін - өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей
А) іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
В) пайымдаушы-әдісқойлық стилы
С) сабақты зерттеу
3.Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль
А) іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
В) пайымдаушы-әдісқойлық стилі
С) сабақты зерттеу
4. Мұғалім сабақты жоспарлауды
А) әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды
В) оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау
С) пайымдаушы-әдісқойлық стилі
5. Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл
А) сабақты бастау
В) сабақты жоспарлау
С) сабақты зерттеу
6.Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
А) оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау
В) оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау
С) оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау
7. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі?
А. Оқушыларға мұғалім қоятын талаптардың білуі
В. Оқушының өз қалағанын айтатынын мұғалімнің білуі
С.Мұғалімнің сыныпта не болу керек екенін түсінуі
D.Оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін білу
8. .Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы?
A) Осы ойыңызды дәлелдейтін мысал бір ма?
B) Осы пікірді кім толыктыра алады?
C) Көмектесе алатындар бар ма?
D) Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
9. Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге сұрақ түрі?
А.сынақтан өткізі
В. нұсқама беру
С. түрткі болу
Д. басқаға бақыттау
10. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі?
A) әңгіме-дебат
B) құрылымдалған эңгіме
C) зерттеушілік әңгіме
D) кумулятивтік әңгіме
11. Кіші жастағы балалар дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп қарастырған оқу тәсілі?
A.танымдық
B.жағдаяттық
C.дүние-танымдық
D.ғылыми-танымдық
12. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі
А) сабақты жоспарлау
В) сабақты зерттеу
С )сабақты бақылау
13. Мұғалімнің инновациялық іс - әрекеті
А) ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады
В) озық педагогикалық тәжірибелерді оқу - тәрбие үрдісіне енгізу
С) педагогикалық оқу - тәрбие үрдісіне енгізу
14.Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әртүрлі сыныптан тыс іс-әрекеттері және басқа іс-шаралар көрсетіледі
А) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
В) кәсіби педагогикалық позициялар
С) сабақты жоспарлау
15. Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы
А) логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді
В) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
С) сабақты тәжірибеден өткізу
16. Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі
А) зерттеушілік әңгіме
В) Жоспарлау
С) сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
17. Мұғалімнің субъект, пән жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы
А) кәсіби педагогикалық позициялар
В) сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
С) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
18. H.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз
А) ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады
В) сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында
С) сабақты жоспарлау
19. H.Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын әңгіме түрі
А) жаңашылдық
В) оптималдық
С) кумулятивтік
20. H.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі
А) рәсімдік
В) зерттеушілік әңгіме
С) оптималдық
шағым қалдыра аласыз













