1. Оқушының пәнді терең түсіну
қабілетін дамыту алған білімдерін кез келген тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту
теориясы:
-
Бақылау
-
Сындарлы
-
Талқылау
-
Жүйелілік
2. Толық жауап беруге өз
ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесуге және
тамсырманы орындау барысында бағдар беретін
сұрақ:
-
Сынақтан
өткізу
-
Түрткі
болу
-
Бірізділік
-
Жүйелілік
3. Ынтымақтастық оқудың
негізгі аспектісінің бірі:
-
Сайтта ақпаратты
жариялау
-
Бітімге келісімге қол
жеткізу
-
Бірізділік пен
жүйелілік
-
Сенімділік
4. Баламалы шарттардың және іс
әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін
қолданылатын әдіс:
-
Жүйелілік
-
Мақсаттылық
-
Жоспарлау
-
Модельдеу
5.Оқуды даралауды шешуші
критериі:
-
Оқушыны
бағалау
-
Оқушыны
оқыту
-
Оқушыны мақтау, алғыс
жаудыру
-
Білім алуда тәуелсіздікті
қамтамасыз ету
6.Өткен материалға оралу,ой
салу дұрысын қабылдау толық жауап беруге итермелеу мақсатын
көздейтін қарапайым сұрақ:
-
Түрткі
болу
-
Сынақтан
өткізу
-
Төмен
дәрежелі
-
Жоғары
дәрежелі
7.Л.Выготский бойынша оқушылар
өздерінің жакын арадағы даму аймағында жұмыс істегенде жақсаратын
үдеріс:
-
Эпизотты
-
Танымдық
даму
-
Тәрбие
әдісі
-
Пікірталас
8.Тапсырманы орындау барысында
оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою
тәсілі:
-
Төмен
дәрежелі
-
Жоғары
дәрежелі
-
Сынақтан
өткізу
-
Түрткі
болу
9.Мұғалім жүргізетін дамыту
жұмысы бағдарламасының
мақсаты(Elliot):
-
Академиялық
ипериялизм
-
Бірізділік және
жүйелілік
-
Бақылау
-
жоспарлау
10.Оқушылар әлемді түсіну үшін
құрылымдармен модельдерді иегереді:
-
гуманитарлық
тәсіл
-
Әлеуметтік жағдаяттық
тәсіл
-
Жаратылыс
-
бейімділік пен
жүйелеу
11.Баланың іс әркетін белгілі
бағытқа бейімдеу:
-
Талап
қою
-
Мақсат
қою
-
Жоспар
құру
-
бақылау
12.Тәрбиеленушінің тәрбие
барысында қалыптасуға тиіс мінез құлық ережелерін иегуіне ықпал
етеді:
-
Үнемі қайталап
отыру
-
фактілерді, ойларды
жаттау
-
Дұрыс ұйымдастырылған
тарбие
-
Түсіністілік
13.Мақсатты әлеуметтік маңызды
іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру
формасы:
-
Тәрбие
әдісі
-
Тәрбие
-
Педагог
ұжымы
-
Оқушылар
ұжымы
14.Ұлы дидактика еңбегінің
авторы:
-
В.А.
Сухомлинский
-
Я.А.Коменский
-
А.Байтұрсынов
-
М.Жұмабаев
15.Дидактика-
-
есте
сақтау
-
сынау
-
Оқыту
-
Түсіндіру
16.Оқушылардың өзіндік жұмысын
ұйымдастыруда маңызды және негізгі білім
көзі:
-
Үйірме
-
Сабақтан
тыс
-
Сабақ және факультатив
сабақ
-
дебат
17.Кәсіптік білім беру
бағдарламаларын игеруге дайындау:
-
Бейіндік
оқыту
-
Бизнестік
оқыту
-
Кәсіптік
оқыту
-
Графикалық
оқыту
18.Баяндаудың манологтік
формасы:
-
Жаттату
-
Талқылау
-
Баяндау
-
Түсіндіру
19.Тәрбиелеумен оқыту
процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты
туындаған:
-
Сынып сабақ
жүйесі
-
Ашық
сабақ
-
Семинар
-
Коучинг
20.Сабақтың шынайы
құндылығы:
-
Нәтижесін талдау, оқушылардың
материалды құрастыру
-
Нәтижесі, оқушылардың
материалды меңгеру дәрежесі
-
Нәтижесін салыстыру,
оқушылардың дәрежесі бағалау
-
Нәтижесін жариялау,
оқушылардың материалды жоспарлауы