1. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту алған білімдерін кез келген тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы:
-
Бақылау
-
Сындарлы
-
Талқылау
-
Жүйелілік
2. Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесуге және тамсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:
-
Сынақтан өткізу
-
Түрткі болу
-
Бірізділік
-
Жүйелілік
3. Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі:
-
Сайтта ақпаратты жариялау
-
Бітімге келісімге қол жеткізу
-
Бірізділік пен жүйелілік
-
Сенімділік
4. Баламалы шарттардың және іс әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылатын әдіс:
-
Жүйелілік
-
Мақсаттылық
-
Жоспарлау
-
Модельдеу
5.Оқуды даралауды шешуші критериі:
-
Оқушыны бағалау
-
Оқушыны оқыту
-
Оқушыны мақтау, алғыс жаудыру
-
Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
6.Өткен материалға оралу,ой салу дұрысын қабылдау толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ:
-
Түрткі болу
-
Сынақтан өткізу
-
Төмен дәрежелі
-
Жоғары дәрежелі
7.Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің жакын арадағы даму аймағында жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс:
-
Эпизотты
-
Танымдық даму
-
Тәрбие әдісі
-
Пікірталас
8.Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі:
-
Төмен дәрежелі
-
Жоғары дәрежелі
-
Сынақтан өткізу
-
Түрткі болу
9.Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының мақсаты(Elliot):
-
Академиялық ипериялизм
-
Бірізділік және жүйелілік
-
Бақылау
-
жоспарлау
10.Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдармен модельдерді иегереді:
-
гуманитарлық тәсіл
-
Әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
-
Жаратылыс
-
бейімділік пен жүйелеу
11.Баланың іс әркетін белгілі бағытқа бейімдеу:
-
Талап қою
-
Мақсат қою
-
Жоспар құру
-
бақылау
12.Тәрбиеленушінің тәрбие барысында қалыптасуға тиіс мінез құлық ережелерін иегуіне ықпал етеді:
-
Үнемі қайталап отыру
-
фактілерді, ойларды жаттау
-
Дұрыс ұйымдастырылған тарбие
-
Түсіністілік
13.Мақсатты әлеуметтік маңызды іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру формасы:
-
Тәрбие әдісі
-
Тәрбие
-
Педагог ұжымы
-
Оқушылар ұжымы
14.Ұлы дидактика еңбегінің авторы:
-
В.А. Сухомлинский
-
Я.А.Коменский
-
А.Байтұрсынов
-
М.Жұмабаев
15.Дидактика-
-
есте сақтау
-
сынау
-
Оқыту
-
Түсіндіру
16.Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда маңызды және негізгі білім көзі:
-
Үйірме
-
Сабақтан тыс
-
Сабақ және факультатив сабақ
-
дебат
17.Кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау:
18.Баяндаудың манологтік формасы:
-
Жаттату
-
Талқылау
-
Баяндау
-
Түсіндіру
19.Тәрбиелеумен оқыту процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты туындаған:
-
Сынып сабақ жүйесі
-
Ашық сабақ
-
Семинар
-
Коучинг
20.Сабақтың шынайы құндылығы:
-
Нәтижесін талдау, оқушылардың материалды құрастыру
-
Нәтижесі, оқушылардың материалды меңгеру дәрежесі
-
Нәтижесін салыстыру, оқушылардың дәрежесі бағалау
-
Нәтижесін жариялау, оқушылардың материалды жоспарлауы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
НКТ Методика 7 нұсқа НКТ 2024-2025
НКТ Методика 7 нұсқа НКТ 2024-2025
1. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту алған білімдерін кез келген тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы:
-
Бақылау
-
Сындарлы
-
Талқылау
-
Жүйелілік
2. Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесуге және тамсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:
-
Сынақтан өткізу
-
Түрткі болу
-
Бірізділік
-
Жүйелілік
3. Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі:
-
Сайтта ақпаратты жариялау
-
Бітімге келісімге қол жеткізу
-
Бірізділік пен жүйелілік
-
Сенімділік
4. Баламалы шарттардың және іс әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылатын әдіс:
-
Жүйелілік
-
Мақсаттылық
-
Жоспарлау
-
Модельдеу
5.Оқуды даралауды шешуші критериі:
-
Оқушыны бағалау
-
Оқушыны оқыту
-
Оқушыны мақтау, алғыс жаудыру
-
Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
6.Өткен материалға оралу,ой салу дұрысын қабылдау толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ:
-
Түрткі болу
-
Сынақтан өткізу
-
Төмен дәрежелі
-
Жоғары дәрежелі
7.Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің жакын арадағы даму аймағында жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс:
-
Эпизотты
-
Танымдық даму
-
Тәрбие әдісі
-
Пікірталас
8.Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі:
-
Төмен дәрежелі
-
Жоғары дәрежелі
-
Сынақтан өткізу
-
Түрткі болу
9.Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының мақсаты(Elliot):
-
Академиялық ипериялизм
-
Бірізділік және жүйелілік
-
Бақылау
-
жоспарлау
10.Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдармен модельдерді иегереді:
-
гуманитарлық тәсіл
-
Әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
-
Жаратылыс
-
бейімділік пен жүйелеу
11.Баланың іс әркетін белгілі бағытқа бейімдеу:
-
Талап қою
-
Мақсат қою
-
Жоспар құру
-
бақылау
12.Тәрбиеленушінің тәрбие барысында қалыптасуға тиіс мінез құлық ережелерін иегуіне ықпал етеді:
-
Үнемі қайталап отыру
-
фактілерді, ойларды жаттау
-
Дұрыс ұйымдастырылған тарбие
-
Түсіністілік
13.Мақсатты әлеуметтік маңызды іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру формасы:
-
Тәрбие әдісі
-
Тәрбие
-
Педагог ұжымы
-
Оқушылар ұжымы
14.Ұлы дидактика еңбегінің авторы:
-
В.А. Сухомлинский
-
Я.А.Коменский
-
А.Байтұрсынов
-
М.Жұмабаев
15.Дидактика-
-
есте сақтау
-
сынау
-
Оқыту
-
Түсіндіру
16.Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда маңызды және негізгі білім көзі:
-
Үйірме
-
Сабақтан тыс
-
Сабақ және факультатив сабақ
-
дебат
17.Кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау:
18.Баяндаудың манологтік формасы:
-
Жаттату
-
Талқылау
-
Баяндау
-
Түсіндіру
19.Тәрбиелеумен оқыту процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты туындаған:
-
Сынып сабақ жүйесі
-
Ашық сабақ
-
Семинар
-
Коучинг
20.Сабақтың шынайы құндылығы:
-
Нәтижесін талдау, оқушылардың материалды құрастыру
-
Нәтижесі, оқушылардың материалды меңгеру дәрежесі
-
Нәтижесін салыстыру, оқушылардың дәрежесі бағалау
-
Нәтижесін жариялау, оқушылардың материалды жоспарлауы
шағым қалдыра аласыз













